Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Als Pinkpop Pearl Jam kan boeken dan doen ze dat denk ik ook gewoon. Blind.

Er is ook nog de situatie of Pearl Jam in Ziggo Dome 'wil' staan, daar al aan gedacht?
Voor 2020 kan de situatie voor Mojo ook zo zijn dat Pearl Jam boeken niet nodig is?

Ik hoop sowieso op Pearl Jam! Maakt mij niet uit of ze er 2 jaar geleden ook stonden haha! 2 jaar geleden op Pinkpop was mijn eerste Pearl Jam concert. Gelijk vooraan ook, kon niet op! Geweldige setlist! Ik zeg, smaakt naar meer :) Als ze komen, hoop ik heel erg op het nummer Just Breathe! En ik heb nog wel een hele waslijst aan materiaal wat ik wel live zou willen horen van Pearl Jam hahaha! We zullen zien!

Een band als Red Hot Chilipeppers zou ik ook heel gaaf vinden! Of The Boss! Maar ja dat is een beetje dromen :p

Timmetje wrote:

Er is ook nog de situatie of Pearl Jam in Ziggo Dome ‘wil’ staan, daar al aan gedacht?
Voor 2020 kan de situatie voor Mojo ook zo zijn dat Pearl Jam boeken niet nodig is?

In dat eerste geval kan en en toch?
Dat tweede zie ik niet snel gebeuren. 3 grotere bands dan PJ....

DennisvdBr wrote:

Timmetje wrote:

Er is ook nog de situatie of Pearl Jam in Ziggo Dome ‘wil’ staan, daar al aan gedacht?

In dat eerste geval kan en en toch?
Dat tweede zie ik niet snel gebeuren. 3 grotere bands dan PJ….

Het hoeven natuurlijk ook niet per se drie grotere bands dan Pearl Jam te zijn. Doel kan natuurlijk ook zijn om te variëren in de headlinerbezetting en daarom kiezen voor andere acts.

Maar normaal gesproken zou ik ook denken: als Pearl Jam zich aanbiedt voor Pinkpop, dan zal Mojo best genegen zijn te happen.

Ja hoor, Taylor Swift, Billie Eilish en Eric Clapton zijn voor Mojo vast ook niet nodig, moet wel heel tof worden als je een band als Pearl Jam (los van je persoonlijke smaak) niet nodig hebt.

Bedoel je nobrainer als in sowieso doen, of juist niet?

Ik ben zelf niet zo’n groot fan dat ik Pearl Jam weer hoef te zien, maar ik zou het wel heel goed begrijpen.

No-brainer om wel te boeken. Lijkt me vrij logisch. Ook al staan ze bijvoorbeeld 2 keer in de Ziggo. Was dat 2 jaar geleden ook niet zo? Alles stijf uitverkocht.

Oasiss wrote:
Bedoel je nobrainer als in sowieso doen, of juist niet?

Ik ben zelf niet zo’n groot fan dat ik Pearl Jam weer hoef te zien, maar ik zou het wel heel goed begrijpen.

No-brainer om wel te boeken. Lijkt me vrij logisch. Ook al staan ze bijvoorbeeld 2 keer in de Ziggo. Was dat 2 jaar geleden ook niet zo? Alles stijf uitverkocht.

Ja, helemaal met je eens hoor. Ik kende alleen de uitdrukking niet :-).

Maar normaal gesproken zou ik ook denken: als Pearl Jam zich aanbiedt voor Pinkpop, dan zal Mojo best genegen zijn te happen.
ik denk niet dat Pearl Jam zich aanbied?
In Nederland is sinds de eerste keer ZiggoDome dat de nummer 1 keuze voor Pearl Jam.
Al maken ze ook wel beslissingen op sentiment, er zit elke tour niet veel wisseling in veel locaties.
De vraag is, welke opties heeft Mojo voor Pearl Jam die periode en welke opties heeft Mojo voor Pinkpop?

Pearl Jam, altijd welkom, maar ik verwacht het aankomende tour niet voor Pinkpop.
Maar, zo stellig was ik ook over The Cure afgelopen seizoen.

ik denk niet dat Pearl Jam zich aanbied?

Wat ik bedoel te zeggen: ALS Pearl Jam naar Nederland komt, kan ik me voorstellen dat deze band zelf aangeeft bij Mojo wat ze willen. Ofwel eigen gig, ofwel festivals.

In het laatste geval is Pinkpop eigenlijk de enige optie. Want op Lowlands verwacht ik ze niet zo snel.

Ik verwacht ze eigenlijk meer in de Ziggo. Puur vanwege het nieuwe album denk ik dat ze eerst voor eigen shows gaan en niet voor festivals....

Precies.
Bij een tour van Pearl jam zullen ze die vast en zeker wederom gaan aftrappen in de ziggo dome in juni.
Agenda technisch ziggo dome en afgaande 2018 Tour datums zou dat zomaar tussen 14-18 juni kunnen zijn.
3-10 juni 13-19 juni zie k gaten in de ziggo agenda.

Deze week zal wel e.e.a. duidelijk worden.
Zien we misschien kanshebbers en afvallers.
Hopelijk ook iets nieuws uit Pinkpop front...

Donderdag, Lollapalooza's, Guns N Roses en Pearl Jam sowieso verwacht ik... Hellfest misschien met wat nieuwtjes rondom de voorverkoop woensdag.

Ik verwacht een verrassende week!

Interessant. Benieuwd of de bekendmaking van PJ of Guns mits ze op PP staan ook meteen volgt. PJ mag doorkomen, Guns n Roses hoeft van mij niet zo.

Elton John voegt nu langzaam ook meer optredens toe. Zou ook een mooie headliner zijn!!!! Show in Ziggo was fenomenaal.

Heeft Elton John al festivals gedaan tijdens zijn afscheidstournee? Daarbij vond Jan (als hij daarover nog wat te zeggen heeft) Phil Collins ook niets voor PP. Ik reken Elton John toch een beetje tot dezelfde categorie. Niet dat ik het verkeerd vind maar ik denk niet zo snel iets voor PP.

Ook even gepost op het Pear Jam topic. Wie weet de 10e meer nieuws??? Info van hun website, fanforum.
Sources  close to the band are indicating that a major announcement regarding upcoming release of Pearl Jam Eleven, a double disc album representing their 11th studio album is imminent.

Sources also say the band will be announcing a worldwide tour which begin January 2020.

Early indications are that the album and tour will be an “all encompassing trip” featuring concerts, memorabilia and poster collection exhibits, as well “smaller” venue shows sprinkled in.

Official announcement expected on October 10th, 2019

Heeft Elton John al festivals gedaan tijdens zijn afscheidstournee? Daarbij vond Jan (als hij daarover nog wat te zeggen heeft) Phil Collins ook niets voor PP. Ik reken Elton John toch een beetje tot dezelfde categorie. Niet dat ik het verkeerd vind maar ik denk niet zo snel iets voor PP.

Lionel Ritchie heeft er ook gestaan, dus waarom Elton John dan niet?

Users who are viewing this thread