Pinkpop 2023

Mr Bean Reaction GIF

RHCP ben ik gewoon heel blij mee, niet alleen omdat het een van mijn favoriete bands is, maar ook omdat het al vanaf het begin mijn voorspelling was ;)

Ik snap niet waarom er altijd zoveel gezeur is over de Peppers hier. Ze geven gewoon prima headlineshows af en afgelopen jaar met Frusciante erbij vond ik ze alweer een stuk beter klinken dan de 2012 en 2016 tours. Ik weet dat veel mensen zijn blijven hangen bij Blood Suger Sex Magik, maar wat mij betreft is Stadium Arcadium hun creatieve hoogtepunt en ik vond dat ze dit jaar alweer redelijk in de buurt kwamen van de Stadium Arcadium tour van 2006/2007. Ja, ze zijn allemaal weer ietsje ouder, maar de energie op het podium is nog volop aanwezig en ik vond dat Anthony ook echt zijn best doet qua zang. Hij heeft een teleprompter nu dus minder vergeten lyrics, en ik heb hem nauwelijks echt uit de bocht horen vliegen. En wat John betreft, hij moest er begin dit jaar nog een beetje inkomen, maar de gitaargod van toen zit nog steeds in hem. Ik denk dat het volgend jaar alleen nog maar beter en losser wordt nadat ze weer een jaar stadion-ervaring hebben opgedaan in deze formatie. En de nieuwe muziek is ook echt weer on point. Wordt gewoon een heerlijke show!
Van mij mag het wel GnR zijn, niet alweer RHCP. En Foo's mogen nog wel even wachten voor ze weer komen.
Even ter herinnering: 7 jaar geleden voor het laatst op Pinkpop, en daarvoor ook 10 jaar niet.

Ik heb iets gemist, waarom zijn de peppers nu zeker?

Ik vond ze op Werchter sterker met frusciante weer terug. Toch was het niet de spannende en energieke set die hun muziek goed recht doet. Het was gewoon prima. En dat vind ik als headliner met zulke uptempo nummers zonde.

er zijn geen nieuwe leaks meer he...?
stand bevestigd tot nu...

Vrijdag :
P!nk, Editors, War on Drugs, Lumineers, Electric Callboy, Madoux
Zaterdag :
Robbie Williams, Ronde
Zondag :
Goldband, Nielson

zouden ze maar 5 namen gaan bijvoegen? nee vast niet...

er zijn geen nieuwe leaks meer he...?
stand bevestigd tot nu...

Vrijdag :
P!nk, Editors, War on Drugs, Lumineers, Electric Callboy, Madoux
Zaterdag :
Robbie Williams, Ronde
Zondag :
Goldband, Nielson

zouden ze maar 5 namen gaan bijvoegen? nee vast niet...
Hoop het niet, zou heel mager zijn zeg

Users who are viewing this thread