Pinkpop 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.755
8.696
Zal uiteindelijk wel Guns 'n Roses worden, die hebben ook nog een PP in te halen
Die hebben niets in te halen. Mojo heeft die met een los optreden neergezet in megaland in plaats van een Pinkpop optreden
wat toen werdt verplaatst naar Weer vanwege verschrikkelijk slechte kaartverkoop
Majors gaan zich daar echt niet meer aan wagen nu, zeker niet met hoe verschrikkelijk slecht Axl live is de laatste tijd
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Die hebben niets in te halen. Mojo heeft die met een los optreden neergezet in megaland in plaats van een Pinkpop optreden
wat toen werdt verplaatst naar Weer vanwege verschrikkelijk slechte kaartverkoop
Majors gaan zich daar echt niet meer aan wagen nu, zeker niet met hoe verschrikkelijk slecht Axl live is de laatste tijd
Zeker wel, zij stonden op de affiche 2020 die niet doorging
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
ik zie het probleem niet... 🙈

behalve dan The Cure, de combinatie The Cure / Pinkpop komt mij sinds 2019 over als een doodgeslagen bier... vraag me echt af of dat tegenwoordig nog een goeie combi is? (zelf ben ik wel uitgekeken op The Cure)
Muse is imo wel weer eens tijd.
Maar voor zowel Muse of The Cure is de vraag, touren die uberhaupt?

Pearl Jam, tja, ik denk als het management van Pearl Jam vraagt of ze op Pinkpop kunnen staan er niet heel lang nagedacht zal worden bij Buro Pinkpop of Mojo? Ookal was het 2022 dat ze er stonden... maar ik zou het niet doen, zo snel

Grappig, ik vond de Cure helemaal geweldig in 2019 (Al zat ik daarvoor helemaal niet zo in hun muziek).

Volgens mij werd het toen over het algemeen goed ontvangen toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Grappig, ik vond de Cure helemaal geweldig in 2019 (Al zat ik daarvoor helemaal niet zo in hun muziek).

Volgens mij werd het toen over het algemeen goed ontvangen toch?
Beste show van die editie volgens 2voor12. Op Rock Werchter was het waanzinnig goed in ieder geval. Publiek ook helemaal mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
188
149
The Cure is mij ook goed bevallen. Had op een gegeven moment ook dat het een beetje langdradig begon te worden, maar kan ook komen doordat ik maar een handvol nummers kende. Kon nog gemakkelijk het voorvak in trouwens.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
The Cure stelt nooit teleur bij liveoptredens. Uiteraard kan het niet je smaak zijn en dan vind je er niets aan. Maar ze spelen gewoon altijd goed, hebben een shitload aan bekende nummers en de variatie in wat ze spelen is enorm.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
The Cure is mij ook goed bevallen. Had op een gegeven moment ook dat het een beetje langdradig begon te worden, maar kan ook komen doordat ik maar een handvol nummers kende. Kon nog gemakkelijk het voorvak in trouwens.
was ook langdradig, tot aan A Forest... tegen die tijd was het al voorbij halverwege de setlist... en Lullaby, Friday I'm in Love, Close to Me, Why Can't I Be You? en Boys Don't Cry waren de laatste nummers

en dat ik tussen een mensenmassa stond die totaal niet met The Cure bezig was, maar wachte op Van Buuren of de voetbalfinale volgde, hielp bij mij niet echt mee in voordeel van The Cure
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Van de mensen met wie ik was vonden een paar het geweldig (goed gespeeld, mooie muziek, opgezogen) en een paar het heel saai (geen interactie, ik ken bijna niks behalve de laatste paar, spat geen energie van het podium af). Ik kon me beide kampen goed voorstellen.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
188
149
was ook langdradig, tot aan A Forest... tegen die tijd was het al voorbij halverwege de setlist... en Lullaby, Friday I'm in Love, Close to Me, Why Can't I Be You? en Boys Don't Cry waren de laatste nummers

en dat ik tussen een mensenmassa stond die totaal niet met The Cure bezig was, maar wachte op Van Buuren of de voetbalfinale volgde, hielp bij mij niet echt mee in voordeel van The Cure
Klopt. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nadien heel veel The Cure heb geluisterd en met de kennis van nu zou ik tot aan A Forest dus al 6/7 meer nummers herkennen tot opzichte van toen.

Van mij mogen ze weer doorkomen alleen dan wel het liefst in dezelfde constructie als toen. Kan mij voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal niks vinden en daardoor eerder teruggaan.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.755
8.696
Goede reactie, nu een brood praktisch €12 kost zal Jan Modaal niet zitten te wachten op deze uitgave in december-feestmaand

Even los van de headliners, hoe groot is de kans op een rock/metal dag? Zie dat Clutch begin augustus in de UK zijn en die zullen niet de oversteek naar Europa maken voor 1 optreden. Live erg goed en doen het goed op een RaR/Wacken maar ook kleinere festivals. Leuk voor in de middag
Die staan al op Dynamo metal fest
Ik zou ze niet op Pinkpop verwachten dus
Kans op een rock/metal dag lijkt me nihil, hebben ze voor het laatst gedaan in 2014.
Voor een rock/metal dag kan je beter ergens anders kijken
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.863
4.825
Die staan al op Dynamo metal fest
Ik zou ze niet op Pinkpop verwachten dus
Kans op een rock/metal dag lijkt me nihil, hebben ze voor het laatst gedaan in 2014.
Voor een rock/metal dag kan je beter ergens anders kijken
Daar was Rob Trommelen in dat interview over de toekomst van Pinkpop zeer duidelijk over: voor metal en aanverwanten moet men maar naar Graspop MM gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
was ook langdradig, tot aan A Forest... tegen die tijd was het al voorbij halverwege de setlist... en Lullaby, Friday I'm in Love, Close to Me, Why Can't I Be You? en Boys Don't Cry waren de laatste nummers

en dat ik tussen een mensenmassa stond die totaal niet met The Cure bezig was, maar wachte op Van Buuren of de voetbalfinale volgde, hielp bij mij niet echt mee in voordeel van The Cure
Dat laatste kan ik me voorstellen, ik stond ergens vooraan ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken