Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Dropkick Murphys staan op Paaspop, Flogging Molly dus naar Pinkpop!

Allebei erg vette bands, maar Pinkpop krijgt naar mijn mening dan wel de beste van de twee. FM is net een beetje beter om los op te gaan.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Als je via je mobiel naar de pinkpop site gaat en de taal veranderd naar Engels en vervolgens naar beneden scrollt zie je dat de teller op 199 dagen staat. Ik heb er nu wel een screenshot van maar weet niet hoe je dat hier in zet :-D
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.414
Oasiss wrote:
Waarom is het perse zo dat één van de twee op Pinkpop staat?


Pim wrote:
Ik gooi hier even 2 namen in.
Flogging Molly en Dropkick Murphys.
Jera heeft ze beiden proberen te boeken maar beiden hebben laten weten dat ze op een ander festival in de buurt staan.
Waarvan 1 op Pinkpop. Nou. Wie denken we?

Thanks, overheen gelezen.
Ik vind het zelf een beetje uitgekauwd, maar snap wel dat het een veilige en voor velen leuke boeking is. Als er écht niks anders tegenover staat spring ik wel even mee met drunken lullabies.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Timmetje wrote:
Donderdag Kensington in Pathe.
Dan aankondiging Pinkpop?

Daar gaan we weer……….
1f644.svg

pff idd
Ze zijn 3x op PP geweest de afgelopen 5 jaar. Laat ze aub even wegblijven....
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Donderdag Kensington in Pathe.
Dan aankondiging Pinkpop?

Zou het zomaar kunnen dat jij graag z.s.m. de bevestiging van de pareltjes Kensington, M&S, Famke Louise en Green Day krijgt, zodat je eindelijk je RaR/RiP kaarten kan halen voor deze ausverkauft zijn?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Ha! Juist nee allemaal zo snel mogelijk afgeschreven zodat we weer eens een Pinkpop met vette headliners en dito dagprogramma kunnen meemaken!!!!

Ik sluit gewoon niks uit en bereid me liever op een teleurstelling voor. Dan kan het alleen maar meevallen!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Donderdag Kensington in Pathe.
Dan aankondiging Pinkpop?

Dan liever Doe Maar nog een keer of Anouk of Borsato
 

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
even over Nederlandse "meuk" zoals dat hier gekwalificeerd wordt

als je naar paspop kijkt zou je dan kunnen concluderen dat Ilse DeLange, Roxanne Hazes en Davina Michelle ook opties voor Pinkpop zijn op de 2018 spots van Maan, Miss Montreal, Ronnie Flex?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken