12 juni sta jij toch ook bij Nick Cave?Sorry ik liet me gaan, niet de plek om het hier over te hebben denk ik. Maar gewoon Springsteen ook nog eens, en mijn agenda zit echt bomvol als het wel allemaal doorgaat.
12 juni sta jij toch ook bij Nick Cave?Sorry ik liet me gaan, niet de plek om het hier over te hebben denk ik. Maar gewoon Springsteen ook nog eens, en mijn agenda zit echt bomvol als het wel allemaal doorgaat.
Eindelijk nog eens een extra concert op Megaland, hoop dat het The Boss is.Ben benieuwd wanneer er meer info komt.
Jep, dus die valt al af helaas.12 juni sta jij toch ook bij Nick Cave?
Om nog even hier op terug te komen...Megaland is eigendom van Buro Pinkpop (Festivals Limburg)
Het opmerkelijke was, dat ze toen (2018) van 60k naar 70k bezoekers gingen met vernieuwde vaste toiletunits (er ligt sinds laatste jaren meer vaste riolering en riante toiletunits, qua infrastructuur zitten er jaren aan investeringen in het terrein). Maar de capaciteit leek eigenlijk achteruit gegaan in 2018, tov vooruit. Terwijl er sinds 2018 meer capaciteit toiletten waren en ook dus ook in 2018 ruim 10k meer bezoekers. (Uit ervaring kan ik zeggen dat het verschil tussen 55k en 60k al een wereld van verschil was). Als organisatie zou ik het er niet op gokken dat iedereen tegelijk naar het toilet ging. Qua barren is het wel te verklaren, want iedereen ging op het zelfde moment naar de zelfde barren (barren verder op terrein was je zo aan de beurt).
Maar, het is wel stof tot nadenken.

En Alanis Morissette in de Ziggo……Nick Cave, Bruce Springsteen en Eric Clapton (Sportpaleis) op een dag. Mocht alles door kunnen gaan, kunnen we wel spreken van een uitzonderlijk muziekjaar...
Weinig geruchten rondom de Stones de laatste tijd. Om nog maar te zwijgen over AC/DC.Iedereen heeft het over Bruce maar het zou zo maar de Rolling Stones kunnen zijn als Beneluxconcert. Zeer aannemelijk Landgraaf na 1995, 1999 en 2014.
Ik verwacht namelijk deze zomer dat ze nog een keer Europa aan doen.
tja, kan idd...Iedereen heeft het over Bruce maar het zou zo maar de Rolling Stones kunnen zijn als Beneluxconcert. Zeer aannemelijk Landgraaf na 1995, 1999 en 2014.
Ik verwacht namelijk deze zomer dat ze nog een keer Europa aan doen.
Ach, het wordt toch afwachten. Hadden we niet ook al gezegd dat Bruce zeker weten op Pinkpop '22 stond??tja, kan idd...
Maar als je de puzzel stukjes neerlegt, wat allemaal meespeelt. Dat de geruchten vanuit Springsteen kringen al eerder rond gingen, ook die datum van 12-06, die toevallig gelinkt werden aan Landgraaf. Met dan ook nog de zeer duidelijke aanwijzingen dat The Boss 10-06 in Frankfurt zou staan, is Landgraaf op korte reisafstand. Dat er nu dan een vergunning is aangevraagd voor specifiek de dag die al als gerucht rond ging vanuit "Springsteen-kenners". Lijkt het me heel aannemelijk, om aan te kunnen nemen, dat het dan ook zeer waarschijnlijk Springsteen gaat worden voor die dag.
Wel vreemd dat het niet 'op' Pinkpop gelukt is en ook niet ingepakt in een Pinkpop Classic, maar een los concert blijkbaar. Zal vast een voorprogramma bij komen, misschien dat daardoor Kensington of Sam Fender niet op Pinkpop staan om maar een zijstraat voor te stellen...
Kensington voor Springsteen. Dat zou echt de grootste streek ooit zijn.tja, kan idd...
Maar als je de puzzel stukjes neerlegt, wat allemaal meespeelt. Dat de geruchten vanuit Springsteen kringen al eerder rond gingen, ook die datum van 12-06, die toevallig gelinkt werden aan Landgraaf. Met dan ook nog de zeer duidelijke aanwijzingen dat The Boss 10-06 in Frankfurt zou staan, is Landgraaf op korte reisafstand. Dat er nu dan een vergunning is aangevraagd voor specifiek de dag die al als gerucht rond ging vanuit "Springsteen-kenners". Lijkt het me heel aannemelijk, om aan te kunnen nemen, dat het dan ook zeer waarschijnlijk Springsteen gaat worden voor die dag.
Wel vreemd dat het niet 'op' Pinkpop gelukt is en ook niet ingepakt in een Pinkpop Classic, maar een los concert blijkbaar. Zal vast een voorprogramma bij komen, misschien dat daardoor Kensington of Sam Fender niet op Pinkpop staan om maar een zijstraat voor te stellen...
ha ha, ja.... ook Mad Cool zou kunnen zeggen, foutje bedankt. Daarvan dachten we ook dat het in kannen en kruiken was. afwachten maarAch, het wordt toch afwachten. Hadden we niet ook al gezegd dat Bruce zeker weten op Pinkpop '22 stond??
tja, kan idd...
ja, dat is iets wat al een tijdje speelt eigenlijk.Ik had het idee dat jij volgens mij eerder genoemd had, een los consert de donderdag voor Pinkpop, toffer gevonden, dan kon je gewoon blijven![]()
ja, dat is iets wat al een tijdje speelt eigenlijk.
2019 zijn ze bezig geweest om Rammstein te halen voor een los concert, destijds was er ook een vergunning voor 4 aansluitende dagen, inclusief extra dag en verlengde eindtijd van 1 dag festileaks.com/2018/12/pinkpop-krijgt-vergunning-voor-vierde-festivaldag-in-2019/.
zie ook forum.festileaks.com/threads/pinkpop-2019-%E2%80%93-nieuws-en-geruchten.605/post-128921 uit een lezing/meeting 24 apr 2019 met Jan waar ik bij was.