Pinkpop 2016

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
486
34
Baas wrote:
Thomas wrote:
eloelo wrote:
Ik raad iedereen aan om juist wel naar St. Paul & The Broken Bones te gaan kijken


Inderdaad!
3x keer gezien; 2 keer fantastisch, 1 keer fenomenaal.


Waar waren ze fenomenaal dan?;) Maar zonder grappen, zij zijn wel echt heel erg goed. En ook ik raad iedereen aan om te gaan kijken


Je twijfelt eraan? Of hoe moet ik “zonder grappen” opvatten?
In Brussel (Botanique, zaal: Rotonde) waren ze fenomenaal (10-03-2015).

Gewoon heel positief, maar ik heb bij deze band heel erg het gevoel dat ze altijd alles geven. Daarom zou ik niet weten waar het verschil dan ligt tussen geweldig en fenomenaal
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Hoor nu al de hele week op 3FM de Megahit Love Me van The 1975 en vroeg me af, hoe zit dat met dat gaatje in het tourschema?
Heeft iemand een idee wat The 1975 doet in het weekend (waar Pinkpop zit) tussen RaR/RiP (DE) en Firefly (US) in.
Kunnen we ze nog verwachten bij 1 van de volgende aankondigingen.
Verbaasd me niet als ze nog aangekondigd worden, of zie ik iets over het hoofd (buiten HMH in april dan)...
Ik denk dan aan een positie in Brand-stage, of is dat niet logisch?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.370
4.335
Ik zie ze niet meer komen, zouden denk ik hoger staan dan de (waarschijnlijk) overgebleven plekken die nog te verdelen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Als mensen die willen gaan nog naast Pinkpop weekend kaarten grijpen, moeten ze niet klagen denk ik.
Pinkpop weekendtickets zijn nog algemeen te verkrijgen, zelfs de combiticket Pinkpop Festival actie van OOR is sinds enkele dagen weer in gang.
Hier zijn enkele door mij even verzamelde reguliere verkooppunten, waar je gewoon nog altijd legale en normaal geprijsde Pinkpoptickets kan kopen.
Bij Satisfaction Heerlen en VVV Zuid-Limburg bieden ze zelfs de mogelijkheid om kaarten toe te sturen.
Kom je iemand tegen die alsnog een weekend kaart zal willen aanschaffen, schroom niet en verwijs ze naar deze mogelijkheden.
(btw, aanvullen mag als iemand nog een adres weet waar nog kaarten voor Pinkpop 2016 te kopen zijn, misschien helpen we zo nog iemand.


http://www.satisfactionrecords.nl/Pinkpop+3-dagen+tickets-c-221.html

http://www.sounds-venlo.nl/voorverkoop-tickets.html

http://webshop.vvvzuidlimburg.nl/WebShop.Category.81f5ea5a-c389-4720-8b9d-53ab290d9b24.htm

http://oor.nl/#!/articles/actie_tickets_voor_pinkpop_2016_cadeau_bij_oor_abonnement/action
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Hoor nu al de hele week op 3FM de Megahit Love Me van The 1975 en vroeg me af, hoe zit dat met dat gaatje in het tourschema?
Heeft iemand een idee wat The 1975 doet in het weekend (waar Pinkpop zit) tussen RaR/RiP (DE) en Firefly (US) in.
Kunnen we ze nog verwachten bij 1 van de volgende aankondigingen.
Verbaasd me niet als ze nog aangekondigd worden, of zie ik iets over het hoofd (buiten HMH in april dan)…
Ik denk dan aan een positie in Brand-stage, of is dat niet logisch?

Ik zie dit niet meer gebeuren. Ik had ze met een dikke potlood opgeschreven. Zo voor de hand liggend. Ik vind dit een band die al vroeg in beeld had kunnen zijn daar de band al heel vroeg in het seizoen de tourplannen bekend heeft gemaakt en her en der geboekt is in Europa. Als Pinkpop interesse had dan hadden ze al vast gelegen. Mijn mening.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Dat betekent dus dat er nog iemand komt om de brand bier te openen weer een stapje verder

Ik verwacht Matt Simons als opener en dat de afsluiter nog moet komen.... (ALTHANS DAT HOOP IK)

Matt Simons vind ik ronduit kut dus die mag wel beginnen
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
als je walk of earth heb is er dan geen kans dat ze memphis manniacs neer zetten op brand, heb je wel een feestje naar mijn mening
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.445
6.851
als je walk of earth heb is er dan geen kans dat ze memphis manniacs neer zetten op brand, heb je wel een feestje naar mijn mening

Hoewel iedereen ze kent van de covers, heeft Walk Off The Earth toch echt eigen muziek. Ze spelen gemiddeld per optreden zo'n 4 covers op 15 nummers. Opener Main, 40 minuten, schat zo 9 nummers waarvan 2 covers.
 

Kiwitwins

Playlistbediener
18 feb 2016
14
0
Ik denk dat ik dit jaar meer in de tent en bij Stage 4 ben dan andere jaren. Als ik alles beluister en even aftik wat ik wel zou willen zien zonder dat ik het spoorboekje erbij heb kom ik uiteindelijk buiten de headliners bijna continue uit op tent/stage 4. Hmmm zou ik me dan toch meer aan de rechterkant gaan bevinden dit jaar?
 

Kiwitwins

Playlistbediener
18 feb 2016
14
0
Must See: rammstein, McCartney, Doe Maar, St Paul and the Broken bones, Gary Clark jr, Graveyard
Als ik er dan toch ben: RHCP, Major Lazor, Newman
Nog uit te zoeken: veel
Dit jaar echt proberen: Containersessie
Absolutely NOT: Common Linnets

Uitgezocht en komt bij het lijstje:
Balthazar
The Struts
Vintage trouble
Slaves
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
499
66
Voor de 1975 moet je naar werchter?
Jaaaa, want die pakken gister weer met een keurig lijstje namen uit..

Jan jan jan........

Verkoop pp gaat toch niet zo hard he???
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Voor de 1975 moet je naar werchter
1f609.png

Jaaaa, want die pakken gister weer met een keurig lijstje namen uit..

Jan jan jan……..

Verkoop pp gaat toch niet zo hard he?
1f609.png
1f609.png

Zo goed als uitverkocht. Commercieel dus gewoon succesvol.
 

Lex

Playlistbediener
22 feb 2016
5
0
Daantje wrote:
Voor de 1975 moet je naar werchter
1f609.png

Jaaaa, want die pakken gister weer met een keurig lijstje namen uit..

Jan jan jan……..

Verkoop pp gaat toch niet zo hard he?
1f609.png
1f609.png



Zo goed als uitverkocht. Commercieel dus gewoon succesvol.

Sinds gister zijn er ook gewoon weer weekend kaarten via ticketmaster te verkrijgen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.370
4.335
Klopt gewoon, als 2e in de tent: er komt nog een opener voor die dag in de tent
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.144
2.086
Weekendkaarten zijn gewoon weer beschikbaar sinds gisteren. Blijkbaar zijn er niet veel mensen die er van weten, want je kan ze nu gewoon nog bestellen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken