Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die Your Song cover. En de combo She's A Lover + Wet Sand waren nochtans mijn hoogtepunten van de show (al spreek ik wel als grote fan). De helft van hun setlist veranderen ze ook van avond tot avond. Dus soms kan je eens "pech" hebben, al hangt dat vooral af van persoonlijke smaal natuurlijk.
Ach de prestigestrijd tussen Pinkpop en Graspop qua posts moet wel levendig blijven natuurlijk. Maar verrassend genoeg zijn de Graspoppers dit jaar een stuk vastberadener..
mijn hoop ligt nog altijd bij Guns N' Roses...
kan me lastig voorstellen dat die zo rondom Pinkpop touren en ze niet gelukt zijn
zie wel dat qua zelfbevestigingen het er op lijkt dat het gestopt is nu.
overigens wel veel zo in verhouding, zo even 4 stuks na War on Drugs deze ochtend.
mijn hoop ligt nog altijd bij Guns N' Roses...
kan me lastig voorstellen dat die zo rondom Pinkpop touren en ze niet gelukt zijn
zie wel dat qua zelfbevestigingen het er op lijkt dat het gestopt is nu.
overigens wel veel zo in verhouding, zo even 4 stuks na War on Drugs deze ochtend.