Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Maar als ik het goed begrijp zijn er geruchten dat er deze donderdag nieuws kan komen van Pearl Jam, Coldplay, Guns N' Roses en Metallica. Allemaal deze donderdag ?. Aangezien Martin2 in het Graspoptopic aangeeft dat Graspop donderdag ook met nieuws komt, gok ik op Guns N' Roses of in mindere mate Metallica.

Beiden kunnen perfect gedeeld worden met Pinkpop.

Dat wist ik wel natuurlijk, wilde alleen eens even testen hoe goed jullie van alles op de hoogte zijn
1f609.svg

Maar ik hou t voorlopig maar even bij lezen op t forum……
1f633.svg

Ah joh, moet eerlijk bekennen dat ik ook niet helemaal op de hoogte ben van de poppodia in Indiana.

Het is dan ook volstrekt logisch dat het Notre Dame Stadium in Amerika staat natuurlijk...

Ik dacht ook dat het in Frankrijk was hoor PJ. Logische vergissing. :wink:

trouwens Hurricane / Southside ook deze week nog?

Volgens de Instagram van Southside komen de eerste namen "soon"

Volgens de Instagram van Southside komen de eerste namen “soon”

Dat kan een aantal dagen/weken zijn

Een vriendin van mij is bevriend met iemand uit de organisatie van een Europese major. Ze vertelde vandaag dat dit festival een grote headliner heeft geboekt die ook op dit forum vaak langs kwam. Deze artiest doet festivals in 2020.

Ik zeg niet wie het is, maar het is niet Iron Maiden.

Als het één artiest is dus geen band en die gene komt hier vaak langs..... Dan moet het wel Eminem zijn toch?????????????????? </3 Ik zou janken van blijdschap hahaha

voordat het geweld van donderdag losbreekt met allemaal festivals en allemaal artiesten die aankondigen...

misschien aardig voor Stage 4 in 2020, Blackbird...

was 2018 genieten in Garden of Love en kan inmiddels wel een "serieus" tijdslotje aan imo

Stel dat het uiteindelijk

Metallica - Guns n Roses - Pearl Jam

wordt.

Dat zou wel een beetje jammer zijn toch?

Metallica – Guns n Roses – Pearl Jam

wordt.

Dat verwacht ik niet...

Ik denk wel dat deze artiesten onder andere met nieuws komen voor 2020.
Maar er zijn inmiddels genoeg festivals die hinten naar deze week of zelfs specifiek donderdag.
Ik zou zeggen, ogen open...

Metallica – Guns n Roses – Pearl Jam

wordt.

Dan ben ik er voor het eerst sinds 2007 niet bij.
Of er moet al een heel strak dagprogramma zijn en dat vermoed ik niet met het kostenplaatje van die drie.

Ik verwacht trouwens ook niet dat die 3 komen, het liefst geen van de drie en als het écht moet, dan maar Pearl Jam.

Metallica – Guns n Roses – Pearl Jam..Nee dat gaat niet gebeuren.

Eminem kan..maar het kan ook The Boss zijn. Die is ook nog wel eens genoemd. Maar Coldplay wordt natuurlijk met afstand genoemd.

Mag ik Dan Bruce Springsteen/Coldplay/ G n R of Metallica.

ik zou best wel uit mijn plaat gaan

Die hinten volgens mij vrijwel allemaal naar Pearl Jam en$of Metallica….
Dat denk ik niet.

Metallica zijn VS data (en imo dvd) (het zou mij sterk verbazen als er EU data bij zitten)
Pearl Jam zou wel kunnen idd.
GnR / Strokes sowieso bij Lollapalooza.

Kan me voorstellen Hurricane Southside deze week, ik kan me voostellen dat Hellfest en Graspop deze week komen.
Alle 4 deze festivals zijn tijdens de Pinkpop dagen,dus intressant.

Super Bock Super Rock komt met iets in een radioshow donderdag 18 uur (?), dat is trouwens dezelfde tijd (voor ons) dat de Zuid Amerikaanse Lollapalooza's komen.
Verwacht ik met een beetje lijntjes trekken, dat GnR of Strokes een europese tour er bij gaat aankondigen.

Sowieso, donderdag, misschien wel specifiek 18 uur, intressant...

Als het Pearl Jam zou zijn, hadden we al lang iets gehoord via de Griekse bron binnen hun eigen forums.

Als het Pearl Jam zou zijn, hadden we al lang iets gehoord via de Griekse bron binnen hun eigen forums.

Laat die lekker 2x Ziggo doen. Die hoef ik niet op Pinkpop...niet al weer

Users who are viewing this thread