Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Eric Clapton heeft wat mij betreft zeker een status om te headlinen, dat is zo'n grootheid. Qua geschiktheid wat mij betreft niet minder dan the Cure en zeker geschikter dan Fleetwood Mac (laat staan Neil Young).

Moeten we trouwens nog bang zijn dat Kings of Leon ergens vandaag getoverd gaat worden?

Ik zit wel weer te wachten op Kings of Leon, maar dan niet als enige headliner. Liefst 20:00 - 21:30 KOL en dan 22:30 - 00:00 nog een toetje.

Voorspelling'kje

Eerste aankondiging en info voorverkoop in oktober: Kings of Leon, Volbeat, Marco Borsato
Tweede aankondiging en start voorverkoop op 15 november (albumrelease nieuwe Kensington): Kensington, Within Temptation, Evanescence
Derde aankondiging: The Killers, Royal Blood

Plausibel?

Ik zit wel weer te wachten op Kings of Leon, maar dan niet als enige headliner. Liefst 20:00 – 21:30 KOL en dan 22:30 – 00:00 nog een toetje.

Het liefst helemaal niet. Dat zou echt armoede troef zijn, net zoals Editors, AM, Killers en Green Day......Er valt toch echt wel wat anders uit de hoge hoed te toveren toch?

Hey ineens meerdere keren de naam Kings of Leon. Wat is er gebeurt dat die naam zo ineens tevoorschijn komt?

Verder zijn ze wat mij betreft welkom, mits ze niet headlinen. Of inderdaad met nog een fijne naam erachteraan. Volbeat dan maar?

Guns ''n Roses - KoL + Volbeat - Coldplay

Redelijk prijzig, maar wie weet...

Off topic Eric Clapton €75 – €125 in de Ziggo

Bovenin het nokje van de Ziggo en je betaalt €75,-.
Normale zitplaats is €95,- of €125,-.

Ze zijn echt totaal gek geworden in concertland zeg. Wat een prijzen.

Voorspelling’kje

Eerste aankondiging en info voorverkoop in oktober: Kings of Leon, Volbeat, Marco Borsato
Tweede aankondiging en start voorverkoop op 15 november (albumrelease nieuwe Kensington): Kensington, Within Temptation, Evanescence

Plausibel?

Meen je dat serieus? Dan weet ik al dat ik niet op Pinkpop ben volgend jaar.

Ik denk ook heel veel mensen met mij. 1 statische headliner die alweer op herhaling gaat, 1 wannabe headliner die geen volk gaat trekken en dan Marco Borsato.....daar gaan zo weinig weekendkaarten op verkocht worden, dan kunnen we beter Pinkpop en Jan Smeets afschrijven.

Voorspelling’kje

Plausibel?

Wat, wacht. Waar komt KoL nu ineens vandaan?

KoL was overigens nergens op gebaseerd hoor. Was meer in de trant van het zou des Pinkpops zijn om allerlei mooie acts elders te zien neerstrijken en dan met KoL komen aankakken.

Overigens zeker niet ermee eens dat Killers en - zeker - AM armoede zou zijn.

bcmrmaybe wrote:
Off topic Eric Clapton €75 – €125 in de Ziggo

Kaarten vanaf € 84 staat op de site van MOJO. Waar vinden jullie deze prijzen?

r
Het probleem is het gewoon betaald wordt. Maar het is inderdaad van de pot gerukt. Ik heb voor mijzelf de stelregel dat €100 voor wie of wat dan ook echt de grens is....en dan wil ik ook een leuke plek.

r
Het probleem is het gewoon betaald wordt. Maar het is inderdaad van de pot gerukt. Ik heb voor mijzelf de stelregel dat €100 voor wie of wat dan ook echt de grens is….en dan wil ik ook een leuke plek.

Er zijn wel artiesten voor wie ik over de honderd euro wil gaan, maar die zijn wel schaars. Iemand als Eric Clapton zit op de grens. Ik ga het maar proberen voor Antwerpen (ben er ook geen fan van om voor concerten naar België te gaan, overigens).

op de site van de Ziggodome....dan moeten natuurlijk de extra kosten er nog bij op als Ticketmaster €84 aangeeft :-o

Op Northside onder andere Lucas Graham, misschien wel een kanshebber om in 2020 terug te komen.
(stond in 2016 ook op Pinkpop)

op de site van de Ziggodome….dan moeten natuurlijk de extra kosten er nog bij op als Ticketmaster €84 aangeeft
1f62e.svg
En dan moet je nog parkeren voor € 25,00 ;)

Nee belachelijke prijzen, maar ik ben er zelf ook schuldig aan door het gewoon steeds weer wel te doen. Het is een win win situatie voor Mojo. Mensen die 1x in het jaar naar een concert gaan die willen het best een keertje neerleggen en maken er een "uitje" van (hotelletje, restaurantje etc.). En de die hards net als ons die regelmatig naar optredens te gaan zijn zo gek om het steeds weer uit te geven.

Voorspelling’kje

Plausibel?
Kings of Leon stond er 2017 als headliner, lijkt me geen terugkomst naar Pinkpop 2020. Dus absoluut niet plausibel.
Start voorverkoop komt op 2 november, niet op 15 november (althans, wordt gefluisterd)

En nee, ik ga niet meer zeggen wat ik komende weken wel verwacht...
Binnen komende 28 dagen is er al heel veel gebeurt, dat verwacht ik als plausibel.

En nee, ik ga niet meer zeggen wat ik komende weken wel verwacht…
Binnen komende 28 dagen is er al heel veel gebeurt, dat verwacht ik als plausibel.

Aarrgghhhh Dennis....en komt je voorspelling een beetje uit :-) :-)

Northside:

Green Day
Weezer
Lukas Graham
Mew
Mekdes
Mags

Alleen Graham voor PP lijkt me.

Users who are viewing this thread