Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje wrote:
Die hinten volgens mij vrijwel allemaal naar Pearl Jam en$of Metallica….

Dat denk ik niet.

Metallica zijn VS data (en imo dvd) (het zou mij sterk verbazen als er EU data bij zitten)
Pearl Jam zou wel kunnen idd.
GnR / Strokes sowieso bij Lollapalooza.

Kan me voorstellen Hurricane Southside deze week, ik kan me voostellen dat Hellfest en Graspop deze week komen.
Alle 4 deze festivals zijn tijdens de Pinkpop dagen,dus intressant.

Super Bock Super Rock komt met iets in een radioshow donderdag 18 uur (?), dat is trouwens dezelfde tijd (voor ons) dat de Zuid Amerikaanse Lollapalooza’s komen.
Verwacht ik met een beetje lijntjes trekken, dat GnR of Strokes een europese tour er bij gaat aankondigen.

Sowieso, donderdag, misschien wel specifiek 18 uur, intressant…

Eminem dan hopelijk.

Pearl Jam zal waarschijnlijk info geven over nieuwe Best Of album denk ik. Tour (als die komt) wordt doorgaans in december pas openbaar gemaakt.

3FM heeft de geruchten rondom Coldplay ook opgepikt, met dien verstande dat zij ook wel duidelijk aangeven dat die ene Britse krant de geloofwaardigheid van een pinda heeft, maar goed. Een beetje rook maakt dat ik er misschien toch wel een beetje op durf te hopen.

Of het wordt natuurlijk nog een keertje Bieber....

https://www.ad.nl/show/justin-bieber-belooft-fans-dit-jaar-nog-een-nieuw-album~a8495dd5/

Hoe grappig zou het zijn als de boekers op kantoor zitten en denken "fuck it, laten we eens kijken wat er gebeurt als we dit weer flikken".

3FM heeft de geruchten rondom Coldplay ook opgepikt, met dien verstande dat zij ook wel duidelijk aangeven dat die ene Britse krant de geloofwaardigheid van een pinda heeft, maar goed. Een beetje rook maakt dat ik er misschien toch wel een beetje op durf te hopen.
8 van de 10 pinda's die ik spreek, hebben het anders wel altijd bij het rechte eind. Dus vanwaar het wantrouwen richting dit soort?

PJ wrote:
Ook even gepost op het Pear Jam topic. Wie weet de 10e meer nieuws??? Info van hun website, fanforum.
Sources close to the band are indicating that a major announcement regarding upcoming release of Pearl Jam Eleven, a double disc album representing their 11th studio album is imminent.

Sources also say the band will be announcing a worldwide tour which begin January 2020.

Early indications are that the album and tour will be an “all encompassing trip” featuring concerts, memorabilia and poster collection exhibits, as well “smaller” venue shows sprinkled in.

Official announcement expected on October 10th, 2019

Gemiste kans om dit dan niet aan te kondigen op 11/11.
Maar... ipv 11-11
is het nu
10 10 20 20
get it ;)

Paddy wrote:

PJ wrote:
Ook even gepost op het Pear Jam topic. Wie weet de 10e meer nieuws??? Info van hun website, fanforum.
Sources close to the band are indicating that a major announcement regarding upcoming release of Pearl Jam Eleven, a double disc album representing their 11th studio album is imminent.

Sources also say the band will be announcing a worldwide tour which begin January 2020.

Early indications are that the album and tour will be an “all encompassing trip” featuring concerts, memorabilia and poster collection exhibits, as well “smaller” venue shows sprinkled in.

Official announcement expected on October 10th, 2019

Gemiste kans om dit dan niet aan te kondigen op 11/11.

Maar… ipv 11-11
is het nu
10 10 20 20
get it
1f609.svg

Maar het is pas 2019 xD

die verwacht ik toch echt niet, Take That?

Pearl Jam trouwens, verwacht ik in Ziggo, dus niet Pinkpop.
Metallica pas in Europa 2021, door Europa... No go dus.
GnR twijfel ik, spelen sowieso niet 3 dagen achter elkaar. Verwacht ik op Hellfest. Dan is het Graspop of TW in België, denk ik? Met Graspop is Pinkpop in dat scenario dus out of the picture.
Muse zou kunnen maar omdat ik denk dat ze bij Hu/So aankondiging zitten, verwacht ik hie een afvaller.
Coldplay durf ik met dikke vette watervaste stift op te schrijven.
Blijf ik hangen bij Volbeat, spelen die 3 dagen achter elkaar, want verwacht ze op Hellfest en Graspop. Pinkpop dus lastig verhaal.

Sorry, maar zou mij nog altijd niet verbazen als Neil Young of Iron Maiden voorbij komen... Of er moet nog iets heel raars in het vat zitten??

Zowel Iron Maiden, Neil Young als Coldplay en Volbeat blijven onwaarschijnlijke headliners. :wink:

Ik verwacht PJ en GnR juist wèl op Pinkpop. Met Kensington als derde headliner.

Users who are viewing this thread