Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.102
Ik denk dat Timmetje inmiddels hoopt dat het een geweldige line-up wordt, maar dat hij bang is dat het weleens tegen kan vallen. Hij gokt waarschijnlijk op Fleedwood Mac, Mumford & Sons en Kensington als headliners…

Aangezien we toch flauw gaan doen…
1f61b.svg

Vervang Kensington met Green Day en zet Kensington dan sub en ik krijg van iedereen hier op Pinkpop een biertje en de legendarische woorden Timmetje je had gelijk. :lol:
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
rickhuissen wrote:
Ik denk dat Timmetje inmiddels hoopt dat het een geweldige line-up wordt, maar dat hij bang is dat het weleens tegen kan vallen. Hij gokt waarschijnlijk op Fleedwood Mac, Mumford & Sons en Kensington als headliners…

Aangezien we toch flauw gaan doen…
1f61b.svg


Vervang Kensington met Green Day en zet Kensington dan sub en ik krijg van iedereen hier op Pinkpop een biertje en de legendarische woorden Timmetje je had gelijk. ?
Krijgen wij dan allemaal een biertje van jou als je ongelijk hebt?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.102
Daar was ik al bang voor ja. :lol:
Laten we er een figuurlijk biertje van maken want met die namen ben ik er zelf niet bij.

Anyway. Is er al meer bekend over een eventuele Eminem tour? Blijft aardig rustig.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Vervang Kensington met Green Day en zet Kensington dan sub en ik krijg van iedereen hier op Pinkpop een biertje en de legendarische woorden Timmetje je had gelijk.

Die legendarische woorden heb je dan zeker verdiend! Die biertjes ook, maar aangezien je met die line-up niet naar Pinkpop gaat wordt dat iets lastiger...

Edit: je was me al voor...
 

sb88

Playlistbediener
21 nov 2018
10
0
Mumford heeft nieuwe tourdata bekend gemaakt met precies een Pinkpop gat! :-D

( first post )
 

anonymous

Nieuw lid
16 nov 2018
3
0
Er is zo ver als ik weet nog niks bekend over Eminem, maar meerdere mensen hier (waaronder ikzelf) hebben van hem van iemand bevestigd gekregen dus ik zeg 90% kans. Trouwens ik weet dat twentyonepilots niet naar pinkpop komen maar welk festival in de benelux is hier het meest waarschijnlijkst voor?
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Streep Mumford and Sons maar door. Die hebben die net bekende data verzet omdat het om productionele redenen niet ging shows zo kort op elkaar te doen. Ze gaan dus echt niet op en neer komen naar Landgraaf tussen hun shows (allemaal in de UK) door om Pinkpop aan te doen.
Is gewoon onlogisch. Denk dat ze in 2020 wel weer op een Nederlands festival staan, dat of DTRH heeft ze.
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Streep Mumford and Sons maar door. Die hebben die net bekende data verzet omdat het om productionele redenen niet ging shows zo kort op elkaar te doen. Ze gaan dus echt niet op en neer komen naar Landgraaf tussen hun shows (allemaal in de UK) door om Pinkpop aan te doen.
Is gewoon onlogisch. Denk dat ze in 2020 wel weer op een Nederlands festival staan, dat of DTRH heeft ze.

Inderdaad.. 6 juni Manchester en 10 juni Cardiff.. Weinig kans! Maar hé, Ed Sheeran vliegt ook van Madrid naar Landgraaf en weer terug naar Barcelona! :wink:
Who know's!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.199
4.432
Fijn wel dat al die artiesten alle logistieke logica overboord gooien om op Pinkpop te staan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Fijn wel dat al die artiesten alle logistieke logica overboord gooien om op Pinkpop te staan.

Iedereen valt in katzwijm als die grijze tuinkabouter en zijn festival ter sprake komt..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@indiaantje Heb jij wat meegekregen over Mumford via jouw bron? Nu dat ze shows aan het verzetten zijn.

Streep Mumford and Sons maar door. Die hebben die net bekende data verzet omdat het om productionele redenen niet ging shows zo kort op elkaar te doen. Ze gaan dus echt niet op en neer komen naar Landgraaf tussen hun shows (allemaal in de UK) door om Pinkpop aan te doen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.997
@indiaantje Heb jij wat meegekregen over Mumford via jouw bron? Nu dat ze shows aan het verzetten zijn.

Streep Mumford and Sons maar door. Die hebben die net bekende data verzet omdat het om productionele redenen niet ging shows zo kort op elkaar te doen. Ze gaan dus echt niet op en neer komen naar Landgraaf tussen hun shows (allemaal in de UK) door om Pinkpop aan te doen.
Laatste wat ik hoorde was dus dat zaterdag/zondag verhaal. Daarna heb ik niks meer gehoord. De info voor mijn bronnen lijken ook wat lastiger te worden. En er zijn blijkbaar wat obstakels voor Pinkpop dit jaar. Dus ik durf eigenlijk geen goede uitspraken meer te doen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Laatste wat ik hoorde was dus dat zaterdag/zondag verhaal. Daarna heb ik niks meer gehoord. De info voor mijn bronnen lijken ook wat lastiger te worden. En er zijn blijkbaar wat obstakels voor Pinkpop dit jaar. Dus ik durf eigenlijk geen goede uitspraken meer te doen.

Het begint een flinke thriller te worden......
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.997
x

Laatste wat ik hoorde was dus dat zaterdag/zondag verhaal. Daarna heb ik niks meer gehoord. De info voor mijn bronnen lijken ook wat lastiger te worden. En er zijn blijkbaar wat obstakels voor Pinkpop dit jaar. Dus ik durf eigenlijk geen goede uitspraken meer te doen.

Het begint een flinke thriller te worden……
Zou me niet verbazen dat ze de boel nu ook afgeblazen hebben. Dat zou dan de 2e al zijn dan (Coldplay zijn ze ook mee bezig geweest).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zou me niet verbazen dat ze de boel nu ook afgeblazen hebben. Dat zou dan de 2e al zijn dan (Coldplay zijn ze ook mee bezig geweest).

Je sluit toch contracten af met zulke acts? Zeker als het je headliner of sub is. maar goed...daar zal ook wel een beding instaan ivm overmacht of productionele problemen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.997
Zou me niet verbazen dat ze de boel nu ook afgeblazen hebben. Dat zou dan de 2e al zijn dan (Coldplay zijn ze ook mee bezig geweest).

Je sluit toch contracten af met zulke acts? Zeker als het je headliner of sub is. maar goed…daar zal ook wel een beding instaan ivm overmacht of productionele problemen.
Denk dat de contracten vaak in het voordeel zijn van de artiesten. Geen idee hoe dat precies zit.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.199
4.432
Zeker wat grotere artiesten betreft is Pinkpop natuurlijk meer afhankelijk van hen dan zij van Pinkpop. Ik zou het wel echt verbazingwekkend vinden als ze nu nog niet de headliners hebben vastleggen. Misschien is dat ook wel gebruikelijk/normaal, maar het lijkt mij toch ook wel heel slecht voorbereid/amateuristisch.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.997
Zeker wat grotere artiesten betreft is Pinkpop natuurlijk meer afhankelijk van hen dan zij van Pinkpop. Ik zou het wel echt verbazingwekkend vinden als ze nu nog niet de headliners hebben vastleggen. Misschien is dat ook wel gebruikelijk/normaal, maar het lijkt mij toch ook wel heel slecht voorbereid/amateuristisch.
Ach ja, het zal niet de eerste keer zijn. Kijk maar na een Travis Scott op een Pukkelpop vorig jaar.. die hadden ze ook muur en muur vast liggen. Maar kwam toch niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.102
Tja als ze nu twee headliners nog niet geboekt hebben komt dat idd wat amateuristisch over. Zal toch wel niet.... al verklaart het wel waarom alles zo laat is dit jaar

Maar dan hebben ze wel echt een hoop goeie potentiele headliners laten liggen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.199
4.432
Oasiss wrote:
Zeker wat grotere artiesten betreft is Pinkpop natuurlijk meer afhankelijk van hen dan zij van Pinkpop. Ik zou het wel echt verbazingwekkend vinden als ze nu nog niet de headliners hebben vastleggen. Misschien is dat ook wel gebruikelijk/normaal, maar het lijkt mij toch ook wel heel slecht voorbereid/amateuristisch.

Ach ja, het zal niet de eerste keer zijn. Kijk maar na een Travis Scott op een Pukkelpop vorig jaar.. die hadden ze ook muur en muur vast liggen. Maar kwam toch niet.

Ja, daar kun je natuurlijk niets aan doen. Maar het komt op mij over dat ze tot recent met Coldplay hebben lopen onderhandelen en dat deze onderhandelingen op niets uitliepen en dat ze dan nog 'halsoverkop' een nieuwe headliner (of zelfs twee) moeten vinden. Als je dan ziet dat prima mogelijke headliners al elders staan, is dat natuurlijk op zijn zachtst gezegd onhandig.

Maar again, ik ken de hele markt en handelswijzen natuurlijk niet, misschien is dit wel heel normaal. Bedoelde alleen dat het wel mijn verbazing zou wekken als dat zo is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken