Pinkpop 2023

maar goed we zien wel, is Mad Cool en NOS zelfde tijd met Pinkpop...
ben er bang voor, geen idee...

wellicht storm in een glas water

Die Your Song cover. En de combo She's A Lover + Wet Sand waren nochtans mijn hoogtepunten van de show (al spreek ik wel als grote fan). De helft van hun setlist veranderen ze ook van avond tot avond. Dus soms kan je eens "pech" hebben, al hangt dat vooral af van persoonlijke smaal natuurlijk.
Speelden ze Wet Sand? Da's potverdomme vet zeg!

Van de namen wordt ik juist blij van The Lumineers! Rest wat minder!

Zei ik eerst nog Guns 50% RHCP 40% en FOO’s 10% ga ik het op dit moment helemaal omgooien: RHCP 70% Guns 25 % en FOO’s 5%

Ach de prestigestrijd tussen Pinkpop en Graspop qua posts moet wel levendig blijven natuurlijk. Maar verrassend genoeg zijn de Graspoppers dit jaar een stuk vastberadener..

We zien wel wat het wordt.
mijn hoop ligt nog altijd bij Guns N' Roses...
kan me lastig voorstellen dat die zo rondom Pinkpop touren en ze niet gelukt zijn

zie wel dat qua zelfbevestigingen het er op lijkt dat het gestopt is nu.
overigens wel veel zo in verhouding, zo even 4 stuks na War on Drugs deze ochtend.

mijn hoop ligt nog altijd bij Guns N' Roses...
kan me lastig voorstellen dat die zo rondom Pinkpop touren en ze niet gelukt zijn

zie wel dat qua zelfbevestigingen het er op lijkt dat het gestopt is nu.
overigens wel veel zo in verhouding, zo even 4 stuks na War on Drugs deze ochtend.
Waren natuurlijk ook niet de grootste namen die dat deden

Uhm, waarom is Queen eigenlijk niet genoemd. Die zitten rond die tijd toch ook in München? Maar goed ik lees het straks wel wie het geworden is 🤣.

Users who are viewing this thread