Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

ik denk dat mumford & sons niet op pinkpop speelt.
ben ik ook niet rouwig om.

Maar wie dan wel.

de rij met artiesten die (waarschijnlijk)niet komen is ongelooflijk groot inmiddels

Open’er in Polen komt vandaag ook met de eerste naam, om 12:00.
Zij delen meestal een headliner met Pinkpop en Werchter, dou dus een nieuwe kanshebben kunnen zijn of iets wat we al weten, alleen dan is het raadsel waarom zij zolang gewacht hebben.

Zij delen meestal een headliner met Pinkpop en Werchter, dou dus een nieuwe kanshebben kunnen zijn of iets wat we al weten, alleen dan is het raadsel waarom zij zolang gewacht hebben.

Ben benieuwd maar waarschijnlijk niet iets verrassend. The Cure, Mumford of Muse.....

marcopoloo wrote:

Ben benieuwd maar waarschijnlijk niet iets verrassend. The Cure, Mumford of Muse…..

Travis Scott als Headliner
Subheadliners 1975 en Greta van Fleet dagen staan op de site

The 1975 is wel de tourhoer van het jaar zo te zien. Toch maar eens dat laatste album eens gaan luisteren dan..

Zouden die AC/DC nieuwtjes binnenkort komen. Benieuwd hoe dat in te passen is?

btw, Ik verwacht maandag wel wat aankondigingen hier en daar... Ben alleen bang dat het meer "daar" dan "hier" is.

3 december is ook een mooie aankondiging dag imo... Hadden we toen vorig jaar een headliner??

ACDC op Pinkpop lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk.

Ik had echt verwacht dat we in november wel alle headliners zouden hebben. We hebben nog een week maar ik zie het somber in.

Ik reken op nog 1 headliner voor de feestdagen. De volgende ergens eind januari en de rest van het programma tijdens de persconferentie. Alles wat we meer krijgen aan sub of zo voor de persconferentie is meegenomen maar ik reken er maar niet op.

Greta van Flleet ook op Open'er Polen.

Lijkt goed nieuws dat ze de opnieuw Europese festivals aandoen volgend jaar. Mooie sub voor Slash op 3FM stage op een van de dagen.

ff out of the box denken: Kraftwerk in het donker met een mooie animatieshow na een andere afsluitact?... Staan ook op een ander festival, oud werk spreekt een deel van de oude garde aan, hun nieuwe werk is gewoon ambient en techno, zou ook de jonge/dance generatie moeten aanspreken... althans dat dacht ik toen ik er bij was in Paradiso een jaar of twee, drie terug.. jaren terug hadden we ook een keer The Orb als afsluiter..

Wist je dat je net zo misselijk word van te veel pepernoten als van te veel bier?!

Ok, ik had geen pepernoten en ook geen bier op.... Maar zet de Duitse grondleggers van de electronische muziek dan in de tent in de namiddag ?...

ff out of the box denken: Kraftwerk in het donker met een mooie animatieshow na een andere afsluitact?… Staan ook op een ander festival, oud werk spreekt een deel van de oude garde aan, hun nieuwe werk is gewoon ambient en techno, zou ook de jonge/dance generatie moeten aanspreken… althans dat dacht ik toen ik er bij was in Paradiso een jaar of twee, drie terug.. jaren terug hadden we ook een keer The Orb als afsluiter..

The Orb zou wel toepasselijk zijn. Die sloten het 25-jarig jubileum af.

Bestaan die lui eigenlijk nog?

Vraagje tussendoor:
Weet iemand wat Metallica bedoeld met Special guestst bij hun tour. Ik zie dat in NL, Ghost en Bokassa meegaan. Zijn dit voorprogramma’s, of spelen ze allemaal samen gedurende de show??

https://musicmoveseuropetalentawards.eu/newsitems/and-the-winners-of-the-music-moves-europe-talent-awards-2019-are/
Voorheen was dit de EBBA awards en vorig jaar stonden 2 van de winnaars op Pinkpop (Sigrid en Youngr), 2017 Walking on Cars en in 2016 en 2015 ook een aantal. Grote kans dus dat in ieder geval 1 uit het rijtje dit jaar op Pinkpop staat (waarschijnlijk pop / rock / singer-songwriter??):

[Pop] Bishop Briggs (UK) and Lxandra (FI)
[Rock] Pale Waves (UK) and Pip Blom (NL)
[Electronic] Smerz (NO) and Stelartronic (AT)
[RnB/Urban] Rosalía (ES) and Aya Nakamura (FR)
[Hip Hop/Rap] blackwave. (BE) and Reykjavíkurdætur (IS)
[Singer-songwriter] Avec (AT) and Albin Lee Meldau (SE)

Waarschijnlijk alleen de Engelstaligen die kans maken? Evt. Frans/Spaans.

Dan valt Reykjavíkurdætur af en die heb ik al gezien. Was wel vermakelijk, maar erg bijzonder met een grote groep dames in lingerie (het vroor en het optreden was in een koude tent) met voorbinddildo.... (sta je daar met je tienerdochter.... uhmmmm)

... Grote kans dus dat in ieder geval 1 uit het rijtje dit jaar op Pinkpop staat (waarschijnlijk pop / rock / singer-songwriter??):
Interessant, scherp opgemerkt...

Komt goed uit, zit toch totaal in Award modus ;)

En voorbinddildo's hebben we ook al eens gehad op Pinkpop. Alleen noemden ze die in het programmaboekje Lil' Kleine...

Users who are viewing this thread