Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Clapton 19 juni in de ziggodome
1f62e.svg

Ik zeg niks...

bcmrmaybe wrote:
Kaarten vanaf € 84 staat op de site van MOJO. Waar vinden jullie deze prijzen?

op de site van de Ziggodome….dan moeten natuurlijk de extra kosten er nog bij op als Ticketmaster €84 aangeeft
1f62e.svg

En dan moet je nog parkeren voor € 25,00
1f609.svg

Nee belachelijke prijzen, maar ik ben er zelf ook schuldig aan door het gewoon steeds weer wel te doen. Het is een win win situatie voor Mojo. Mensen die 1x in het jaar naar een concert gaan die willen het best een keertje neerleggen en maken er een “uitje” van (hotelletje, restaurantje etc.). En de die hards net als ons die regelmatig naar optredens te gaan zijn zo gek om het steeds weer uit te geven.

Kaarten in Antwerpen zullen wel niet veel schelen met Amsterdam. Parking in Antwerpen is 5 Euro en op vertoon van je ticket kun je gratis met ov naar concert. Dat dan weer wel.
Clapton sportpaleis zal dan wel ook 100 euro voor een beetje fatsoenlijke zitplaats denk ik...

https://www.dvhn.nl/cultuur/Eric-Clapton-tourt-in-2020-Johan-Derksen-wil-hem-naar-Grolloo-halen-24884428.html?harvest_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Derksen gaat het toch proberen. Zou wat zijn.
Ook leuk om te weten dat ze het al eens geprobeerd hebben om hem te halen voor 1,7 miljoen.....

Derksen gaat het toch proberen. Zou wat zijn.
Ook leuk om te weten dat ze het al eens geprobeerd hebben om hem te halen voor 1,7 miljoen…..

Je moet een beetje mazzel hebben denk ik en toch nog wel een grote zak geld.

op de site van de Ziggodome….dan moeten natuurlijk de extra kosten er nog bij op als Ticketmaster €84 aangeeft
1f62e.svg

Hier de prijzen:
Prijzen (incl. servicekosten):
- 1e rang - Staanplaatsen: €106,40;
- 2e rang - Zitplaatsen: €140,00;
- 3e rang - Zitplaatsen: €106,40;
- 4e rang - Zitplaatsen: €84,00;
- Rolstoel-/Begeleidersplaatsen: €106,40.

bcmrmaybe wrote:

1f62e.svg

Hier de prijzen:
Prijzen (incl. servicekosten):
– 1e rang – Staanplaatsen: €106,40;
– 2e rang – Zitplaatsen: €140,00;
– 3e rang – Zitplaatsen: €106,40;
– 4e rang – Zitplaatsen: €84,00;
– Rolstoel-/Begeleidersplaatsen: €106,40.

Sportpaleis kost €74,00; €107,00; €124,00 en €141,00. Verschilt dus niet heel erg.

Dat concert van Queen is ook vanaf 84 euro... Heel veel concerten worden extreem duur. Ik heb eens een U2 kaartje via Ticketswap gekocht. Voor het concert vorig jaar... De origineel prijs ervan was 200 euro, ik heb er gelukkig veel minder voor betaald... Alsnog wel veel, maar ja het is een band waar ik al jaren fan van ben. Ik had ze nog nooit live gezien, het verkoopt snel uit en nu had ik een ticket. Geweldige avond gehad waardoor je het bedrag wat je hebt betaald wel weer een beetje vergeet... Maar dan nog, het zijn geen normale bedragen meer. The Rolling Stones was ook al zo extreem duur, maar dat was voor mij als inmiddels 20'er (toen was ik 18) een once in a lifetime experience (denk ik)

Eddie Vedder dit jaar ook in de Afas, vanaf 110 euro! Bijna diefstal! Toen ik na het optreden van The Cure op Pinkpop uit nieuwsgierigheid de setlist bekeek. Dacht ik nog, goh! Daar had ik misschien wel bij willen zijn! Maar ja, moet je dat voor zulke bedragen nog wel willen! Je kan voor hetzelfde bedrag naar Pinkpop en dan ben je daar een hele dag in plaats van ongeveer een uurtje of 2

De geruchten rond Pearl jam komen op gang!!!

According to our sources, Pearl Jam could play at the Imola racetrack in June to present the songs of the new album coming out in May 2020. The possible date in Imola , the only planned in our country, should be part of a tour European consists of a dozen concerts to be held in large spaces.
https://www.pearljamonline.it/rumors-pearl-jam-dal-vivo-a-imola-nel-2020-con-il-nuovo-album/

Als er een tour vanPJ komt gok ik op een Goffertje.
het is me trouwens ook opgevallen dat de concertreeks van Aerosmith in het MGM in Las Vegas eindigt op 4-6, zouden de heren nog iets in Europa op de planning hebben staan hierna...?

Wat betreft Queen, tsja... ik ben weer een berg geld lichter maar dan sta ik wel in ze Ziggo links achter ergens in de buurt van de bar. Stel dat ze ook op PP te vinden zijn dan zie ik ze gewoon 2X, ook geen straf toch. Wat betreft PP, het zou mij niet verbazen dat Kiss een van de headliners wordt. Clapton laat ik maar even voor wat het is, moet toch keuzes maken. Dit jaar ook al naar Pink, Phil Collins, Ed Sheeran, Mumford (Ziggo) wat zoveel heeft gekost dat ik PP eigenlijk niet meer kon doen en voor Hello heb gekozen.

Als er een tour vanPJ komt gok ik op een Goffertje.
ik denk, 2 a 3 keer Ziggo en Rock Werchter, geen festival in NL.
Pinkpop stonden ze 2018, ik verwacht het niet in 2020.

Waarom Werchter wel en Pinkpop niet?
Daar stonden ze in 2018 ook.

Ik denk eerder andersom. Werchter durft in headliners en met de coconstructie meer risicos te nemen dan Pinkpop dus zij hebben PJ wellicht "minder hard nodig" dan Pinkpop doet.

Pearl Jam lijkt me ook wel een band die ze - als het kan - gewoon weer op het programma plaatsen. Is natuurlijk wel een andere categorie dan Green Day.

Pearl Jam zou een nobrainer zijn voor Pinkpop toch? Ik vind het sowieso heel kort door de bocht om te zeggen dat band die er 2 jaar geleden ook hebben gestaan, niet meer kunnen staan. Dikke onzin natuurlijk - mits het grote kanonnen zijn.

Bedoel je nobrainer als in sowieso doen, of juist niet?

Ik ben zelf niet zo'n groot fan dat ik Pearl Jam weer hoef te zien, maar ik zou het wel heel goed begrijpen.

Kiss gaat em ook niet worden....qua fanbase gaat dat niet wat worden met de kaarten. Zoals ook al gezegd is is het mosterd na de maaltijd.

PJ hoeft van mij ook niet. Ik heb er helemaal niets mee. Dan heb ik liever 2 pop headliners met leuke gitaarbandjes er onder

Kiss gaat em ook niet worden….qua fanbase gaat dat niet wat worden met de kaarten. Zoals ook al gezegd is is het mosterd na de maaltijd.

PJ hoeft van mij ook niet. Ik heb er helemaal niets mee. Dan heb ik liever 2 pop headliners met leuke gitaarbandjes er onder

KISS moet er lekker mee stoppen. Afgelopen zomer een afscheidstour gedaan en daarna moet het gewoon klaar zijn. Ook vreemd dat ze dan nog op Download UK (toch?) staan.
Twee keer gezien, maar na één keer had ik het wel gezien. Simmons kan nog amper zingen...

Pearl Jam en Eddie Vedder mogen wat mij betreft altijd komen. Eén van m'n favoriete artiesten.

Users who are viewing this thread