Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ook even gepost op het Pear Jam topic. Wie weet de 10e meer nieuws??? Info van hun website, fanforum.
Sources close to the band are indicating that a major announcement regarding upcoming release of Pearl Jam Eleven, a double disc album representing their 11th studio album is imminent.

Sources also say the band will be announcing a worldwide tour which begin January 2020.

Early indications are that the album and tour will be an “all encompassing trip” featuring concerts, memorabilia and poster collection exhibits, as well “smaller” venue shows sprinkled in.

Official announcement expected on October 10th, 2019

Gemiste kans om dit dan niet aan te kondigen op 11/11.

Elton john is wel iets "groter" dan Lionel.
Zou Sir Elton er staan, is dat onbetwiste headliner.

ik verwacht hem niet trouwens...

Weet niet of iemand dit al gezegd had, maar Thom Yorke staat op Open’er 2020, deze hadden dus al Taylor Swift
Yorke is overigens geen headliner

Weet niet of iemand dit al gezegd had, maar Thom Yorke staat op Open’er 2020, deze hadden dus al Taylor Swift
ik denk dat York ideaal is voor BKS en Rock Werchter?

Denk niet dat Thom Yorke op Pinkpop past. Zou een Noord headliner zijn, maar hij speelt nooit in het daglicht met z'n solo show.

Zoals Dennis zegt: inderdaad meer wat voor BKS. (En RW in België).

Denk dat de kans erg groot is dat we donderdag te horen krijgen dat metallica festivals gaat doen aankomende zomer in europa.

Goedenacht iedereen,

Ben tamelijk nieuw op dit forum en wacht ook vol spanning op de bekendmakingen. Kwam dit artikel zojuist tegen, waarin wordt verteld dat Coldplay met 2 nieuwe albums gaat komen:

https://www.google.nl/amp/s/www.dailystar.co.uk/music/coldplay-set-sensational-comeback-brand-20532975.amp

Tot en met het 2de album in 2020 geen tour. Eventueel een mogelijkheid voor enkele festivals als Pinkpop? Wat denken jullie?

Denk dat de kans erg groot is dat we donderdag te horen krijgen dat metallica festivals gaat doen aankomende zomer in europa.

Verwacht het niet eigenlijk. Denk dat er pas nieuwe plannen komen als James uit rehab is.

Een vriendin van mij is bevriend met iemand uit de organisatie van een Europese major. Ze vertelde vandaag dat dit festival een grote headliner heeft geboekt die ook op dit forum vaak langs kwam. Deze artiest doet festivals in 2020.

Ik zeg niet wie het is, maar het is niet Iron Maiden.

brucie wrote:

Verwacht het niet eigenlijk. Denk dat er pas nieuwe plannen komen als James uit rehab is.

Maar als je kijkt hoe laat de timer af gaat, is dat 12 uur smiddags nederlandse tijd, dat is dus rond 4 uur snachts in amerika. Het lijkt me dus logisch dat het nieuws iets europees is.

een grote headliner heeft geboekt die ook op dit forum vaak langs kwam.
Coldplay ;)

wat rshagen hierboven ook al aangeeft...

ik denk dat een aankondiging en eerste nieuwe single wel al in de lucht hangt?

...maar het is niet Iron Maiden.

ik ben nog niet overtuigd waar ze in Benelux wel staan.
Voor mij is de optie mogelijk, ik vond de theatrale performance op Rock in Rio weer vol overtuigend. Stem van Bruce hier en daar wat getemperd en besparend in de lage tonen, maar na deze intensieve tour begrijpelijk. Persoonlijk, blijf ik er bij dat ik het in 2020 een perfecte match vind. Maar ja, wie ben ik...

Jack wrote:
een grote headliner heeft geboekt die ook op dit forum vaak langs kwam.

Coldplay
1f609.svg

wat rshagen hierboven ook al aangeeft…

ik denk dat een aankondiging en eerste nieuwe single wel al in de lucht hangt?

Scheisse...

Een vriendin van mij is bevriend met iemand uit de organisatie van een Europese major. Ze vertelde vandaag dat dit festival een grote headliner heeft geboekt die ook op dit forum vaak langs kwam. Deze artiest doet festivals in 2020.

Guns n Roses

Jack wrote:

Guns n Roses
Klinkt "deze artiest" niet meer als iemand als Bruce Springsteen of Ed Sheeran of zoiets dergelijks (geen idee of die een mogelijkheid zijn hoor). Maar als het een band was, had er toch beter gestaan "deze band"?

Ja idd. Eminem dan wellicht?

Goedenacht iedereen,

Ben tamelijk nieuw op dit forum en wacht ook vol spanning op de bekendmakingen. Kwam dit artikel zojuist tegen, waarin wordt verteld dat Coldplay met 2 nieuwe albums gaat komen:

https://www.google.nl/amp/s/www.dailystar.co.uk/music/coldplay-set-sensational-comeback-brand-20532975.amp

Tot en met het 2de album in 2020 geen tour. Eventueel een mogelijkheid voor enkele festivals als Pinkpop? Wat denken jullie?

Dailystar is een slecht Engels roddelkrantje. Zou daar niet teveel waarde aan hechten. :)

rshagen wrote:
Goedenacht iedereen,

Dailystar is een slecht Engels roddelkrantje. Zou daar niet teveel waarde aan hechten.
1f642.svg

Is zeker een roddelvodje, maar zou die Coldplay geruchten toch iets serieuzer gaan nemen. :-)

Ik zeg niet wie het is, maar is niet Iron Maiden.

Een hint kan toch wel. Wat is dit nou. :wink:

Timmetje wrote:

rshagen wrote:
Goedenacht iedereen,

Dailystar is een slecht Engels roddelkrantje. Zou daar niet teveel waarde aan hechten.
1f642.svg

Is zeker een roddelvodje, maar zou die Coldplay geruchten toch iets serieuzer gaan nemen.
1f642.svg

Ik geloof er niet in dat dat 2020 gaat gebeuren.
Ken zei van niet en het is het jaar voor hun jubileum.
Hele kleine kans imo.

Users who are viewing this thread