Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ah, dat Wacken dat al eens gedaan heeft wist ik niet. Leek me wel eens een keer wat anders.
Zo ben je de hele maand december elke dag in the picture en wij Pinkpoppers hebben elke dag een verrassing (leuk of minder leuk, verrassing is verrassing).
En Graspop komt morgen met nieuws...
Dan verwacht ik Tool eigenlijk wel daar. Lijkt me niet een aparte aankondiging voor Pinkpop te zijn. Daar verwacht ik als eerste toch wel een headliner als aankondiging.
En Graspop komt morgen met nieuws...
Dan verwacht ik Tool eigenlijk wel daar. Lijkt me niet een aparte aankondiging voor Pinkpop te zijn. Daar verwacht ik als eerste toch wel een headliner als aankondiging.
"We willen gitareuhh"
TOOL?
"Nee te alternatief, hebben geen hits"
Kings of Leon dan?
"Nee te saai"
The Cure?
"Langdradig"
Meer entertainment? Uhm, Maneskin?
"Te klein"
Pfoeh, lastig. Pearl Jam?
"Pas geweest"
"We willen gitareuhh"
TOOL?
Kings of Leon dan?
"Nee te saai"
The Cure?
"Langdradig"
"Te klein"
"Pas geweest"
Precies, het is altijd wat. Maar goed,.dat houd het forum een beetje levendig. Ik hou het nog steeds op Dua Lipa en Pearl jam. De laatste headliner durf ik niet te voorspellen en ik vind het eigenlijk al best jammer dat ze Greenday en vermoedelijk ook Ed Sheeran zijn misgelopen. Tool zou voor mij een hoop goed maken daarin maar ik weet eigenlijk wel beter. Dat wordt Ziggo...
"We willen gitareuhh"
TOOL?
Kings of Leon dan?
"Nee te saai"
The Cure?
"Langdradig"
"Te klein"
"Pas geweest"
Zeker waar en ik zou het super mooi vinden als ze tool weten te strikken denk dat het een geweldig rijtje zou kunnen wezen als je dua lipa - pearl jam en dan een maneskin/the killer met tool
Een week geleden komt het langverwachte album van Anouk (48) dan eindelijk uit. Met 'Deena & Jim' laat de zangeres een heel nieuw geluid horen én dat blijkt een groot succes! Deze week komt ze namelijk binnen in de Album Top 100 en verslaat ze grote internationale namen als The Rolling Stones.
Is wel onwaarschijnlijk dat Tool Copenhell, Graspop en Pinkpop doet in 1 week.
Theoretisch is het mogelijk met woensdag Copenhell, vrijdag Graspop en zondag Pinkpop. Maar Tool zou geen logische festival afsluiter zijn voor pinkpop en ik zie tool ook niet voor minder dan (co)headliner komen
Een week geleden komt het langverwachte album van Anouk (48) dan eindelijk uit. Met 'Deena & Jim' laat de zangeres een heel nieuw geluid horen én dat blijkt een groot succes! Deze week komt ze namelijk binnen in de Album Top 100 en verslaat ze grote internationale namen als The Rolling Stones.
Tool zal ook niet als co-headliner komen. Overal waar ze staan zullen ze de absolute headliner positie opeisen. Tenzij ze een slot diep in de nacht kunnen opeisen naast een The Cure zoals op Rock Werchter destijds.
Maar Pinkpop heeft geen act diep in de nacht, dus het zal of een volwaardige dagafsluiter worden, of het wordt geen show op Pinkpop.