Pinkpop 2024

Morgen Green Day aankondiging voor Pinkpop . Dat mensen hier überhaupt nog twijfels over hebben ?!

Het is logisch festivals waar Pinkpop vaker namen mee deelt komen morgen met een headliner. Het is een rock/metal of punk headliner vanwege Rock Am Ring. Green Day it is.

Vraag me wel af waarom Ed Sheeran nog niet is aangekondigd als hij naar Pinkpop zou komen.

Vraag me wel af waarom Ed Sheeran nog niet is aangekondigd als hij naar Pinkpop zou komen.
Dit wel, vooral. Het lijkt me logisch dat ze komen met hun grootste klepper. Als ze Ed Sheeran hebben/hadden, dan was dat 'm waarschijnlijk wel moeten zijn. En was hem als eerste delen, dus voor Green Day, wel logischer geweest.

Dit wel, vooral. Het lijkt me logisch dat ze komen met hun grootste klepper. Als ze Ed Sheeran hebben/hadden, dan was dat 'm waarschijnlijk wel moeten zijn. En was hem als eerste delen, dus voor Green Day, wel logischer geweest.
Tenzij het natuurlijk beter uitkomt qua tijden en verkoopdata. Eerst Green Day + aankondiging ticketverkoop, 2 weken later Ed Sheeran en ticketverkoop. Zoiets?

Green Day kan ook naar Ziggo. Of Stadspark. Of Goffert. Etc.
Vorige keer met die hella Mega tour in Groningen, de keer daarvoor Ziggo + Pinkpop. Ik zie ze volgend jaar wel alleen op Pinkpop staan

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover en mattman
Tenzij het natuurlijk beter uitkomt qua tijden en verkoopdata. Eerst Green Day + aankondiging ticketverkoop, 2 weken later Ed Sheeran en ticketverkoop. Zoiets?
Kan ook ja. Beetje je grootste opsparen als laatste. Alleen deden ze het de laatste twee keren zo dat ze een halve lineup deelden als laatste announcement, vlak voor de verkoop niet?

Ik kan het mis hebben, maar heeft Pinkpop niet ook eens een headliner pas een stuk later aangekondigd dan dat de headliner zelf de tour eruit gooit?

Dus dat ze morgen geen Green Day aankondigen, maar pas een week later bijvoorbeeld?

Ik kan het mis hebben, maar heeft Pinkpop niet ook eens een headliner pas een stuk later aangekondigd dan dat de headliner zelf de tour eruit gooit?

Dus dat ze morgen geen Green Day aankondigen, maar pas een week later bijvoorbeeld?
Komen ze morgen met Ed Sheeran en een week later met Greenday. Logisch toch.....

zou altijd kunnen, maar als zij een tourschema droppen met gaten in weekenden kun je misschien al gaan invullen…

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ach, zo waren we enkele maanden geleden ook al Foo Fighters met dikke stift op aan het schrijven. Maar in het geval van Green Day lijken alle signalen er wel op te wijzen.

Ik hoop dan wel dat er een trosje aan namen wordt losgelaten, niet alleen Green Day.

Komen ze morgen met Ed Sheeran en een week later met Greenday. Logisch toch.....

Nee, ik bedoel dat ze dan met niks komen en dan een paar dagen later pas met Green Day. Dacht dus dat de zoiets een paar jaar terug hebben gegaan

Tja je ziet dat NovaRock op vrijdag komt en Download op maandag.
Dat kan er mee te maken hebben dat ze Green Day niet hebben, of een apart moment nemen om aan te kondigen.
Bij NovaRock zie je ook al eens dat ze de aankondiging doen in een radio uitzending van Hitradio ö3, dat ze daarom aan een bepaald radioprogramma en dat moment zitten. Bij Download is het vaak een BBC radiouitzending die in het teken van het festival staat.

Pinkpop, geen idee welke strategie er deze keer voor de aankondiging is. Misschien ook afhankelijk van hoeveel tourdata de hoofdacts bekendmaken. Green Day vaak wel een hele tour, vorige keer Pinkpop waren ze overigens een dag eerder dan het bericht van Pinkpop zelf.

Users who are viewing this thread