Pinkpop 2023

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
U2, Beyonce en Taylor Swift zijn commercieel veel intressanter om hun eigen stadia en weides te vullen.

Zolang ze daar meer poen kunnen scheppen, zullen we ze helaas niet snel terugzien op een festival.
Tenzij Pinkpop ook een Classic/Boutique concept uit de grond stampt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Waar ik eens aan zat te denken. Een headliner als Billy Joel. Zou dat niet eens geweldig zijn. Speelt echt sporadisch in Europa. Een enkele keer in the UK, meestal Wembley. Heeft een bak met hits en van wat ik zie op YouTube klinkt het muzikaal nog geweldig...... Laatste grote tour door Europa is misschien wel meer dan 20 jaar geleden........
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en mattman

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.613
U2, Beyonce en Taylor Swift zijn commercieel veel intressanter om hun eigen stadia en weides te vullen.

Zolang ze daar meer poen kunnen scheppen, zullen we ze helaas niet snel terugzien op een festival.
Tenzij Pinkpop ook een Classic/Boutique concept uit de grond stampt.
Ja, net als Rolling Stones, Springsteen, McCartney, Bieber en Coldplay. Het kan wel degelijk, hoor.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
The Weekend zie ik niet vaak voorbij komen de laatste pagina’s… Dat zou ook als popheadliner kunnen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
U2 wou volgens mij met een eigen tour komen waarmee ze nog groener zullen zijn dan Coldplay. Ben benieuwd maar verwacht groteske plannen. Denk sowieso dat U2 een even bizarre run op kaarten wordt als Coldplay.
Nog pretentieuzer? Hahaha. Ik heb ze een keer gezien. Best wel leuk, onderhoudend, veel hits maar idd te groot voor Pinkpop imo
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Helemaal mee eens. Ik weet dat het enorm oubollig klinkt, maar de festivals in de jaren '90 blijven voor mij de beste festivalervaringen ooit.
Nou Guns in de goffert was best wel kut. Logistiek een ramp en Axl was op het toppunt van zijn ego. Wel nog steeds fan van de oude shit.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als het festival op zijn website aangeeft dat er een waanzinnig breed eetassortiment is, dan begrijp ik dat als je veganist bent en het aanbod valt enorm tegen voor jou, dat je daar ontevreden over bent. Mij als grootschalig vleesharker interesseert dat echter helemaal niks. Ik vind het jammer voor diegene als diens festivalervaring er minder mooi door is, maar meer ook niet...
Een patatje, een burger, broodje shoarma en wat drinken. En een paar goede deuntjes
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
maar is het conservatief en zijn ze achterblijvers.

of liggen vraag en aanbod anders?
Ik denk dat het Pinkpop publiek meer friet/hamburger dan quinoasalade is. Dus stem je daar je aanbod op af. Lijkt me logisch. Plus daar zal vast onderzoek naar zijn gedaan
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
The Weekend zie ik niet vaak voorbij komen de laatste pagina’s… Dat zou ook als popheadliner kunnen
Dat heeft er denk ik mee te maken dat hij zelf heeft gezegd stadions te willen doen. Er was ook al een screenshot uitgelekt op ticketmaster van een concert in Brussel begin juli dacht ik.
Die tour is echter nog steeds niet aangekondigd. Maar ik verwacht hem niet op festivals. Doet hij momenteel in Amerika ook niet..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
U2, Beyonce en Taylor Swift zijn commercieel veel intressanter om hun eigen stadia en weides te vullen.

Zolang ze daar meer poen kunnen scheppen, zullen we ze helaas niet snel terugzien op een festival.
Tenzij Pinkpop ook een Classic/Boutique concept uit de grond stampt.
ligt er maar aan hoeveel gage voor de festival gig afgedwongen kan worden imo, of er met een los optreden meer poen te verdienen valt dan met het gage voor het festival optreden
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
422
ligt er maar aan hoeveel gage voor de festival gig afgedwongen kan worden imo, of er met een los optreden meer poen te verdienen valt dan met het gage voor het festival optreden
Zeker , maar ik denk ook wat de artiest/band en hun management wil zal een rol spelen, en dan zullen de $$ en €€ de doorslag geven.Maar onderschat de productiekst. niet als je bv 6/8 weken kriskras tourt door Europa.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Ehmm… moeten we het hier niet over de Depeche Mode, Robbie Williams en Arctic Monkeys geruchten hebben? Wat een lange stilte (voor de storm) zeg…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken