Pinkpop 2024

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Wacken heeft het al eens gedaan ;)

maar idd prima idee @Fornax , zelfs zo goed, dat Pinkpop dat niet gaat doen 😂
Ah, dat Wacken dat al eens gedaan heeft wist ik niet. Leek me wel eens een keer wat anders.
Zo ben je de hele maand december elke dag in the picture en wij Pinkpoppers hebben elke dag een verrassing (leuk of minder leuk, verrassing is verrassing).
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Gerucht gaat dat Tool morgen met tourdata komt... PP zat niet in de geruchtenlijst maar wie weet????
En Graspop komt morgen met nieuws...
Dan verwacht ik Tool eigenlijk wel daar. Lijkt me niet een aparte aankondiging voor Pinkpop te zijn. Daar verwacht ik als eerste toch wel een headliner als aankondiging.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
En Graspop komt morgen met nieuws...
Dan verwacht ik Tool eigenlijk wel daar. Lijkt me niet een aparte aankondiging voor Pinkpop te zijn. Daar verwacht ik als eerste toch wel een headliner als aankondiging.
Net daarom, Tool zou perfect hun eerste headliner kunnen zijn. Als Graspop klopt, touren ze perfect rondom Pinkpop in Europa.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123, brutus257 en PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Is niet perse een headliner die ik aan Pinkpop zou koppelen, zo voor dat praatpubliek. Kan tof zijn maar zijn betere locaties voor.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Zie een tool echt alleen gebeuren als er daarvoor een co-head staat want voor pinkpop is tool toch wel alternatief
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Zie een tool echt alleen gebeuren als er daarvoor een co-head staat want voor pinkpop is tool toch wel alternatief
Het is ook een verdomd lastig festival he...

"We willen gitareuhh"
TOOL?
"Nee te alternatief, hebben geen hits"
Kings of Leon dan?
"Nee te saai"
The Cure?
"Langdradig"
Meer entertainment? Uhm, Maneskin?
"Te klein"
Pfoeh, lastig. Pearl Jam?
"Pas geweest"

En zo blijf je bezig.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.744
1.902
Het is ook een verdomd lastig festival he...

"We willen gitareuhh"
TOOL?
"Nee te alternatief, hebben geen hits"
Kings of Leon dan?
"Nee te saai"
The Cure?
"Langdradig"
Meer entertainment? Uhm, Maneskin?
"Te klein"
Pfoeh, lastig. Pearl Jam?
"Pas geweest"

En zo blijf je bezig.
Precies, het is altijd wat. Maar goed,.dat houd het forum een beetje levendig. Ik hou het nog steeds op Dua Lipa en Pearl jam. De laatste headliner durf ik niet te voorspellen en ik vind het eigenlijk al best jammer dat ze Greenday en vermoedelijk ook Ed Sheeran zijn misgelopen. Tool zou voor mij een hoop goed maken daarin maar ik weet eigenlijk wel beter. Dat wordt Ziggo...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Het is ook een verdomd lastig festival he...

"We willen gitareuhh"
TOOL?
"Nee te alternatief, hebben geen hits"
Kings of Leon dan?
"Nee te saai"
The Cure?
"Langdradig"
Meer entertainment? Uhm, Maneskin?
"Te klein"
Pfoeh, lastig. Pearl Jam?
"Pas geweest"

En zo blijf je bezig.
Zeker waar en ik zou het super mooi vinden als ze tool weten te strikken denk dat het een geweldig rijtje zou kunnen wezen als je dua lipa - pearl jam en dan een maneskin/the killer met tool
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.744
1.902
Ik zou Anouk ook niet uitsluiten......
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Is wel onwaarschijnlijk dat Tool Copenhell, Graspop en Pinkpop doet in 1 week.

Theoretisch is het mogelijk met woensdag Copenhell, vrijdag Graspop en zondag Pinkpop. Maar Tool zou geen logische festival afsluiter zijn voor pinkpop en ik zie tool ook niet voor minder dan (co)headliner komen
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ik zou Anouk ook niet uitsluiten......
Anouk, Kane, Suzan en Freek en Acda & Munnink. Kijk daar hoeven we ons al geen zorgen meer over te maken😂😂
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Tool zal ook niet als co-headliner komen. Overal waar ze staan zullen ze de absolute headliner positie opeisen. Tenzij ze een slot diep in de nacht kunnen opeisen naast een The Cure zoals op Rock Werchter destijds.

Maar Pinkpop heeft geen act diep in de nacht, dus het zal of een volwaardige dagafsluiter worden, of het wordt geen show op Pinkpop.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
955
451
Ik zou Anouk ook niet uitsluiten......
Wordt dan haar 8e optreden.Tijd voor een lintje!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken