Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

rickhuissen wrote:
Dua Lipa < Volbeat < Coldplay, maar allen zijn te groot om vroeger dan 19:00 op te treden.

Dus Dua Lipa op Main van 19:00 tot 20:00, Volbeat op Noord van 20:00 tot 21:15, en Coldplay op Main van 21:30 tot 23:45…

Verrek, het is inderdaad best simpel…

En de andere dagen?
Het lijkt me niet dat je de grootste headliner, grootste noordafsluiter en een grote sub op 1 dag plaatst namelijk.

Nou hetzelfde. De andere dag krijgen ook een sub op Main, een Noord afsluiter, en een headliner op Main. :-P

Nee, ik had gisteren al 3 grote/dure headliner opties genoemd, en als daar ook nog een Volbeat onder zit, wordt het qua budget inderdaad erg lastig. Dus vooruit, ik schrap Muse / RHCP als relatief dure derde headliner optie, en ga nu hier voor:

Dag 1: The Script (sub main) - Volbeat (afsluiter noord) - Iron Maiden / Guns 'n Roses (headliner main)

Dag 2: Kensington (sub main) - Alter Bridge (afsluiter noord) - Imagine Dragons (headliner main)

Dag 3: Dua Lipa (sub main) - Within Temptation (afsluiter noord) - Coldplay (headliner main)

Uiteraard is de indeling wie bij wie op welke dag staat behoorlijke willekeur...

Voor de twijfelaars: Pinkpop blijft wel joh. De kans om Clapton nog eens te zien is nihil. Gewoon die kans pakken.

Lijkt me sowieso dat het krijgen van kaarten voor Clapton moeilijker wordt dan Pinkpop tickets. Als je die nu laat liggen en de PP lineup die dag is ruk dan baal je als een stekker.
Is de PP lineup wel vet dan ben je je Clapton tickets zo kwijt.

My 2 cents.

Tool (System Of A Down)
Taylor Swift (Billie Eilish)
Eric Clapton (Sting)

Je had me niet horen klagen dan.

Same here.

The script mag thuis blijven. Imagine Dragons loop ik ook niet warm voor eerlijk gezegd. Maar zo gek is het niet denk ik.

Voor de twijfelaars: Pinkpop blijft wel joh. De kans om Clapton nog eens te zien is nihil. Gewoon die kans pakken.

Lijkt me sowieso dat het krijgen van kaarten voor Clapton moeilijker wordt dan Pinkpop tickets. Als je die nu laat liggen en de PP lineup die dag is ruk dan baal je als een stekker.
Is de PP lineup wel vet dan ben je je Clapton tickets zo kwijt.

My 2 cents.

Indiaantje89 wrote:
Tool (System Of A Down)
Taylor Swift (Billie Eilish)
Eric Clapton (Sting)

Je had me niet horen klagen dan.

Same here.
Ik zou lekker blijven twijfelen tussen Pinkpop en Clapton hoor. Misschien komt Coldplay wel, of R.E.M., of Daft Punk, of komt David Bowie terug.... wacht maar met kaartjes kopen in ieder geval tot ik er een in de zak heb ;).

Ik zou lekker blijven twijfelen tussen Pinkpop en Clapton hoor. Misschien komt Coldplay wel, of R.E.M., of Daft Punk, of komt David Bowie terug…. wacht maar met kaartjes kopen in ieder geval tot ik er een in de zak heb ;).

LOL. Ik ben wel bang dat de kaarten voor Clapton echt de hoofdprijs gaan kosten. Beginnen we bij 90/99 euro?

The script mag thuis blijven. Imagine Dragons loop ik ook niet warm voor eerlijk gezegd. Maar zo gek is het niet denk ik.

Het is ook zeker niet mijn gedroomde set namen hoor. Maar ik zoek naar namen waarvan het mogelijk is dat ze in de buurt zijn, die budgettair gezien opgeteld plausibel zijn, en waarvan ikzelf vind dat dit de juiste spot voor ze is (headliner, sub, etc.)

Waarom blijven mensen hier überhaupt zo op Coldplay hangen eigenlijk?

Omdat ik geen overduidelijke hints zie waarom ze wel of juist niet zouden touren, laat ik het van mijn onderbuikgevoel afhangen. Ik zeg niet dat er geen argumenten voor of tegen zijn (albumaankondiging, touraankondiging, pauzeaankondiging, etc.) maar ik vind ze niet doorslaggevend genoeg...

Die vraag kun je ook stellen over Maiden die al 72 pagina’s langs komt.

Of Volbeat en NY hahahaha....Grapje Dennis... :-)

Timmetje wrote:
Waarom blijven mensen hier überhaupt zo op Coldplay hangen eigenlijk?

ja, gek hé

Het idee dat een band als Coldplay het jaar voor zijn jubileum zonder recent album op zak ineens een tour gaat doen en in die tour dan ipv ArenA of Goffert op Pinkpop staat is behoorlijk gek ja.

Een ieder die naar Clapton en PP wilt kan toch naar Antwerpen?
Sportpaleis > Megaland is slechts 125 km.

Tevens is mijn ervaring dat voor Antwerpen vrij gemakkelijk kaarten te scoren zijn.
Hoewel ik ook begrijp dat dit voor veel mensen een heel erg duur weekend gaat worden dan....

Ik zit me iets af te vragen, als ik naar dat tour schema van Clapton kijk, zie ik een gat van 10 dagen.
Daarin is precies het weekend van Holland International Blues Festival
Zou het Johan Derksen dan toch gelukt zijn om `m naar Grolloo te krijgen?

Ik zit me iets af te vragen, als ik naar dat tour schema van Clapton kijk, zie ik een gat van 10 dagen.
Daarin is precies het weekend van Holland International Blues Festival
Zou het Johan Derksen dan toch gelukt zijn om `m naar Grolloo te krijgen?
Ik vermoed dat het gewoon rust in zn tourschema is.
Hij geeft al veel concerten voor zijn doen.

Clapton op de openingsdag pinkpop in de ziggo dome.
Dat gaat pinkpop een aantal potentiële pinkpop gangers kosten.
Heeeeeeeeel benieuwd waar pinkpop nu mee gaat komen.

Ik zou dat Holland blues festival nog niet uitsluiten voor clapton.
Geld speelt geen rol voor de organisatie.
Alleen een ja van clapton.

Laat ik zo zeggen: ze zullen het in ieder geval geprobeerd hebben.

Pffff vraag me af wat er voor pinkpop overblijft.
Ik geloof niet zo in Coldplay, iron maiden enz enz enz

Ben geen fan van 'm, maar maakt Dotan kans op een middag slot? Ondanks het hele nep fan verhaal wordt hij weer helemaal de hemel in geprezen

Users who are viewing this thread