Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Je mag dat vinden, maar je kan toch niet blijven teren op dezelfde poule van Metallicas, Foo Fighters, RHCPeppers, Rammsteins, Musen, Green Days en Pearl Jams…

Ik vind Alex Turner ook een zelfingenomen rotventje, maar dat heeft niets te maken met het feit dat AM één van de meest frisse headliners van Pinkpop van de laatste 10 jaar was.
Hier raak je wel een spijkertje op z'n kop hoor, in de zin dat Pinkpop juist wél kan blijven teren op die pool, omdat zij voorlopig simpelweg meer volk trekken op Pinkpop dan een AM... Dan kun je AM een frissere headliner vinden (ook mijn mening), maar daar zit de PP-doelgroep blijkbaar gewoon niet op te wachten. Tel daarbij op dat AM ten opzichte van België weinig populair is bij de massa in Nederland en je kunt concluderen dat AM voor PP geen ideale headliner is (want: duur en door de doelgroep te weinig gewaardeerd).

Hoe Pinkpop er dan in de toekomst uit moet zien, kun je je natuurlijk afvragen, maar het lijkt me voorlopig geen plek voor AM om te headlinen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
mattman wrote:
Je mag dat vinden, maar je kan toch niet blijven teren op dezelfde poule van Metallicas, Foo Fighters, RHCPeppers, Rammsteins, Musen, Green Days en Pearl Jams…

Ik vind Alex Turner ook een zelfingenomen rotventje, maar dat heeft niets te maken met het feit dat AM één van de meest frisse headliners van Pinkpop van de laatste 10 jaar was.


Hier raak je wel een spijkertje op z’n kop hoor, in de zin dat Pinkpop juist wél kan blijven teren op die pool, omdat zij voorlopig simpelweg meer volk trekken op Pinkpop dan een AM… Dan kun je AM een frissere headliner vinden (ook mijn mening), maar daar zit de PP-doelgroep blijkbaar gewoon niet op te wachten. Tel daarbij op dat AM ten opzichte van België weinig populair is bij de massa in Nederland en je kunt concluderen dat AM voor PP geen ideale headliner is (want: duur en door de doelgroep te weinig gewaardeerd).

Hoe Pinkpop er dan in de toekomst uit moet zien, kun je je natuurlijk afvragen, maar het lijkt me voorlopig geen plek voor AM om te headlinen.

Met m'n opmerking doelde ik eigenlijk vooral op het feit dat Pinkpop met z'n "één grote stadion act+opvulling" aanpak eigenlijk niet zo gezond bezig is, als je kijkt naar het vaste setje namen die opnieuw en opnieuw terugkeert en nooit echt 'ververst' wordt.

Minder op AM zélf, waarvan ik geen flauw idee had hoe groot die zijn in NL. Want als je pakweg FF en Metallica alweer programmeert, zal je inderdaad een jaartje je doelgroep tevreden stellen, maar misschien is het beter om je doelgroep wat te verbreden door ook gewoon wat breder te programmeren?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Met m’n opmerking doelde ik eigenlijk vooral op het feit dat Pinkpop met z’n “één grote stadion act+opvulling” aanpak eigenlijk niet zo gezond bezig is, als je kijkt naar het vaste setje namen die opnieuw en opnieuw terugkeert en nooit echt ‘ververst’ wordt.

Minder op AM zélf, waarvan ik geen flauw idee had hoe groot die zijn in NL. Want als je pakweg FF en Metallica alweer programmeert, zal je inderdaad een jaartje je doelgroep tevreden stellen, maar misschien is het beter om je doelgroep wat te verbreden door ook gewoon wat breder te programmeren?
ik denk juist dat Pinkpop het enige festival is in Nederland waar je zo'n capaciteit headliner überhaupt kan plaatsen. Andere opties zijn enkel nog losse concerten. Met alle respect voor de andere festivals, maar daar haal je heen veld voor mainstage met circa 70 duizend bezoekers. Daar zit het voordeel voor Pinkpop.
Dan kom je idd bij dezelfde poule van Metallicas, Foo Fighters, RHCPeppers, Rammsteins, Musen, Green Days en Pearl Jams. Die zijn qua gage en "bezoekers verwachting" lastiger op andere festivals te zetten. Bijvoorbeeld Metallica, die kan je in principe lastig op een 30 duizend bezoekers festival zetten, toch...
Zodoende zal Pinkpop de vernieuwing in de subs zoeken.
Ik denk ook dat er in 2018 wel 7, 8 of zelfs 9 headliners staan, de 3FM stage afsluiters, de subs op main en de 3 mainstage haedliners. Daar zit voor Pinkpop de breedte in de programmering en dat dan top down over 4 podia.
Zolang de grote stadionacts blijven touren, blijven ze een optie, recycling of niet...
Ik denk dat Foo Fighters een ander verhaal is, lang niet geweest en 2015 nog te revancheren.
Niet eens te spreken over Pearl Jam, het is z'n gewenste act waar het telkens maal niet lukt ze te boeken. Slechts 1992 en 2000, dus dat mag best weer. Ik vind het qua recycle headliners best meevallen. Als je kijkt naar de hoeveelheid aantreden van Muse en RHCP zijn zij de acts die de overkill grens wel benaderd hebben.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
7,8 of zelfs 9 headliners? Kom op Dennis, je legt de lat weer lekker hoog. Dat gaat alleen maar weer tegenvallen (behalve voor jou, want volgens mij vind jij het altijd goed :p)

Je hebt wel gelijk dat er geen ander festival in Nederland is waar zulke grote acts goed kunnen, al hebben Muse en Foo Fighters nog niet zo lang geleden nog op Lowlands gestaan. Green Day hoort trouwens naar mijn mening niet in dat rijtje hoor. Die kunnen ook niet naar een ander festival omdat ik de andere festivals Green Day niet zie boeken (BKS en DTRH lijken me voor zich te spreken maar ook Lowlands zie ik nooit met Green Day gaan komen eigenlijk, past er denk ik niet goed bij).

Maar kwa grootte vind ik Arctic Monkeys echt niet kleiner dan Green Day, zeker niet als Green Day die dat zelfde jaar al de Ziggo-Dome heeft gedaan. Kings of Leon vind ik zelfs kleiner dan Arctic Monkeys en die konden er ook al een aantal keren staan. Ik zal er niet van staan te kijken als ze op PP staan hoor. Ik denk dat de Monkeys niet meer erg aantrekkelijk zijn voor BKS of DTRH (maar wie weet heb ik dat helemaal mis) en dus blijft voor Mojo Pinkpop over of Ziggo-Dome. Maar wie weet gaan ze later in het seizoen langs de europese festivals en doen ze Lowlands (zou ik ook prima vinden). En als ze begin zomer in Europa zijn zie ik ze dus echt wel Rock Werchter aan doen en dan gok ik op Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
7,8 of zelfs 9 headliners? Kom op Dennis, je legt de lat weer lekker hoog.
nou... Ik durf wel te zeggen dat er Europese festivals zijn in 2018 met headliners die op Pinkpop sub mainstage staan of 3FM stage afsluiten, zelfde op Rock Werchter denk ik.
Kijk bijvoorbeeld dit jaar Imagine Dragons of SOAD tov andere festivals.
Andere sub mainstage dit jaar LIVE stond niet voor niets op deze spot, potentieel doorschuiven als headliner.
Martin Garrix was misschien meer headliner dan Bieber dit jaar.
Dat zijn er dus ook al 7.
Met het aanbod dat ik verwacht in 2018, kan zelfs 8 of 9 gehaald worden verdeeld over afsluiter 3FM, sub en head op main over 3 dagen.
Dus 7, 8 of 9 durf ik best te zeggen...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Als je Imagine Dragons en Live al headliners gaat noemen kom je er inderdaad makkelijk aan 7. Maar dat zijn bands die echt niet de headlinerstatus hebben in Nederland, tenminste niet op de grote festivals (Pinkpop, Lowlands, Best Kept Secret, Down the Rabbit Hole). System of a Down zou denk ik wel Lowlands kunnen headlinen (ze hadden zelfs beter kunnen ruilen met KoL dit jaar als ik de reacties zo las en op RW waren ze ook een stuk geliefder dan een aantal andere headliners). Dus ja die mag je zeker mee rekenen als headliner maar dat is de enige naast de 3 die als headliner stonden als je het mij vraagt. Een Martin Garrix gaat ook nooit 60.000 man naar een festival als Pinkpop trekken dus dat soort dingen zullen denk ik nooit headliner worden, daar heb je dan ook andere festivals voor (zoals Tomorrowland).

Ik kom er dus op 4, kennelijk verschillen we dus wat dat betreft van mening. Ik zie van die 4 er ook echt niet snel 9 worden. Als ze echt alleen maar kleppers boeken kunnen het er wellicht 6 of 7 worden maar dan zal er overdag al helemaal niks boeiends staan vrees ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Met alle respect voor de andere festivals, maar daar haal je heen veld voor mainstage met circa 70 duizend bezoekers. Daar zit het voordeel voor Pinkpop.
Dan kom je idd bij dezelfde poule van Metallicas, Foo Fighters, RHCPeppers, Rammsteins, Musen, Green Days en Pearl Jams.
BKS heeft dit jaar bewezen 2 knallers te kunnen binnenhalen waar mening organisator op jaloers kan zijn (Pinkpop incluus), Lowlands heeft vorig jaar nog maar Muse binnengehaald en hebben dit jaar bevestigd met een stel zeer sterke namen dat ze stillaan tot de grote jongens behoren. Het is geen veld van "70.000" maar dat soort bands beginnen nu wel geboekt te worden door anderen, dus daar doe je andere festivals wel degelijk te kort aan vind ik..

Andere sub mainstage dit jaar LIVE stond niet voor niets op deze spot, potentieel doorschuiven als headliner.
Martin Garrix was misschien meer headliner dan Bieber dit jaar.
Dat zijn er dus ook al 7.
Nu niet overdrijven hé Dennis.. Maakt ff de vergelijking met RW en dan komt ge op een een aantal met dubbele cijfers qua "headliners". Die andere festivals zijn gewoon geen majors en benoemen vaak bands die daar net onder hangen als headliner. Vorig jaar waren er 4/5 headliners; Justin Bieber, Green Day, Kings Of Leon, System Of A Down en misschien nog Martin Garrix. Het is niet omdat de show van JB slecht werd onthaald en die van Garrix veel beter, algemeen of juist vanuit u standpunt dat de ene juist meer of minder headliner is. Das quatch

RW heeft dus in jouw optiek als headliners; Prophets Of Rage, Imagine Dragons, The Chainsmokers, Arcade Fire, Kings Of Leon, Linkin Park, System Of A Down, Blink-182, Radiohead, Foo Fighters, Alt-J en misschien nog Oscar & The Wolf.. Dat zijn er 11/12.. Lol. Headliner is headliner en daar zijn er op Pinkpop minimum 3 van en tenzij elke dag een package deal heeft zijn dat er max 6.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Wacht eens even WeckoJ en Yannick, ik denk dat jullie mij niet helemaal begrijpen. Misschien een beetje voorbijlezen aan wat ik eigenlijk bedoel.
Ik bedoel headliners van andere Europese festivals op niet specifiek de headliner spot op Pinkpop maar op de tijdslot net er onder op main en podium 2 (3FM-stage).
Zoals Martin Garrix op de zaterdag de dance-headliner was dit jaar, tov de op-papier-headliner van zaterdag Bieber.
Dat Imagine Dragons op enkele festivals als headliner stond zoals bijvoorbeeld in polen op Orange Warsaw, op Pinkpop oa slechts als sub.
Beste voorbeeld SOAD, ze stonden overal in Europa als headliner, enkel in Nederland en Belgie niet.
LIVE is waarschijnlijk wat lastig aan jullie uit te leggen, maar deze voormalig Pinkpop-headliner was bij uitvallen KOL waarschijnlijk adhoc doorgeschoven als headliner.
Dan hab ik niet eens gekeken naar Sean Paul, hij was headliner op Sea Dance Festival (van EXIT) afgelopen juli.
Dus voor jullie gerief mag je LIVE als nummer 7 doorstrepen en Sean Paul als nummer 7 zien.

Dat is geen mooi weer spelen, dit is gewoon zo aan te wijzen.
Wat ik bedoel te zeggen, is dat ik verwacht dat dit beeld duidelijker zal zijn in 2018.
Headliners van andere Europese festivals, die op Pinkpop de mainstage-sub spots en de 3FM-afsluitspot innemen.
Ik denk dat dat een positieve ontwikkeling is.
Maar het gevolg daarvan dat de prijskaart van de weekend tickets boven de 200 grens komt.
Dat laatste zoek ik een verklaring voor, want dat wil ik toch zeker wel aan de line-up terug zien, waar ik die 200+ voor betaal.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Wacht eens even WeckoJ en Yannick, ik denk dat jullie mij niet helemaal begrijpen. Misschien een beetje voorbijlezen aan wat ik eigenlijk bedoel.
Ik bedoel headliners van andere Europese festivals op niet specifiek de headliner spot op Pinkpop maar op de tijdslot net er onder op main en podium 2 (3FM-stage).
Zoals Martin Garrix op de zaterdag de dance-headliner was dit jaar, tov de op-papier-headliner van zaterdag Bieber.
Dat Imagine Dragons op enkele festivals als headliner stond zoals bijvoorbeeld in polen op Orange Warsaw, op Pinkpop oa slechts als sub.
Beste voorbeeld SOAD, ze stonden overal in Europa als headliner, enkel in Nederland en Belgie niet.
LIVE is waarschijnlijk wat lastig aan jullie uit te leggen, maar deze voormalig Pinkpop-headliner was bij uitvallen KOL waarschijnlijk adhoc doorgeschoven als headliner.
Dan hab ik niet eens gekeken naar Sean Paul, hij was headliner op Sea Dance Festival (van EXIT) afgelopen juli.
Dus voor jullie gerief mag je LIVE als nummer 7 doorstrepen en Sean Paul als nummer 7 zien.

Dat is geen mooi weer spelen, dit is gewoon zo aan te wijzen.
Wat ik bedoel te zeggen, is dat ik verwacht dat dit beeld duidelijker zal zijn in 2018.
Headliners van andere Europese festivals, die op Pinkpop de mainstage-sub spots en de 3FM-afsluitspot innemen.
Ik denk dat dat een positieve ontwikkeling is.
Maar het gevolg daarvan dat de prijskaart van de weekend tickets boven de 200 grens komt.
Dat laatste zoek ik een verklaring voor, want dat wil ik toch zeker wel aan de line-up terug zien, waar ik die 200+ voor betaal.

Ik denk dat Yannick je perfect snapt, want dat lijstje voor Werchter van 12 headliners is op exact dezelfde manier opgesteld als jou lijstje, al die namen zijn ook headliner soms in andere landen en/of kleinere festivals. Het is gewoon appels met peren vergelijken om het programma van Pinkpop weer goed te praten zoals wel vaker. Niemand zegt ook in het buitenland als Editors wordt aangekondigd voor een middagspot, yes we hebben een headliner erbij want in België en Nederland zijn die headliners. Je kan er zowel lokale buurtfeesten en allemaal bijhalen, dan staat elk festival bijna vol met headliners want ergens in de wereld zijn die misschien op één of andere festival(tje) wel als headliner geprogrammeerd. Pinkpop en Werchter hebben gewoon 1 headliner per dag en eventueel 2 met een coheadlinerstructuur. Dat ze daarnaast nog grote namen plaatsen is mooi, maar je moet niet spreken over hun headlinerpositie die ze in de benelux soms nog niet hebben, maar wel in andere landen. Ik kan me niet herinneren dat er over Kasabian ook werd gezegd, dat is een extra headliner want die waren headliner op Glastonbury. Gewoon mooie naam, maar qua populariteit niet te vergelijken in andere landen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Wat Michiel zegt, ik snap perfect waar je vandaan komt hoor Dennis. Ik bewijs het zelfs door een vergelijking te maken RW. Een spot op 3FM staat niet gelijk aan headliner zijn en zeker niet als je Sean Paul heet lol..

Lïve is trouwens op geen enkel festival dat ze doen headliner. Op Lollapalooza stonden ze volgens mij pas op hun dag ergens smiddags geprogrammeerd daarbij was Kings Of Leon een noodoplossing voor Foo Fighters dus ik snap echt niet hoe je Lïve méér kan doorschuiven als headliner dan KoL als je ook nog SOAD hebt geprogrammeerd staan. Alee kom
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik denk dat Yannick je perfect snapt, want dat lijstje voor Werchter van 12 headliners is op exact dezelfde manier opgesteld als jou lijstje, al die namen zijn ook headliner soms in andere landen en/of kleinere festivals. Het is gewoon appels met peren vergelijken om het programma van Pinkpop weer goed te praten zoals wel vaker. Niemand zegt ook in het buitenland als Editors wordt aangekondigd voor een middagspot, yes we hebben een headliner erbij want in België en Nederland zijn die headliners. Je kan er zowel lokale buurtfeesten en allemaal bijhalen, dan staat elk festival bijna vol met headliners want ergens in de wereld zijn die misschien op één of andere festival(tje) wel als headliner geprogrammeerd. Pinkpop en Werchter hebben gewoon 1 headliner per dag en eventueel 2 met een coheadlinerstructuur. Dat ze daarnaast nog grote namen plaatsen is mooi, maar je moet niet spreken over hun headlinerpositie die ze in de benelux soms nog niet hebben, maar wel in andere landen. Ik kan me niet herinneren dat er over Kasabian ook werd gezegd, dat is een extra headliner want die waren headliner op Glastonbury. Gewoon mooie naam, maar qua populariteit niet te vergelijken in andere landen.
ho ho, wacht even, ik heb niet gezegd dat het bij RW niet aan de hand was. Op 1 dag alleen al stond daar toch Imagine Dragons, Arcade Fire en Kins of Leon of met co-headconstructie SOAD / Linkin Park bijvoorbeeld. Daar heeft RW ook internationaal veel lof over ontvangen.
Ik keek overigens alleen naar de relatief grotere festivals in Europa en niet de locale buurtfeestjes. SOAD stond toch headliner op de Download festivals en Rar/RiP, dat zijn niet de buurtfeestjes.
Ook heb ik het niet gehad over festivals met headliners uit eigen land, ik wilde niet ook nog Biffy Clyro in de discussie betrekken.
Aan het einde van de rit, wat ik wil zeggen is dat in 2018 naar mijn idee duideijker aftekend wat jij ook zegt : "Pinkpop en Werchter hebben gewoon 1 headliner per dag en eventueel 2 met een coheadlinerstructuur."
Ik zeg alleen dat dat in 2018 duidelijker gaat zijn, omdat dat in voorgaande jaren nog niet speelde of niet zo duidelijk was.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Wat Michiel zegt, ik snap perfect waar je vandaan komt hoor Dennis. Ik bewijs het zelfs door een vergelijking te maken RW. Een spot op 3FM staat niet gelijk aan headliner zijn en zeker niet als je Sean Paul heet lol..

Lïve is trouwens op geen enkel festival dat ze doen headliner. Op Lollapalooza stonden ze volgens mij pas op hun dag ergens smiddags geprogrammeerd daarbij was Kings Of Leon een noodoplossing voor Foo Fighters dus ik snap echt niet hoe je Lïve méér kan doorschuiven als headliner dan KoL als je ook nog SOAD hebt geprogrammeerd staan. Alee kom
Alle kom???
Een spot als afsluiter 3FM staat anno 2017 en ook in 2018 etc in vergelijking met een headline spot.
En nee hoor, ik ben serieus!! Pinkpop heeft bij uitvallen headliner nooit de stap gemaakt om de afsluiter van 3FM-podium door te schuiven.
Er is altijd de sub positie van mainstage doorgeschoven naar head met een vervangende dagopvuller op main.
Dus SOAD was bij uitvallen KOL echt niet als head doorgeschoven. Ik heb het ook over vervanging bij adhoc uitvallen hé... De substitutie, indien nodig.
Met de geschiedenis tussen LIVE en PInkpop geloof ik ook wel dat ze een waardige substituut waren, mocht het nodig zijn geweest.
Maar zal wel ook in overschatting door mij van LIVE zijn met combinatie onderschatting door jou van LIVE dat wij daar niet uit komen ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik bedacht, laat ik een voorbeeld aanhalen om het iets beter te illustreren

Stel, Thirty Seconds to Mars staat in 2018 op Pinkpop...
Kan ik mij voorstellen dat deze band niet 1 van de 3 headliners is, maar eventueel wel 3FM-stage zou kunnen afsluiten.
Daarnaast kan ik mij goed voorstellen dat Thirty Seconds to Mars één van de headliners van bijvoorbeeld de Download festivals kan worden, of een festival in Duitsland kan headlinen.
Het is voor Pinkpop misschien net niet een headliner, maar in Europa best headliner waardig in andere landen.

Het is maar een voorbeeld hé.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Ik denk dat iedereen het voorbeeld wel begrijpt. Het klopt ook wat je zegt. Net zoals eerder aangehaalde voorbeelden als Kasabian, Sean Paul (op Lowlands gewoon 's middags dit jaar) en Imagine Dragons (idem: ook op Lowlands geen headliner geweest de laatste twee edities dat ze er stonden).

