Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Als een band zijn keutel intrekt dan kan daar een festival weinig aan doen natuurlijk.

Zou me nu niet verbazen dat ze toch weer de strijd aan gaan om headliners die ze misschien eerst hebben laten liggen. Wachten maar...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
bcmrmaybe wrote:
@indiaantje Heb jij wat meegekregen over Mumford via jouw bron? Nu dat ze shows aan het verzetten zijn.

Streep Mumford and Sons maar door. Die hebben die net bekende data verzet omdat het om productionele redenen niet ging shows zo kort op elkaar te doen. Ze gaan dus echt niet op en neer komen naar Landgraaf tussen hun shows (allemaal in de UK) door om Pinkpop aan te doen.



Laatste wat ik hoorde was dus dat zaterdag/zondag verhaal. Daarna heb ik niks meer gehoord. De info voor mijn bronnen lijken ook wat lastiger te worden. En er zijn blijkbaar wat obstakels voor Pinkpop dit jaar. Dus ik durf eigenlijk geen goede uitspraken meer te doen.
Op en neer van UK. Data verplaatst, toevallig naar datum rond Pinkpop. De 8ste exact vrij in het schema met reismogelijkheden in data...

Ik zeg, potloodje voor de 8ste juni?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Maar ze laten dan de onderhandelingen tot vrij laat lopen lijkt me. Want eind november op zoek naar twee nieuwe headliners....

Word het straks toch wel Pink en Muse haha.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Streep Mumford and Sons maar door. Die hebben die net bekende data verzet omdat het om productionele redenen niet ging shows zo kort op elkaar te doen. Ze gaan dus echt niet op en neer komen naar Landgraaf tussen hun shows (allemaal in de UK) door om Pinkpop aan te doen.

De productieproblemen zijn er met hun eigen show: podium in het midden, etc.
Een festivalshow tussendoor met een eenvoudigere productie die ze ook zullen gebruiken op Rock Werchter en andere festivals lijkt me geen punt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Die nieuwe Mumford data pleiten in ieder geval meer VOOR dan TEGEN een komst naar Pinkpop vind ik. Al kan het natuurlijk zijn dat Pinkpop hen als placeholder heeft.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Trouwens ik weet dat twentyonepilots niet naar pinkpop komen maar welk festival in de benelux is hier het meest waarschijnlijkst voor?
Gezien ze op Leeds & Reading staan, denk ik dat Lowlands en/of Pukkelpop de grootste kanshebbers zijn :)
 

Dweezzill

Playlistbediener
25 feb 2017
45
0
Het grote probleem voor Pinkpop is het einduur.
Stap daar in godsnaam van af.
Ga onderhandelen met de gemeente. Als die kunnen kiezen tussen 2 uur later eindigen elke dag of geen Pinkpop meer in Landgraaf is de keuze snel gemaakt hoor.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Wellicht ligt M&S vast voor de zaterdag en hangt het van laatste onderhandelingen met een andere band af of het headline of sub wordt. Pinkpop heeft het programma in grote lijnen echt wel vastliggen nu, dat kan niet anders
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
180
98
Het blijft grappig hier, om al deze geruchten te volgen. Vooral als er mensen claimen kort bij het vuur te zitten en denken te weten wie er uberhaupt headliner gaat worden....

Aan de andere kant vind ik het ieder jaar weer knap hoe ze bij PP alles zo lang binnenskamers weten te houden, en sporadisch een naam droppen.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Wat me wel opvalt is dat er meerdere festivals zijn die nog met headliners moeten komen.
Isle of Wight festival, nog geen headliners.
Roskilde, enkel The Cure
Glastonbury enkel Stormzy
Open’er Festival Polen, nog geen headliners.
PP, enkel FM
Ik zal vast nog het nodige vergeten maar opvallend is het denk ik wel....
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Wat me wel opvalt is dat er meerdere festivals zijn die nog met headliners moeten komen.
Isle of Wight festival, nog geen headliners.
Roskilde, enkel The Cure
Glastonbury enkel Stormzy
Open’er Festival Polen, nog geen headliners.
PP, enkel FM
Ik zal vast nog het nodige vergeten maar opvallend is het denk ik wel….

Je vergeet Werchter... Pink, Tool, The Cure, FATM, M&S, Muse. Maar ja, ook daar moet nog meer komen :wink:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Zodadelijk komen de Zuid-Amerikaanse Lollapalooza's met namen. Benieuwd of die nog verrassingen in petto hebben (wat misschien later de oversteek maakt naar Europa).
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
8 juni M&S lijkt me wel een zekerheid. 7e een reisdag, 8e pinkpop, 9e weer reisje terug om de 10e weer op te treden in UK.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Of M&S wordt een combi met Maroon5 (die hebben ook een gaatje de 8e) waarbij ik niet weet wie groter is (ze spelen beide ook in de ziggo maar in combi best sterk)
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ron wrote:
Je ziet meer dan ik. Waar dan precies?

Staat er wéér…
Nu 198 dagen?
Screenshot-20181121-063644-2.png

And it's gone :p
 

roydaly

Playlistbediener
21 nov 2018
8
0
Imagine Dragons misschien een optie NAv nieuw album ?
Zij kunnen wel een mooie sub- headliner zijn .
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken