Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik verwacht het ook niet. Mag Ik vragen waar je die info hebt gevonden? Hij zou wel een optreden geven op 4 juni in Lyon dus hij is in de buurt....
https://concert-france.com/2018/11/24/phil-collins-a-lyon-en-2019/
bassie1978 wrote:
Morgen een Tour aankondiging van Phil Collins. Zal leuk zijn voor Pinkpop maar verwacht een eigen show in ziggodome
Ik verwacht het ook niet. Mag Ik vragen waar je die info hebt gevonden? Hij zou wel een optreden geven op 4 juni in Lyon dus hij is in de buurt…. Phil Collins à Lyon en 2019 !
bassie1978 wrote:
Morgen een Tour aankondiging van Phil Collins. Zal leuk zijn voor Pinkpop maar verwacht een eigen show in ziggodome
Ik verwacht het ook niet. Mag Ik vragen waar je die info hebt gevonden? Hij zou wel een optreden geven op 4 juni in Lyon dus hij is in de buurt…. Phil Collins à Lyon en 2019 !
Op zijn instagram pagina. Morgen om 10:00 weten we meer
Oké, ben benieuwd. Ik vermoed inderdaad Ziggo. Gezien zijn fysieke gesteldheid is het ook niks voor festival eerlijk gezegd.
De man zit volgens mij het gehele concert op een stoel vanwege rugproblemen. Desondanks vind ik zijn muziek wel goed.
Heb het vermoeden dat Young in juni aankomend jaar in de buurt is.
Ik verwacht binnenkort wel nieuws vanuit kamp "Neil Young and Promise of the Real".
Gaat volgens mij wel een aankondiging weekje worden.
een opvallende, Arctic Monkeys. e.e.a. aangekondigd afgelopen tijd, stonden laatst 2014 op Pinkpop.
Misschien nog wel aankondigingen na Lollapalooza te verwachten?