Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Geen Rammstein, geen Muse, geen P!nk, geen Tool, geen Cure, geen Metallica, geen Coldplay, geen Lenny Kravitz, maar wel George Ezra en Mumford en Sons die een paar weken/maanden voor Pinkpop al in Nederland spelen. Da's toch een behoorlijk zwaktebod van de programmeurs zeg.

Gaan ze nu Florence and the Machine voor Mumford plaatsen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Geen Rammstein, geen Muse, geen P!nk, geen Tool, geen Cure, geen Metallica, geen Coldplay, geen Lenny Kravitz, maar wel George Ezra en Mumford en Sons die een paar weken/maanden voor Pinkpop al in Nederland spelen. Da’s toch een behoorlijk zwaktebod van de programmeurs zeg.

Gaan ze nu Florence and the Machine voor Mumford plaatsen?

Dat laatste zou ik niet van staan te kijken.......
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Florence and the Machine én Mumford op één dag is gewoon uitstekend.
Het landschap is inmiddels toch wel duidelijk. Wil je alternatieve acts, ga je naar BKS of DTRH en als je echt alleen harde gitaren wilt ga je naar Fortarock, en voor de grotere namen naar RaR of Graspop.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Bij Pearl Jam snapte ik het iig nog.
Maar Ezra en MS zijn toch niet zo groot dat ze zowel Ziggo als een PP dag kunnen dragen?

Zul je zien dat idd ook de Foos weer komen. Meh.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.662
Mumford vind ik zelf. geen fantastische headliner. Saaie liveshow met een overdreven geconstipeerde zanger. Als ze er Florence nog voor krijgen valt het wel mee (al vind ik die constructie op de RW zaterdag ook maar eentje om te mijden).

Tenacious D wel leuk voor erbij. George Ezra gaat volgens mij te hoog op het affiche staan. Op RW stond hij 's middags in de Barn (voor pakweg David Byrne en Nine Inch Nails). Vraag me af wat zijn spot op PP zal zijn.

Tenslotte: WAAR BLIJFT THE CURE. Twee festivals komen met aankondigingen zonder Robert en de mannen. De derde dan maar? Of toch nog later aangekondigd?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.662
The Cure past mijn inziens ook prima op Bospop.

Vind ik dan weer niet. Bospop, da's meer richting Toto, A-HA en consoorten. The Cure is veel te groot voor dat festival.

Fleetwood Mac staat ook niet op Bospop hé, ookal is dat een oudere band.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
The Cure te groot voor Bospop? Het zou toch moeten kunnen, daar komen ook 40.000 bezoekers. Prima headliner toch?
Ik zie ze op PP nu niet meer staan, jij wel? Of misschien voor Fleetwood Mac als sub, als ze daar mee instemmen???
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
Phil Collins naar Goffertpark 20 juni. http://philcollins.com
Dus alle opties Goffertpark zijn gevuld.
Gaat Coldplay überhaupt touren, zal dat al géén Goffertpark worden.

hoop persoonlijk nog op AC/DC of Neil Young, maar zal wel bij hoop blijven.
Police, Coldplay of The Cure lijken gepasseerd station voor Pinkpop? Police en Coldplay géén tour en The Cure met de Dublin datum op de 8ste, geen 2 dagen achter elkaar spelend en Fleetwood op de 10e op Pinkpop dus ook niet?
Misschien valt de laatste headliner ook beetje tegen, met een "nieuwe" headliner als Imagine Dragons? Al is het een voor mij leuke act, vind het een tegenvaller als headliner denk ik.

Kendrick staat dus headliner op Lollapalooza? help, hoop het niet zeg...
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
Zwak zwak
M&S had idd al veel eerder bekend kunnen zijn.. daarnaast geen waardige headliner imo voor een “fantastische 50e editie”

Tenacious D een grote grappenshow

George Ezra komt mn neusgaten uit. Wordt je mee doodgegooit.

Verwacht nog veel leuke toevoegingen om het een waardige 50ste editie te maken
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Na een verdeeld forum wat betreft de pieten discussie ben ik blij dat één traditie ons gelukkig altijd samen zal brengen: met z'n allen de line-up van Pinkpop afzeiken!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Ah vet. Kendrick kan ook nog. Dan vestig ik mijn hoop op de komst van King Kenny voor een dagkaartje jubileumjaar.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
PJ wrote:
Phil Collins naar Goffertpark 20 juni. http://philcollins.com

Dus alle opties Goffertpark zijn gevuld.
Gaat Coldplay überhaupt touren, zal dat al géén Goffertpark worden.

hoop persoonlijk nog op AC/DC of Neil Young, maar zal wel bij hoop blijven.
Police, Coldplay of The Cure lijken gepasseerd station voor Pinkpop? Police en Coldplay géén tour en The Cure met de Dublin datum op de 8ste, geen 2 dagen achter elkaar spelend en Fleetwood op de 10e op Pinkpop dus ook niet?
Misschien valt de laatste headliner ook beetje tegen, met een “nieuwe” headliner als Imagine Dragons? Al is het een voor mij leuke act, vind het een tegenvaller als headliner denk ik.

Kendrick staat dus headliner op Lollapalooza? help, hoop het niet zeg…

Is Coldplay, behalve hier, ooit concreet geweest?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
Pim wrote:
Ik ben zelf wel erg blij met Tenacious D.
Nu is Pinkpop weer wat interessanter en hoef ik hiervoor niet naar Rock AM Ring.

Doe jezelf een plezier en ga wel naar Rock am Ring!
Ik wacht even de perspresentatie af. Als Pinkpop me bevalt ga ik, maar als 't zo is als vorig jaar hebben ze toch pech.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken