Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu wil ik pinkpop niet met hello festival vergelijken. Maar dat 80.000 man praatje van trommelen en een enkele watertap punt op pinkpop is op zijn zachts gezegd waanzin.
Het kan blijkbaar ook anders.
terrein staat vol waterpunten, gevalletje sticker met "drinkwater" over de standaard verplichte stickers plakken bij de toiletten met "geen drinkwater"...
Pinkpop terrein staan veel waterpunten...
Zeker. Maar dennis duld alleen geen verbeter punten op "zijn" pinkpop/megaland. Pinkpop is alles top geregeld. Ik vind het prima.
Lekker 80.000 man volgend jaar en 3 druppelende waterpuntjes.
Mag graag zijn bijdrages lezen, maar owee als je zegt waar het beter geregeld is en waar pinkpop eens wat aan zou moeten doen. Dan krijg je flauwe opmerkingen toegespeeld. Jammer.
terrein staat vol waterpunten, gevalletje sticker met "drinkwater" over de standaard verplichte stickers plakken bij de toiletten met "geen drinkwater"...
Pinkpop terrein staan veel waterpunten...
Zeker. Maar dennis duld alleen geen verbeter punten op "zijn" pinkpop/megaland. Pinkpop is alles top geregeld. Ik vind het prima.
Lekker 80.000 man volgend jaar en 3 druppelende waterpuntjes.
Mag graag zijn bijdrages lezen, maar owee als je zegt waar het beter geregeld is en waar pinkpop eens wat aan zou moeten doen. Dan krijg je flauwe opmerkingen toegespeeld. Jammer.
Benieuwd naar de verhalen en ervaringen na volgend weekend. Pinkpop voelt toch altijd een beetje als naar een dorpskroeg gaan, waar het meestal gezellig is, maar meer dan ook niet. Voor sommige is dat voldoende.
En wat voor artiesten moet pinkpop boeken als ze besluiten maar 20.000 kaarten te verkopen om zo iedereen te kunnen bedienen?
Denk niet dat ze dan het programma rond krijgen zoals dat nu is