Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
ik zie het probleem niet... 🙈

behalve dan The Cure, de combinatie The Cure / Pinkpop komt mij sinds 2019 over als een doodgeslagen bier... vraag me echt af of dat tegenwoordig nog een goeie combi is? (zelf ben ik wel uitgekeken op The Cure)
Muse is imo wel weer eens tijd.
Maar voor zowel Muse of The Cure is de vraag, touren die uberhaupt?

Pearl Jam, tja, ik denk als het management van Pearl Jam vraagt of ze op Pinkpop kunnen staan er niet heel lang nagedacht zal worden bij Buro Pinkpop of Mojo? Ookal was het 2022 dat ze er stonden... maar ik zou het niet doen, zo snel
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
Muse staat vrijwel elk jaar in Nederland. Da's ook niet echt een klapper, die hadden ze dan dit jaar moeten hebben (ipv Robbie Williams).
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Volgens mij zijn ze bezig met de site....ik krijg niet meer die vervelende banner die ik moet wegklikken
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.862
4.822
vind overigens wel grappig, als ik naar http://pinkpop.nl/2024/programma ga dat ik dan op het nieuwbericht uit kom (doorgestuurd naar) van 2023 programma compleet met Dadi Freyr onder andere... deze : https://pinkpop.nl/programma-compleet-met-toevoeging-van-dadi-freyr-altin-gun-dmas/
Die link naar het programma van 2024 werkt bij mij niet.

Edit: nu wel, maar dan kom je inderdaad op de nieuwspagina uit. Pop-up nu ook verdwenen. Ze zijn blijkbaar aan de website aan het sleutelen. Eerste naam of namen woensdag?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Als je pinkpop.nl/dua-lipa in de adresbalk typt kom je uit op de nieuwspagina. Dat is wel veranderd, want een weekje geleden heb ik dat ook al eens geprobeerd met een aantal namen en toen kwam er een foutmelding.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
169
172
Ookal verwacht ik het niet, vind ik het wel een goed teken dat ze nu aan het sleutelen zijn, omdat TOOL waarschijnlijk morgen met een tour komt😉 alvast alles paraat maken voor morgen?
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
90
40
Als je pinkpop.nl/dua-lipa in de adresbalk typt kom je uit op de nieuwspagina. Dat is wel veranderd, want een weekje geleden heb ik dat ook al eens geprobeerd met een aantal namen en toen kwam er een foutmelding.
Als je dat met Ed Sheeran doet, ook ;-)
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.862
4.822
Als je pinkpop.nl/dua-lipa in de adresbalk typt kom je uit op de nieuwspagina. Dat is wel veranderd, want een weekje geleden heb ik dat ook al eens geprobeerd met een aantal namen en toen kwam er een foutmelding.
Dat gebeurt bij alles wat je na / typt en nog niet op de website staat. Zal zo ingesteld zijn dat je vooralsnog standaard wordt doorverwezen naar de nieuwspagina.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Oke, punt voor jullie allemaal. Ik kwam er inderdaad ook net achter dat Michael Jackson dan toch ook nog leeft. ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.963
2.034
Even een ochtend gemist hier😂.
Maar het begint wel wat vervelend te worden. Geen FF. Geen Ed. Geen Greenday (met het het feit in 't achterhoofd dat ze ook touren met de best verkochte albums, tenminste daar adverteren ze mee). Geen Tool? Ook geen Dua Lipa? Het zal toch niet. Daar komen ze gewoon wat later mee. Die gaat nog veel meer data aankondigen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken