Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Vinden jullie het spoorboekje in de app ook zo slecht? Ik kan er maar niet aan wennen dat het van boven naar beneden door mijn scherm loopt. Wordt denk ik de papieren versie.
ja, snap het niet...

Waarom niet van boven naar beneden, grootste tot kleinste podium

en de plattegronden werken ook nog niet fatsoenlijk, alleen het festival terrein plattegrond.

En bij de acts in de app kan je "locatie" aanklikken, maar dan kom je in een plattegrond van Amsterdam uit waar als je uit zoomt ergens de terrein plattegrond staat.

kortom, de app is niet goed! eigenlijk, slecht dus
 
  • Haha
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Goed nieuws voor alle die-hard fans: de signeersessie van OOR & Concerto zijn terug! 🤩 Breng een bezoekje aan de Record Store op het terrein en laat je favoriete plaat of cd signeren door de makers ervan!

Dit jaar komen o.a. NOVA TWINS, The Haunted Youth, Goldkimono, Bente en Altın Gün op de Pinkpop-vrijdag signeren. Op zaterdag zijn SONS, The Jordan en Prins S. en De Geit aanwezig in de Record Store en op de slotdag van het festival verwachten we Robin Kester, Orange Skyline, DI-RECT, Brutus én Goldband!

De exacte tijden van de signeersessies vind je tijdens het festival terug in de app, op de schermen en in de Record Store zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Fornax

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Goed nieuws voor alle die-hard fans: de signeersessie van OOR & Concerto zijn terug! 🤩 Breng een bezoekje aan de Record Store op het terrein en laat je favoriete plaat of cd signeren door de makers ervan!

Dit jaar komen o.a. NOVA TWINS, The Haunted Youth, Goldkimono, Bente en Altın Gün op de Pinkpop-vrijdag signeren. Op zaterdag zijn SONS, The Jordan en Prins S. en De Geit aanwezig in de Record Store en op de slotdag van het festival verwachten we Robin Kester, Orange Skyline, DI-RECT, Brutus én Goldband!

De exacte tijden van de signeersessies vind je tijdens het festival terug in de app, op de schermen en in de Record Store zelf.
Ja alleen koop ik zelden nog cd’s 😂

Zelfs bij Muse kreeg je er dit jaar geen bij je concert ticket.

Is dat dezelfde plek waar je de Pinkpop postkaarten enzo koopt?
 
  • Haha
Waarderingen: hersenscheetje

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Zin om de muzikale voorpretvlinders voor Pinkpop alvast een beetje te laten fladderen? 🦋 Check dan vanavond 'Op weg naar Pinkpop 2023' bij de NTR op NPO 3 om 22.10 uur, waar je samen met @verasiemons en @evacleven vooruitblikt op aankomende editie! #Pinkpop #PP23 @pinkpopfest
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
391
298
ja, snap het niet...

Waarom niet van boven naar beneden, grootste tot kleinste podium

en de plattegronden werken ook nog niet fatsoenlijk, alleen het festival terrein plattegrond.

En bij de acts in de app kan je "locatie" aanklikken, maar dan kom je in een plattegrond van Amsterdam uit waar als je uit zoomt ergens de terrein plattegrond staat.

kortom, de app is niet goed! eigenlijk, slecht dus
Vindt ‘m ook erg onpraktisch in gebruik, vooral het tijd/ blokken schema. Boekje is veel makkelijker en duidelijker in gebruik. Heb ‘m natuurlijk wel op mijn mobiel gezet en geregistreerd, een kans op kaartjes voor volgend jaar is altijd leuk.

Echt super veel zin in, nog 3 werkdagen
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Wat me vanochtend wel opviel op het terrein.
De achterkant van de tent stage was vanochtend open, terwijl die eerder wel gesloten was.
Ook dacht ik dat er een start gemaakt ging worden aan North Stage, maar daar was nog niets van te zien.
Ook opvallend, geen Pinkpop logo boven aan de mainstage. Wel links een Nederlandse vlag en rechts een Amerikaanse vlag.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
391
298
Wat me vanochtend wel opviel op het terrein.
De achterkant van de tent stage was vanochtend open, terwijl die eerder wel gesloten was.
Ook dacht ik dat er een start gemaakt ging worden aan North Stage, maar daar was nog niets van te zien.
Ook opvallend, geen Pinkpop logo boven aan de mainstage. Wel links een Nederlandse vlag en rechts een Amerikaanse vlag.
Pinkpop logo komt waarschijnlijk nog, de vlag van land waar the Boss speelt en Amerikaanse vlag hangt erbij al zijn concerten
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Wat me vanochtend wel opviel op het terrein.
De achterkant van de tent stage was vanochtend open, terwijl die eerder wel gesloten was.
Ook dacht ik dat er een start gemaakt ging worden aan North Stage, maar daar was nog niets van te zien.
Ook opvallend, geen Pinkpop logo boven aan de mainstage. Wel links een Nederlandse vlag en rechts een Amerikaanse vlag.
Pinkpop logo zal komende week wel geplaatst worden.
De tent zal dan wel open zijn om het podium, licht, geluid en alles erin te kunnen plaatsen.

Het verbaasde me wel, dat er vanmorgen nog geen spoor van speakers en schermen te bekennen waren.
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Wat me vanochtend wel opviel op het terrein.
De achterkant van de tent stage was vanochtend open, terwijl die eerder wel gesloten was.
Ook dacht ik dat er een start gemaakt ging worden aan North Stage, maar daar was nog niets van te zien.
Ook opvallend, geen Pinkpop logo boven aan de mainstage. Wel links een Nederlandse vlag en rechts een Amerikaanse vlag.
Heb van een ‘insider’ gehoord dat er geen pinkpop logo’s zichtbaar mogen zijn bij Bruce, dus daarom ook nog geen North stage. Zal vanaf maandag worden opgebouwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Toch wel jammer dat ze Bruce donderdag niet op de planken hebben gezet, dan had ik wel een 2e kaartje voor hem gekocht 😎
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
391
298
Toch wel jammer dat ze Bruce donderdag niet op de planken hebben gezet, dan had ik wel een 2e kaartje voor hem gekocht 😎
Precies ik ook, had ‘m graag ook op Megaland gezien, de donderdag voor Pinkpop of de maandag er na. Een gemiste kans. Gelukkig was ik erbij in de Arena in golden cirkel
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Hello festival ( retropop ) uitverkocht 17.000 man. 50 watertappunten. Misschien pinkpop daar eens informeren hoe het WEL goed geregeld kan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Verder waakt de organisatie ervoor dat het té druk wordt op het terrein. "We kunnen heel makkelijk meer kaarten verkopen, maar dat willen we niet. We willen goede service bieden. Dan moet je niet te veel mensen op het terrein hebben."
Blijven smeren
Om de zomerse temperatuur het hoofd te bieden, richtte de organisatie vijftig watertappunten in en werkte het met dispensers van zonnebrandcrème. De bezoekers hadden zelf ook zo hun manieren om koel te blijven: "Niet te veel bier, wél veel water." En natuurlijk: "Blijven smeren.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken