Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Dua Lipa < Volbeat < Coldplay, maar allen zijn te groot om vroeger dan 19:00 op te treden.

Dus Dua Lipa op Main van 19:00 tot 20:00, Volbeat op Noord van 20:00 tot 21:15, en Coldplay op Main van 21:30 tot 23:45...

Verrek, het is inderdaad best simpel...

Dua Lipa < Volbeat < Coldplay, maar allen zijn te groot om vroeger dan 19:00 op te treden.

Dus Dua Lipa op Main van 19:00 tot 20:00, Volbeat op Noord van 20:00 tot 21:15, en Coldplay op Main van 21:30 tot 23:45…

Verrek, het is inderdaad best simpel…

En de andere dagen?
Het lijkt me niet dat je de grootste headliner, grootste noordafsluiter en een grote sub op 1 dag plaatst namelijk.

ERIC CLAPTON: SUMMER 2020 EUROPEAN TOUR DATES
Date Location Venue Onsale to General Public
May 29 Prague, Czech Republic O2 October 11
May 31 Munich, Germany Olympiahalle October 11
June 2 Stuttgart, Germany Schleyerhalle October 11
June 3 Dusseldorf, Germany ISS Dome October 11
June 5 Zurich, Switzerland Hallenstadion October 4
June 6 Milan, Italy Mediolannum Forum October 9
June 8 Bologna, Italy Unipol Arena October 9
June 18 Antwerp, Belgium Sportpalais October 11
June 19 Amsterdam, Netherlands Ziggo Dome October 11
June 21 Copenhagen, Denmark Royal Arena October 14
June 22 Copenhagen, Denmark Royal Arena October 14
June 25 Helsinki, Finland Hartwall Arena October 14
June 27 St. Petersburg, Russia Ice Palace October 11*
June 29 Moscow, Russia Crocus Hall October 11*
June 30 Moscow, Russia Crocus Hall October 11*

Geen Pinpop dus.

ERIC CLAPTON: SUMMER 2020 EUROPEAN TOUR DATES

Veuls te veul drugs en alcohol op Festivals....dat trekt Eric niet :-)

Waar komt dit nieuws vandaan? Dit is het enige concert waar ik kaartjes voor MOET hebben

De rest kan me niet meer schelen. Laat al m'n plannen varen voor juni.
Het enige waar ik nu wel mee zit, is dat het de eerste dag van Pinkpop is. Wil ik dat wel missen? Maar godskolere, Clapton, man...
Lastig.

PJ wrote:
Clapton, steengoed ga ik zeker naar toe. Was leuk geweest voor PP

gewoon ook tijdens Pinkpop in ZiggoDome…
wat een planning

Dat is dus het enige dat me weerhoudt om elf oktober kaartjes te halen. Zelfde situatie met Eddie Vedder vorig jaar...

Waar komt dit nieuws vandaan? Dit is het enige concert waar ik kaartjes voor MOET hebben

https://www.whereseric.com/eric-clapton-news/303-eric-claptons-summer-2020-european-tour-dates-announced

PJ wrote:
Clapton, steengoed ga ik zeker naar toe. Was leuk geweest voor PP

gewoon ook tijdens Pinkpop in ZiggoDome…
wat een planning

Ja, en dus ook tijdens Graspop ^$&$#*$@^$. Wat een belabberde planning zeg, deze held zou ik graag nog eens willen zien. Ook Antwerpen is geen oplossing, dit is tijdens het openingsfeest van Graspop. Zuur.

Klopt ik had het van Nu Muziek.

Ik ben er ook zeker bij. Tsja niet handig gepland, maar dat is altijd in juni. stond nog op hoog op mijn bucket list, dus ik ga er ook wel voor.

Geen idee of dit een gedroomde Pinkpop headliner is om eerlijk te zijn.

Had de hoop om hem ooit nog eens live te zien al opgegeven aangezien hij niet zo veel shows mee doet in Europa. Maar "Clapton is god" had door mij (dan wel 50 jaar later) verzonnen kunnen zijn. Met stip op 1 van lijstje acts die ik ooit zou willen zien.

Gewoon kaarten voor kopen.

Als je dan uiteindelijk toch liever naar Pinkpop gaat als er een andere droomheadliner staat ben je je Clapton kaart zo kwijt op Ticketswap.

Al kan ik me niet voorstellen dat er iets beters tegenover staat.
Ik ben er ook bij in Ziggo als het kan.

Ik durf gemiste kans niet meer te zeggen maar jammer ist wel.

Hoop concurrentie voor PP iig zo. Heeft Mojo bizar veel vertrouwen in de PP headliners of vinden ze het dit jaar wel best?

Op efestivals zitten volgens mij wel meerdere bronnen die dicht bij het vuur zitten 8-)
Een berichtje over Tool waarbij de laatste zin van Ken is:

Tool will be touring Europe in April - May 2020 AFAIK. Probably won't be playing any European summer festivals.
——
At this moment is This info true.

but their plans already changed a couple of times. One moment They were close for Graspop.

https://www.efestivals.co.uk/forums/topic/231189-nos-alive-2020/page/17/#comments
Dus waarschijnlijk ook niet op festivals zoals het zich nu laat aanzien.

Ik ben niet zo van de gemiste kansen, maar Clapton was toch wel een hele mooie naam voor Pinkpop geweest. Had daar prima gepast. Zeker omdat ie nu gewoon hetzelfde weekend in Nederland speelt.

RubenFrusciante wrote:

De rest kan me niet meer schelen. Laat al m’n plannen varen voor juni.
Het enige waar ik nu wel mee zit, is dat het de eerste dag van Pinkpop is. Wil ik dat wel missen? Maar godskolere, Clapton, man…
Lastig.
Missschien is Antwerpen een optie? Een dag voor PP

Users who are viewing this thread