Maar naar mijn idee: Het is niet zo relevant hoe groot een act in andere landen is. Een headliner moet op Pinkpop een dag kunnen uitverkopen. Als ze dat niet kunnen, zijn ze niet headlinerwaardig voor Pinkpop. Al staan ze in ieder ander Europees land als headliner, dan werkt het voor Nederland niet. En vanuit die gedachte zal Pinkpop waarschijnlijk nooit meer dan 3, misschien 4 headliners per editie hebben. Ook gezien de boekingen van de afgelopen jaren op Pinkpop: volle mep betalen voor de bovenste drie, soms vier namen op het affiche, maar voor de rest daaronder minder aandacht.

Weet zo ook niet op te lepelen hoe sterk zo'n Download bijvoorbeeld is in de breedte qua programma. Als je hele dag in de breedte dik in orde is, ben je ook minder afhankelijk van die absolute topper op het einde. Dat kan dus ook nog een rol spelen in het benoemen van headliners. Zie Lowlands: doorgaans geen hele spectaculaire uitschieters als headliner, maar doorgaans wel een sterk programma, hetgeen voldoende is om minstens 50.000 mensen te trekken.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Maar ik haal net aan waarom Lïve juist helemaal geen headliner is en kan zijn op andere festivals als voorbeeld? Al kun je dan weer zeggen dat de VS totaal anders is dan Europa, maar dan nog had Lïve op Werchter zowieso maar de spot net voor Blink gekregen.
Download erbij betrekken is nogal gemakkelijk, dat zijn niche festivals die hun headliners vaak uit een zeer kleine poule moeten kiezen. Los van het feit dat Biffy Clyro populair is in de UK werden ze wel tot headliner gepusht, hetzelfde kan gezegd worden van bv Prophets Of Rage.

Achja, de discussie is op die manier eindeloos en ik weet gewoon dat je altijd Pinkpop zal proberen verdedigen en ophemelen maar sommige vergelijkingen en punten die je aanhaalt kloppen volgens mij niet maar afin. :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
...in ander nieuws...

Open sollicitatie van Roxanne Hazes??
via NRC : ‘In mijn teksten zie ik mijn levensverhaal' Roxeanne Hazes
De nieuwe Roxeanne Hazes is een coole Amsterdamse fluistervamp. Een glamoureuze zangeres met vet aangezette campy outfits, die een broeierige hybride zingt van pop, rock, levenslied, lichtvoetige dance en r&b. De bakens zijn verzet: niet langer TROS maar 3FM is het doel; geen piratenfestijn maar Pinkpop of Lowlands. Ze brengt haar debuutalbum uit op het hippe Amsterdamse label Top Notch en is aankomend seizoen ‘huisband’ bij De Wereld Draait Door.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
…in ander nieuws…

Open sollicitatie van Roxanne Hazes??

via NRC : ‘In mijn teksten zie ik mijn levensverhaal’ Roxeanne Hazes
De nieuwe Roxeanne Hazes is een coole Amsterdamse fluistervamp. Een glamoureuze zangeres met vet aangezette campy outfits, die een broeierige hybride zingt van pop, rock, levenslied, lichtvoetige dance en r&b. De bakens zijn verzet: niet langer TROS maar 3FM is het doel; geen piratenfestijn maar <span style="text-decoration:underline;">Pinkpop of Lowlands</span>. Ze brengt haar debuutalbum uit op het hippe Amsterdamse label Top Notch en is aankomend seizoen ‘huisband’ bij De Wereld Draait Door.

Dat is toch geen headliner man ;-)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
DennisvdBr wrote:
…in ander nieuws…

Open sollicitatie van Roxanne Hazes??

via NRC : ‘In mijn teksten zie ik mijn levensverhaal’ Roxeanne Hazes
De nieuwe Roxeanne Hazes is een coole Amsterdamse fluistervamp. Een glamoureuze zangeres met vet aangezette campy outfits, die een broeierige hybride zingt van pop, rock, levenslied, lichtvoetige dance en r&b. De bakens zijn verzet: niet langer TROS maar 3FM is het doel; geen piratenfestijn maar <span style=”text-decoration:underline;”>Pinkpop of Lowlands</span>. Ze brengt haar debuutalbum uit op het hippe Amsterdamse label Top Notch en is aankomend seizoen ‘huisband’ bij De Wereld Draait Door.



Dat is toch geen headliner man
1f609.svg
Bij het Bruisconcert in Zwolle denken ze daar heel anders over...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Paramore, nieuw album en eerste tourdata liggen gunstig voor de festivals van de zomer van 2018.
Een act om rekening mee te houden gok ik...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Als ze ook nog eens dingen als die Hazes griet gaan boeken is het voor mij echt over met pinkpop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken