Pinkpop 2023

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Niemand die hier uitkijkt naar Machine Gun Kelly? Hij is naar mijn mening enorm gegroeid. 🔥 denk dat ‘ie jullie gaat verbazen😁
Ben ergens n beetje benieuwd, maar Warpaint staat al langer op mn lijstje en gek genoeg nooit gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.070
6.114
Niemand die hier uitkijkt naar Machine Gun Kelly? Hij is naar mijn mening enorm gegroeid. 🔥 denk dat ‘ie jullie gaat verbazen😁
ik laat me verrassen, geen must see en ook niet hoog in mijn verlanglijst om te kijken
maar ik loop aan de zijde met het Skydeck, met zeer waarschijnlijk niet de behoefte om de oversteek naar Stage4 of Tent te overwegen.
die voorlaatste acts is toch ook zo'n moment voor me om het aantal munten in de broekzak te evalueren voor de laatste uurtjes en dan een plekje te gaan zoeken voor de afsluiter

Hollywood Vampires is ook sowieso een goede om mee te pakken
eens, maar je moet dan wel door de Cooper-test... ;)
maar dat maakt, samen met Johnny voor mij wel een must see combi, heel benieuwd naar
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

SmittyBacall

Playlistbediener
12 jun 2023
6
4
Even vluchtig naar het tijdschema gekeken en kom op zoiets, ook even met het oog op wat mijn maat leuk vindt.

Madoux > Ellie Goulding > Haunted Youth of Electric Callboy (?) > Niall Horan > The Hu > The War on Drugs > Editors > P!nk

DeWolff > Xavier Rudd > Dadi Freyr > Sons > Misschien stukje The Driver Era > The Jordan > The Black Keys > The Script > Queens of the Stone Age > Robbie

Donnie > Robin Kester > DMA's > Orange Skyline > Halfje Di-rect (wat anders hé haha) > Tash Sultana > Brutus > Jungle By Night > OneRepublic > Warpaint > RHCP

Nog acts die ik hier mis?
Zelf zou ik zeker naar Electric Callboy toe gaan, ook meer omdat ik verwacht deze niet snel weer te kunnen zien en verwacht dat ze erg sterk zijn live. Zijn er hier ook mensen die Only The Poets gaan bezoeken i.p.v. Donnie?
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
379
317
Voor mij ongeveer zoals dit, maar nog veel twijfels dus we zien het wel weer op het moment waar ik zin in heb :)

Maisie Peters - Electric Callboy - The Hu - TWOD - Editors (voorvak?) - Pink
DeWolff - Dadi Freyr - Sons - Disturbed - Vampires - Black Keys - Kort Prins S en de Geit of voorvak QOTSA - Robbie
Robin Kester - Orange Skyline - I Prevail (of cocktail bij Tash Sultana) - Brutus begin, Goldband einde - Jungle by Night - MGK en als het te veel rap is vluchten naar Warpaint - RHCP
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Dag 1: Maisie Peters - The Haunted Youth - Niall Horan - Lumineers (stukje) - The War on Drugs - Altin Gun - P!nk

Dag 2: Big Moon - Dadi Freyr - Sons - Black Keys - Qotsa - Robbie

Dag 3: Robin Kester - DMA's - mss stukje Gayle - Tash Sultana - Brutus - The Lathum - One Republic - Warpaint - RHCP
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
283
Zijn rapnummers zijn niet mijn ding. Mijn wens zou zijn dat hij Travis Barker meeneemt en alleen pop punk gaat doen, maar dat zal het helaas niet worden.

Maar wellicht dat de show en het moment mij idd positief zal verassen, ook door de rapnummers heen.
Als Travis Barker met een andere artiest zou gaan touren, mag ik toch hopen dat ie met KennyHoopla gaat deze zomer.
Album Survivors Guilt, special show met Barker op LL en PkP. Dat zou toch genieten zijn.

imo veel interessantere naam dan een MGK.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
eens, maar je moet dan wel door de Cooper-test..;).
maar dat maakt, samen met Johnny voor mij wel een must see combi, heel benieuwd naar
Ahaaa. Vanwege Alice Cooper! Ik snap 'm!

Think About It GIF by Identity
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Er werd al gesproken over een groot headliner probleem en vergrijzing van Pinkpop headliners. Namen zoals Pearl Jam en RHCP hebben ook een houdbaarheidsdatum.

Ik heb toch wat headliners op een rijtje gezet die op Pinkpop passen. Wat opvalt is dat acts zoals RHCP , Pearl Jam , Metallica en Foo Fighters geen probleem hebben met het spelen op festivals. Bekende grote namen die groot zijn bij de jeugd hebben vaak wel dit probleem en willen niet ik festivals spelen. Een gevaarlijke ontwikkeling.

Hieronder een lijstje van mogelijke Pinkpop headliners (ervan uitgaande dat sommige acts nog groter worden en anderen straks over hun top momentum zijn) :

Harry Styles
Billie Eilish
Dua Lipa
Coldplay
Beyoncé
Taylor Swift
BTS
Lana del Rey
Lil Nas x
Sam Fender
Inhaler
IDLES
Niall Horan
Kendrick Lamar
Travis Scott
Rosalia
BTS
Blackpink
Ed Sheeran
Lizzo
Odesza
The Weeknd

Nogmaals er staan namen bij zoals Coldplay , Harry Styles, Beyoncé en Taylor Swift die nu veel en veel te groot zijn. Maar die straks over 10 jaar misschien wel eens een festival tour doen.

Er is dus zeker meer dan genoeg keuze en opkomend talen. De vraag is alleen gaan sommige acts ook eens af van het “stadion” denken en durven ze te touren wanneer hun momentum iets is gedaald. Iets wat acts zoals Metallica, Foo Fighters en nu toch ook Billie Eilish wel doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
ik lees dat een voetbalshirt verboden is? Que? why?
Heel Werchter kleurde rood toen we de Brazilianen naar huis stuurden.

Maar wellicht gaat het over clubvoetbal? Maar dan nog, rare regel waarvan ik nog nooit gehoord heb bij een festival.
Niet dat ik de behoefte heb om een shirt van Anderlecht te dragen op een festival.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
Heel Werchter kleurde rood toen we de Brazilianen naar huis stuurden.

Maar wellicht gaat het over clubvoetbal? Maar dan nog, rare regel waarvan ik nog nooit gehoord heb bij een festival.
Niet dat ik de behoefte heb om een shirt van Anderlecht te dragen op een festival.
hoe een feest was dat.
Mannekeslief.

ik ook niet, maar zag er een paar vorig jaar op werchter met van die retro sampdoria shirts en dat was wel graaf. en werden er vaak op aangesproken, alleen maar positief.
van mister Kathedraal kan het ook alleen maar goed gaan denk ik? paar gesprekken hebben is altijd fijn :)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
hoe een feest was dat.
Mannekeslief.

ik ook niet, maar zag er een paar vorig jaar op werchter met van die retro sampdoria shirts en dat was wel graaf. en werden er vaak op aangesproken, alleen maar positief.
van mister Kathedraal kan het ook alleen maar goed gaan denk ik? paar gesprekken hebben is altijd fijn :)
Niemand kan iets tegen Toby hebben he.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
Ik twijfelde even over de mister Toby replica van tegen Genk:ROFLMAO:
maar laat hem wel thuis.
Met een KV Mechelen shirt zul je met open armen ontvangen worden in Landgraaf/Kerkrade. Met een Genk shirt een stuk minder. Antwerpen zou normaal gezien ook wel gewaardeerd worden door de Koempels van Roda.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken