Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ach, niet heel spannend maar gewoon prima headliner. Verkoopt genoeg kaarten. Zal niet de hoofdprijs kosten dus wellicht meer ruimte ernaast voor fraai dagprogramma.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Wat een zwakke headliner voor de jubileum editie

Is eigenlijk al door velen gezegd, maar het zal het circuit niet heel veel uitmaken of Pinkpop 47 of 50 jaar bestaat.

Daarbij vind ik Mumford & Sons wel een goede headliner. Ze zijn bekend geworden met de banjo en hebben daarna meerdere succesvolle albums uitgebracht zonder banjo. Erg fijn ook dat er weer een 'nieuwe' headliner is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
Dan dus toch Mumford. Die hadden ze ook eerder kunnen droppen. Smaken verschillen maar ik vind het een leuke headliner....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
Wat een zwakke headliner voor de jubileum editie
Ik ben ook wel teleurgesteld...

Niet mijn persoonlijke voorkeur, maar net leuk genoeg om niet eerder het terrein te verlaten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
En Phil Collins is bij deze dus uitgesloten... tenzij PP om 10 uur nog met een headliner komt. :cool:
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Prima boekingen! George Ezra moet je wel hebben in deze tijd, zwaar populair. Tenacious D idd erg tof! Mumford & Sons geeft ruimte voor een mooi dagprogramma. Niet ontevreden!
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
De dag van Mumford zal je toch een heel goed dagprogramma moeten boeken, aangezien zij ook al in de Ziggo staan. Met Mumford alleen krijg je de dagkaarten niet verkocht.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
Even maar meteen verder speculeren, wat zou de laatste headliner dan kunnen zijn?
Zou Foo Fighters weer een optie zijn of is dat echt uitgesloten.....
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Toch enigszins teleurgesteld. George Ezra is inmiddels echt dood gedraaid op de radio. Ik hoop op een goed dagprogramma met wat gitaren anders sla ik een jaartje over.
Iemand nog op zoek naar een B&B voor 3 nachten? :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mumford vind ik toch tsja.....nog niet eerder gezien dus laten we het eens bekijken. Ezra inkoppertje. Tenacious D leuke toevoeging...niet verwacht dat ze die een keer zouden strikken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Mumford and Sons nu nog bekend maken is een beetje dikke mosterd na de maaltijd. Dat had eind oktober ook wel gekund. Dat verhaal van echte headliners die wegvallen begint nu meer plausibel te klinken. Al die prachtige grote namen die in de buurt staan en dan met Mumford en Sons aankomen, die ook al Ziggo doen. Meh.

George Ezra is ook saaier dan saai.

Tenacious D wel tof. Had toch de hoop dat die op Fortarock zouden staan, weet niet of dit op Pinkpop (met het veelal pratende publiek) echt tot z'n recht gaat komen.

Tot nu toe vier acts op Pinkpop, waarvan er één een gave show weggeeft, en waarvan de andere drie statisch op het podium staan.

Die derde headliner moet echt een klapper worden (maar dat wordt ie waarschijnlijk niet)....
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Voor mij is Mumford niet de headliner waar ik op gehoopt had, helemaal als je ziet wat al een los concert geeft in Nederland rond Pinkpop. Hadden ze daar maar een naam van kunnen strikken. Hopelijk is de derde headliner wel een spectaculaire naam....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
Het zal niet vaak voorgekomen zijn dat een band die in mei nog in Ziggo Dome staat nog geen maand later Pinkpop headlined denk ik. Zelfde geldt trouwens voor George Ezra, staat ook rond die periode in Ahoy. Populaire namen die wel kaarten gaan schuiven, maar een groot deel van de fans zal al verzadigd zijn.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
3de headliner is Eminem denk ik en er komt nog wel een 2de headliner bij de dag van Mumford and Soms. Wel blij met Mumford and Sons
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
Vergeet niet dat we ook op de Fleetwood Mac dag nog een geweldige naam zouden krijgen als we Jan moeten geloven................
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
Het zal niet vaak voorgekomen zijn dat een band die in mei nog in Ziggo Dome staat nog geen maand later Pinkpop headlined denk ik. Zelfde geldt trouwens voor George Ezra, staat ook rond die periode in Ahoy. Populaire namen die wel kaarten gaan schuiven, maar een groot deel van de fans zal al verzadigd zijn.

PJ? Nog geen week ervoor.

Maar Tenacious D is toch een grote flauwekullen show. Tribute is nog wel grappig. Verder geen enkel interessant nummer. Snap niet waarom iedereen dit zo leuk vind.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
Ik ben zelf wel erg blij met Tenacious D.
Nu is Pinkpop weer wat interessanter en hoef ik hiervoor niet naar Rock AM Ring.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken