Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Bruce Springsteen of Eric Clapton (al wordt hij natuurlijk pas recentelijk genoemd)?

Springsteen zit vrijdag bij Graham Norton BBC 1. Het zal wel over de film gaan maar wie weet heeft hij nog wat te melden over een nieuwe tour....

Als je een fatsoenlijke wereldband bent met miljoenen fans in elke uithoek van de wereld, dan hoor je elk jaar op tournee te gaan. Come's with the job...

Adele komt volgende maand ook met een nieuw album. Mochten ze die strikken (wat gezien haar problemen met live optreden etc tricky is) dan zou ik dat een geweldige headliner vinden. Zo iemand trekt non-festival publiek. Met een beetje mazzel worden die besmet met het festival virus.

Adele zou imo meer iets zijn voor de Ziggo Dome. Alleen maar zitplaatsen in een kneiterstille zaal ipv op een groot podium voor pratend festivalpubliek.

Erg goede zangeres. Zou ik zelf echter totaal geen interesse in hebben om live bij te zijn. Lijkt me ook niet echt spektakel...

Adele zou imo meer iets zijn voor de Ziggo Dome. Alleen maar zitplaatsen in een kneiterstille zaal ipv op een groot podium voor pratend festivalpubliek.
Zit concerten zijn kut, ben naar haar vorige show geweest en het was leuk maar weinig memorabel.

Adele komt volgende maand ook met een nieuw album. Mochten ze die strikken (wat gezien haar problemen met live optreden etc tricky is) dan zou ik dat een geweldige headliner vinden. Zo iemand trekt non-festival publiek. Met een beetje mazzel worden die besmet met het festival virus.
Ze heeft al eens op Glastonbury gestaan
Haar live gezien, ze heeft een geweldige stem maar vind het net als andere meer voor een los optreden

Ze heeft al eens op Glastonbury gestaan

https://www.wndu.com/content/news/Notre-Dame-to-make-major-concert-announcement-on-Thursday--562447041.html

Donderdag wordt een belangrijke dag.

Oké plus deze info welke ik heb gejat van het Pearl jam forum.

Sonic temple
Aftershock
Louder then life
Welcome to Rockville

Metallica and these four festivals have announcements on Thursday.

And the South American Lollapaloozas.

En https://www.wndu.com/content/news/Notre-Dame-to-make-major-concert-announcement-on-Thursday--562447041.html
Dus donderdag wordt er veel aangekondigd of komt er in ieder gevallen grote headliner met tourinfo naar buiten......

Dus donderdag wordt er veel aangekondigd of komt er in ieder gevallen grote headliner met tourinfo naar buiten……
Gaat wel een spannend einde aan de week worden ja...
Dat verwacht ik wel!

Wel benieuwd of er beweging bij Pinkpop komt al.
Het is de week voor de herfstvakanties, je zou toch denk deze week nieuws deel 1.
Na de herfstvakantie nieuws deel 2 en laatste week oktober nieuws deel 3 met 2 november vvk...
Althans, zo gok ik...

Wat ik opvallend vind is dat er dus tournieuws naar buiten komt voor Amerikaanse festivals en tevens komt Livenation met groot nieuws voor een concert in Frankrijk.
Metallica die ook aftelt naar donderdag......
Je zou haast denken 1 en 1 is.......
Komen donderdag ook nog Europese festivals met nieuws?

Zou het persoonlijk ook vrij jammer en inspiratieloos vinden als dat de stadionactheadliner zou zijn.

Wat ik opvallend vind is dat er dus tournieuws naar buiten komt voor Amerikaanse festivals en tevens komt Livenation met groot nieuws voor een concert in Frankrijk.
Metallica die ook aftelt naar donderdag……
Je zou haast denken 1 en 1 is…….
Komen donderdag ook nog Europese festivals met nieuws?
FRANKRIJK?????

hahahhahaahahaahha..... Notre Dame Stadium ligt in Indiana VS

trouwens Hurricane / Southside ook deze week nog?
Dat is spannend voor Pinkpop ivm gelijke dagen

@PJ Ceci n'est pas La France. Hahahahahaha

Een vriendin van mij is bevriend met iemand uit de organisatie van een Europese major. Ze vertelde vandaag dat dit festival een grote headliner heeft geboekt die ook op dit forum vaak langs kwam. Deze artiest doet festivals in 2020.

Ik zeg niet wie het is, maar het is niet Iron Maiden.

Artiest? dus een solo artiest maar geen band als in coldplay, green day etc.?

Dat wist ik wel natuurlijk, wilde alleen eens even testen hoe goed jullie van alles op de hoogte zijn :wink:
Maar ik hou t voorlopig maar even bij lezen op t forum...... :oops:

Users who are viewing this thread