Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan jullie ook verklappen dat er - naar mijn weten - 24 namen bijkomen (dat is incl. The War on Drugs, Nielson, Rondé, Lumineers, en Electric Callboy).
Een kleine greep uit de namen:
Ellie Goulding, Machine Gun Kelly, Niall Horan, OneRepublic, The Black Keys, The Hu, The Script
Kan jullie ook verklappen dat er - naar mijn weten - 24 namen bijkomen (dat is incl. The War on Drugs, Nielson, Rondé, Lumineers, en Electric Callboy).
Ik kom nooit op Pinkpop, en zal er waarschijnlijk ook nooit komen maar voor mijn gevoel staan de Peppers daar altijd ja. Net als Guns'n Roses Foo Fighters en Pearl Jam trouwens. Maarja, schijnbaar staan ze 'altijd' ergens anders in Nederland in dezelfde periode als Pinkpop. In dat geval maakt het niet zo uit of ze er nog nooit hebben gestaan, fans gaan er toch wel heen ongeacht waar het is.
Een kleine greep uit de namen:
Ellie Goulding, Machine Gun Kelly, Niall Horan, OneRepublic, The Black Keys, The Hu, The Script
Black Keys zou wel heel erg bijzonder zijn. Die verwacht je net als TWOD ergens anders toch? Als die samen met TWOD op één dag staan, overweeg ik misschien tóch.