Pinkpop 2024

Wel vreemd trouwens dat er werkelijk nog niet 1 datum is gelekt voor Greenday. Bij Springsteen wisten we nu al bijna het halve schema of in ieder geval de locaties. Dat is best bijzonder vandaag de dag.
alles is goed dicht getimmerd tegenwoordig, de echt leuke leaks zijn zeldzaam geworden

ik ben er van overtuigd dat ook Pinkpop nog gaat verrassen met minstens 1 grote naam...

deze post uit jouw gedeelde link naar efests trekt vooral mijn aandacht "Think it's someone more classical on Friday is what I heard" :unsure:

alles is goed dicht getimmerd tegenwoordig, de echt leuke leaks zijn zeldzaam geworden

ik ben er van overtuigd dat ook Pinkpop nog gaat verrassen met minstens 1 grote naam...

deze post uit jouw gedeelde link naar efests trekt vooral mijn aandacht "Think it's someone more classical on Friday is what I heard" :unsure:
Ja, ik las het ook. Maar daar kan ook een Sting of Take That staan natuurlijk. Al weet ik niet of ze scharen onder classical..

Sam Smith mogelijk naar RW en Down to the Rabbit Hole lees ik net op RW forum. Zou je eerder op PP verwachten. Al mag hij van mij ver weg blijven 😂

Sam Smith mogelijk naar RW en Down to the Rabbit Hole lees ik net op RW forum. Zou je eerder op PP verwachten. Al mag hij van mij ver weg blijven 😂
Zou mooi zijn als die andere festivals doet, laat die maar lekker weg blijven van PP

Laatst bewerkt:
Een klein geruchtje gaat voor Isle Of Wight dat zij komen met Noel Callagher. En die heeft nog geen data staan voor 2024. Zijn show in de AFAS zaterdag is overigens uitverkocht.

Een klein geruchtje gaat voor Isle Of Wight dat zij komen met Noel Callagher. En die heeft nog geen data staan voor 2024. Zijn show in de AFAS zaterdag is overigens uitverkocht.
IOW laat zojuist weten om 1PM dus 14:00 NL met nieuws te komen...

maakt het gokje iets makkelijker denk ik

• Leuk
Waarderingen: PJ
dus wat weten we nu?
Greenfield, Isle of Wight, Rock am Ring, Rock im Park, I-Days / Green Day -> allemaal 2-11,
Nova Rock 3-11,
Download 7-11

(fyi, RaR/RiP en i-Days om 14:00)
Alles wat Greenday niet heeft zal morgenochtend wel komen. Die gaan elkaar ook niet in de weg zitten lijkt me.

opsomming van de data van deze festivals...

Rock am Ring 7-9 juni 2024
Rock im Park 7-9 juni 2024
Greenfield 13-15 juni 2024
NovaRock 13-16 juni 2024
Isle of Wight 20-23 juni 2024
Pinkpop 21-23 juni 2024
i-Days 29 mei, 16 juni, 26 juni, 29-30 juni, 5-7 juli en 9 juli 2024

edit, i-Days heeft gisteren nog 29 mei, 16 juni en 9 juli toegevoegd aan de (concert)-data

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ
Idays komt overigens met 2 namen voor de 16e juni. De headliner en de sub zo geven ze aan. Goede kans dus dat die 2 dus doorkomen naar PP....
neem aan dat dat 26e juni moet zijn?

edit: oh ik zie nu dat idd de 16e er bij is gekomen in het laatste bericht van i-Days 😁

Users who are viewing this thread