Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.752
1.915
Gerucht gaat dat Tool morgen met tourdata komt... PP zat niet in de geruchtenlijst maar wie weet????
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.178
2.425
Ik kan me niet voorstellen dat Pinkpop Green Day , Dua Lipa en Ed Sheeran allemaal mis hebben gelopen.

Green Day had namelijk gewoon gepast. Als Pinkpop echt geen goede headliners had , dan hadden ze Green Day niet naar de GelreDome laten gaan.

Ik denk dat er dus mooie namen aan zitten te komen!

Iemand een overzicht welke headliners we kregen toen ze later werden aangekondigd? 😂
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
155
126
Precies, je moet e
Dat is wat ik hierboven zeg? 😂

“Als Pinkpop echt geen goede headliners had , dan hadden ze Green Day niet naar de GelreDome laten gaan.”
Precies, als je straks komt met Kings of Leon - Ed Sheeran - Katy Perry dan had je beter Green Day laten headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.752
1.915
Dat is wat ik hierboven zeg? 😂

“Als Pinkpop echt geen goede headliners had , dan hadden ze Green Day niet naar de GelreDome laten gaan.”
De band zelf heeft hier ook wat in te vertellen. Het is volgens mij vaak een combinatie van factoren. Tourschema, vluchten, hotels, voorkeur van bepaalde locaties waar ze wel willen spelen. Waar verkopen ze beter.... enz.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.178
2.425
Precies, je moet e

Precies, als je straks komt met Kings of Leon - Ed Sheeran - Katy Perry dan had je beter Green Day laten headlinen.
Dit is wat ik bedoel. Omdat Green Day precies rondom die Pinkpop dagen valt denk ik dat het alternatief beter was.

Dus ik heb goede hoop.

Overigens;


Na maart veel ruimte voor Europa? Maar wellicht toch gewoon een Ziggo Dome show….
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.178
2.425
De band zelf heeft hier ook wat in te vertellen. Het is volgens mij vaak een combinatie van factoren. Tourschema, vluchten, hotels, voorkeur van bepaalde locaties waar ze wel willen spelen. Waar verkopen ze beter.... enz.
Kan ook best zijn dat ze vooraf aan Pinkpop weekend echt aan die UK leg moesten beginnen. En dat Pinkpop ze daarom is “misgelopen” . Zullen we toch nooit weten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken