Pinkpop 2016

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Mijn must see:
Red Hot Chili Peppers, Ghost, Skillet, Rammstein, Bring Me the horizon, All Time Low, Paul McCartney.
Waarschijnlijk : Doe maar, Lionel Richie.
ZEKER WETEN NIET:
The Common Linnets, Walk Off The Earth, Douwe Bob.

En de rest gewoon ergens rustig bij kijken of in het gras liggen.
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
Lionel wordt vrij veel geeerd overal dit jaar. Van de Grammy´s tot wat grotere optredens op festivals. Die past op een dag als zondag, voor Mc Cartney, prima. Maar zou niet inzien wat Noel Gallagher op deze PP had moeten doen, al helemaal niet omdat hij én al in de HMH staat, vorig jaar al een festival in NL heeft gedaan en niet echt nieuw spul meer uitbrengt.

Dat noel gallagher al in de hmh staat lijkt mij niet het probleem.
Er staan meer acts op werchter die ook op pinkpop staan, dit is een stuk dichter bij landgraaf dan Amsterdam

En hoe groot is de hmh nou helemaal.
Noel teert op de oasis hits, zoals macca op de beatles hits teert.
Vergis je niet hoe groot oasis is geweest en de bijdrage van noel, dit misstaat niet op pinkpop.
Ik ben dan niet geheel objectief, maar wat heeft Major lazer dan op pinkpop te zoeken.
Ze zetten een cd op en klaar.
Ik heb ze vorig jaar in polen gezien op open'er festival leuke show daar niet van, maar dit zal veelal wegvallen doordat het dan nog niet donker is in landgraaf.
In polen kwamen ze rond middernacht dan is het toch anders.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
387
393
Must see: Peppers, Noisia, BMTH, Skunk Anansie, Major Lazer.
Wil ik wel zien: The Struts, One OK Rock, Gary Clark jr., Nothing but Thieves, Doe Maar, Lionel, Macca, All time Low.
Absoluut niet: Common Linnets, Years & Years.

De rest bedenk ik me op t moment zelf wel ;)
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik ga alleen de zondag dus ik zal alleen van die dag doen:

Must see: Paul McCartney, Tom Odell, Vintage Trouble, St. Paul & The Broken Bones, Slaves
Jowe: Balthazar, Graveyard
NEIN: Skunk Anansie, John Newman, All Time Low,
Als ik toch dronken ben: Lionel Richie,
 

Kiwitwins

Playlistbediener
18 feb 2016
14
0
Must See: rammstein, McCartney, Doe Maar, St Paul and the Broken bones, Gary Clark jr, Graveyard
Als ik er dan toch ben: RHCP, Major Lazor, Newman
Nog uit te zoeken: veel
Dit jaar echt proberen: Containersessie
Absolutely NOT: Common Linnets
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
459
149
Laat ik het dan ook eens proberen

Vrijdag: The struts (nieuwe ontdekking), bears den, Gary Clark Jr, de staat, Bastille. Rhcp

Zaterdag: NBT, halestorm, skillet, ghost, doe maar, rammstein

Zondag: Graveyard, BMTH, balthazar, skunk anansie Lionel Richie, sir macca

Alleen rhcp eigelijk een echte must see

Wat ik echt niet hoef te zien: sir Paul broken bonus, years and years, kygo, vintage trouble (gezien in het voorprogramma van acdc! Om te janken)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.359
(...)
Wat ik echt niet hoef te zien: (..) vintage trouble (gezien in het voorprogramma van acdc! Om te janken)
O, dan hebben wij dat anders ervaren.
Ik was juist wel blij verrast met Vintage Trouble in GelreDome.

Ik twijfel nog (mits ze tegenover elkaar geprogrammeerd staan) tussen BMTH en Vintage Trouble.
Anders kom ik je dan wel opzoeken bij 3FM-stage ;)
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.274
850
Hierbij mijn voorlopige spoorkboekje. Onderstreept = must-see.

VRIJDAG
Gary Clark Jr (3FM)
Bear's Den (Tent)
James Bay (Main)
RHCP (Main)

ZATERDAG
Lucas Hamming (Tent)
The Sore Losers (Stage 4)
Parquet Courts (Stage 4)
Lianne La Havas (Main)
Doe Maar (Main)
Rammstein (Main)

ZONDAG
St Paul & The Broken Bones (Tent)
Balthazar (Tent)
Skunk Anansie (3FM)
Paul McCartney (Main)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Must see vrijdag: RHCP, The Struts.
Verder check ik als het even kan zeker Bear's Den, De Staat, Gary Clark.
Vanaf verre afstand met bier: Major Lazer.

Must see zaterdag: Rammstein, Puscifer, Ghost, Skillet. Verder check ik Doe Maar, Halestorm, The Sore Losers en Parquet Courts.
Van respectabele afstand met bier: L. La Havas.

Must see zondag: Graveyard, BMTH, Paul Makka.
Verder checken: All Time Low, Balthazar, Skunk Anansie.
Van verre afstand met nog meer bier: Lionel Richie

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.359
Van respectabele afstand met bier: L. La Havas.
Van verre afstand met nog meer bier: Lionel Richie
Deze combinaties klinken heel goed. Eens zien of ik je dan kan vinden. ;)
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
brutus257 wrote:
(…)
Wat ik echt niet hoef te zien: (..) vintage trouble (gezien in het voorprogramma van acdc! Om te janken)


O, dan hebben wij dat anders ervaren.
Ik was juist wel blij verrast met Vintage Trouble in GelreDome.

Ik twijfel nog (mits ze tegenover elkaar geprogrammeerd staan) tussen BMTH en Vintage Trouble.
Anders kom ik je dan wel opzoeken bij 3FM-stage
1f609.png

ik vond het wel oke bij AC/DC vond het alleen niks voor het voorprogramma maar ze schijnen op festivals goed te zijn maar ik ga toch naar BMTH.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.282
4.165
Vind het wel grappig om te lezen dat het overschot van de mensen hier The Common Linnets absoluut niet hoeft te zien, ik vraag me ook oprecht af wat die op het hoofdpodium moeten. Er lijkt me namelijk geen saaiere manier om je festival mee te openen dan op deze wijze.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Vind het wel grappig om te lezen dat het overschot van de mensen hier The Common Linnets absoluut niet hoeft te zien, ik vraag me ook oprecht af wat die op het hoofdpodium moeten. Er lijkt me namelijk geen saaiere manier om je festival mee te openen dan op deze wijze.

Dat ben ik met je eens. Het is geen edje zoals in 2014. Eigenlijk moet je dan gewoon meer Power er neer zetten. Misschien zelfs De Staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.359
Vind het wel grappig om te lezen dat het overschot van de mensen hier The Common Linnets absoluut niet hoeft te zien, ik vraag me ook oprecht af wat die op het hoofdpodium moeten. Er lijkt me namelijk geen saaiere manier om je festival mee te openen dan op deze wijze.

Dat ben ik met je eens. Het is geen edje zoals in 2014. Eigenlijk moet je dan gewoon meer Power er neer zetten. Misschien zelfs De Staat.
Ja dat is een goeie wissel hoor, De Staat / Common Linnets...
Alhoewel Ilse natuurlijk op zichzelf niet verkeerd is.
Ik ga er waarschijnlijk enkel alleen daarom kijken, paar leuke sfeer liedjes dat wel.
Maar de verleiding om alsnog naar Stage 4 te gaan is wel aanwezig.
 

FemmyMe

Nieuw lid
25 feb 2016
3
0
Ik ben nieuw op het forum, lees al een tijdje gezellig mee.
Na vorig jaar voor het eerst naar PP te zijn geweest (1 dagje), nu klaar voor een weekend!

Mijn must see: RHCP, Major Lazer, De Staat, Bastille, Doe Maar, Paul McCartney, Lionel Richie
Wil ik wel zien: Rammstein, Kygo, Common Linnets
Laat maar zitten: Lucas Hamming, Douwe Bob, St. Paul & the Broken Bones

Het lijstje van mijn zoon (11 jaar):
Mijn must see: Major Lazer, Years & Years, RHCP, Rammstein, Kygo, James Bay, Paul McCartney,
Wil ik wel zien: Doe Maar, Lionel Richie, Common Linnets
Laat maar zitten: Niets specifieks
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.282
4.165
Ik raad iedereen aan om juist wel naar St. Paul & The Broken Bones te gaan kijken, was vorig jaar ook de aangename verrassing op BKS. Ook Nothing But Thieves is een aanrader, sound ligt een beetje tussen Muse en Royal Blood in, nog lang niet van dat kaliber maar kunnen doorgroeien, album is prima. Wegblijven zou ik bij Years&Years, die hebben werkelijk nog nooit een normaal live-optreden gegeven volgensmij (RW en LL vorig jaar). Die zanger kan serieus niet eens zingen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Ik raad iedereen aan om juist wel naar St. Paul & The Broken Bones te gaan kijken, was vorig jaar ook de aangename verrassing op BKS. Ook Nothing But Thieves is een aanrader, sound ligt een beetje tussen Muse en Royal Blood in, nog lang niet van dat kaliber maar kunnen doorgroeien, album is prima. Wegblijven zou ik bij Years&Years, die hebben werkelijk nog nooit een normaal live-optreden gegeven volgensmij (RW en LL vorig jaar). Die zanger kan serieus niet eens zingen.

Years & Years hoef ik ook niet te zien...blegggh. Ik hoop dat de rest van het programma snel volgt dan kan ik mijn spoorboekje compleet maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.359
Ik raad iedereen aan om juist wel naar St. Paul & The Broken Bones te gaan kijken, was vorig jaar ook de aangename verrassing op BKS. Ook Nothing But Thieves is een aanrader, sound ligt een beetje tussen Muse en Royal Blood in, nog lang niet van dat kaliber maar kunnen doorgroeien, album is prima. Wegblijven zou ik bij Years&Years, die hebben werkelijk nog nooit een normaal live-optreden gegeven volgensmij (RW en LL vorig jaar). Die zanger kan serieus niet eens zingen.
Oké, bedankt voor je tip.
Nothing But Thieves zat al in de twijfel gevalletjes hoor, maar zoals het nu uitziet sta ik dan bij 3FM-stage.
St. Paul & The Broken Bones, is niet zo mijn stukje cake.
Lijkt er op dat ze gelijk staan met Tom Odell en die gaat blijkbaar gekke dingen doen, tenminste wil eigenlijk eens kijken waarom hij vrijdag (2 dagen ervoor) op NovaRock staat.
Staat me bij dat dit gewoon een singer/songwriter is, verbaasd me dat hij tussen die namen in die line-up staat.
Weet niet, misschien loop ik halverwege wel richting Brand tent, zal zo vroeg toch niet zo druk zijn op het terrein normaal gezien bij de openers op de laatste dag.
 

amboly

Playlistbediener
22 jan 2016
23
2
Ik raad iedereen aan om juist wel naar St. Paul & The Broken Bones te gaan kijken, was vorig jaar ook de aangename verrassing op BKS.

Ik vond het ook een ontzettend goed optreden op RW afgelopen jaar! Veel beter dan ik had verwacht In ieder geval :).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.282
4.165
@dennisvdbr

ALS het de openers zijn, ik verwacht nog altijd dat we die nog moeten krijgen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken