Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
ik had het idee dat de apparatuur, geluid en schermen niet door de Pinkpop organisatie geregeld waren

was of via management Bruce eigen materiaal of door Mojo
in vergelijking met Pinkpop hing er een truttig setje speakers en de schermen bij Pinkpop lijken mij van hoger kwaliteit (en zeker de hoeveelheid laatste jaren)

maar goed, dat is een aanname

die hoek op de foto is wel bizar druk zeg, dat is toch gewoon een kwestie van een horde mensen die via de ingang binnen komen en meteen blijven hangen?
het lijkt de tijd dat Bruce nog niet bezig was... aan onze kant stond bijna niemand bij de barren, hamburger tent en andere tentjes kon je vaak zo aansluiten. Behalve de frietkramen aan die zijde hadden allemaal een flinke rij belangstelling.
Voorlangs het Skydeck was het goed doorlopen tot voor Bruce starte.
Zelfde ervaring en klopt die geluidstorens en schermen zijn bij Pinkpop veel beter. Wie verzint het ook om schermen te plaatsen waar je de achtergrond doorheen ziet terwijl de zon nog vol schijnt? Bij Pinkpop heb je dat niet
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Hallo! Wij, mijn vriendin en ik, vertrekken donderdag naar Pinkpop. Camping C daar gaan we overnachten.
Nu hebben wij een aardig grote tent, 4 persoons tent. In hoeverre wordt er gehandhaafd op het feit dat onze tent te groot is en in hoeverre wordt dit gewaardeerd door andere festivalgangers? Aangezien ik op de site lees dat je geen grotere tent mag meenemen dan met de personen met wie je gaat…
Juist door het verbieden van de partytent nemen wij wat grotere tenten mee die aan de zijkanten open kunnen. Zo hebben we dan toch een oplossing.
Ze controleren maar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Alterrix

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Zo'n beroerde opstelling zonder fatsoenlijke schermen en met slecht geluid draagt natuurlijk ook niet bij aan de sfeer achterin. Dus ergens snap ik wel dat er veel gekletst wordt achterin en aan de zijkanten als dit je uitzicht is. Bij gebrek aan sfeer zullen mensen helaas toch sneller gaan buurten. Dus extra schermen en beter geluid hadden wel zeker een verschil gemaakt denk ik.
Uiteindelijk betalen die mensen achterin net zoveel als de mensen meteen achter de golden cirkel. En ja de opmerking van, dan moet je maar op tijd voorraan gaan staan is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd. Kunnen niet met 70.000 man vooraan staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en neus

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Ik zeg …laat de volgende wereldster maar naar Megaland komen in deze setting. Denk dat MOJO het ook fijn vindt dat alles al lekker klaar staT
Tsja benieuwd wie ze gaan strikken maar kan ook nog jaren duren voordat er weer eens een los concert plaats vindt.is toch maar karig gesteld met dat soort concerten sinds 1988 op Megaland.
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Ik had inderdaad wel het gevoel dat de achterste geluidstorens niet aan stonden gisteren. Meer mensen dit gemerkt?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Tsja benieuwd wie ze gaan strikken maar kan ook nog jaren duren voordat er weer eens een los concert plaats vindt.is toch maar karig gesteld met dat soort concerten sinds 1988 op Megaland.
en aub niet zo laat aankondigen als GnR, dat is toch echt uitgedaaid op een blamage qua tickets

laat imo Bon Jovi maar weer eens terug komen, of de outdoor locaties tour van U2.
zijn imo garantie voor weer vol veld (mits aangekondigd ruim voor de jaarwisseling)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
en aub niet zo laat aankondigen als GnR, dat is toch echt uitgedaaid op een blamage qua tickets

laat imo Bon Jovi maar weer eens terug komen, of de outdoor locaties tour van U2.
zijn imo garantie voor weer vol veld (mits aangekondigd ruim voor de jaarwisseling)
Yes U2 zou een mooi kerstcadeau zijn.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Guns 'n Roses had je ook nu al kunnen aankondigen voor Megaland 2025, verkochten ze nog niet uit.
Happy Mental Health GIF by Mat Voyce
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Ilsedanst

Playlistbediener
13 mrt 2017
5
1
Hi mensen van het goede leven,

Laatste keer Pinkpop was in 2018 voor mij. Ik ga nu weer gezellig met mijn vader. Heel veel zin in.

Paar vraagjes omdat er wel het een en ander verandert is:
1. Zijn jerrycans toegestaan op de camping? Zie het nergens tussen staan op de site. We hebben zo’n opvouwbare.
2. Partytents zijn niet meer toegestaan dus.. Iemand die weet of een tarp wel toegestaan is? Om toch een beetje schaduw te krijgen.
3. Hoe laat raden jullie aan om ik Landgraaf te zijn vrijdagochtend om nog een plekje op camping B te krijgen? (We hebben 1 tent mee, wel een grotere tent dan zo’n pop-up tentje)

Wie weet zijn de vragen al een keer langsgekomen, kon het zo snel even niet vinden.

thanks voor elk antwoord dat langs komt 😊
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Begint nu toch wel te kriebelen, nog 2,5 dag werken, tas inpakken en dan donderdagmiddag richting Limburg rijden. Ik ben benieuwd hoe Pinkpop mij weer bevalt na 4 jaar afwezigheid. Kijk vooral uit naar het moment dat de tenten staan en je neerzakt in je stoel met een koud biertje en de vrijdag middag voor het eerst vanaf de heuvel het terrein zien. Qua optreden erg veel zin in the War on drugs, Editors, the Lathums, SONS, Prins S en de Geit en om the black keys voor het eerst live te zien.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Vrijdag rond 12:00 wil ik al op het terrein zijn. Wordt wel even afzien want de avond ervoor ben ik bij Beyoncé in Keulen.

🫠In een weekje Pinkpop, Beyoncé en The Boss en dan te bedenken dat The Boss pas mijn eerste concert was van dit jaar en ik verder niks gepland heb staan….
 
  • Leuk
Waarderingen: anouk_ en Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.672
7.433
Ehm…je ziet het podium toch nog gewoon? Dat is wat ik bedoel. Beetje logisch dat als je achteraan staat je veel mensen voor je hebt. Maar je ziet toch gewoon mooi het podium nog en alles wat erop gebeurt? Bij andere velden heb je dat niet altijd zo.

Op die afstand ben je toch echt wel afhankelijk van grote beeldschermen. Zo’n foto wordt ook niet op ooghoogte genomen
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken