trouwens jan zei iets van de ingang veranderen wat bedoeld hij hiermee want zover ik weet heb je niet veel keus daar.
Op de persconferentie ging het in het vragenmoment er over, heb het even teruggezocht in het verslag van Festileaks.
Jan gaat kijken of ze de ingang voor weekendkaarten kunnen verbeteren. "Maar we zijn wel Nederlanders he, we zijn ongeduldig," merkt Jan op.
Het was een vraag van een mevrouw (zover ik mij herinner) over het buitenstaan in de hitte, waar de rijen bij weekendtickets ingang veel langzamer vordert en instroomt dan de dagtickets ingang.
In principe had deze dame wel een punt hoor. Maar, en dat haalde Jan ook aan, dat is een security verbeterpunt, dus zal daar in de besprekingen ter sprake moeten komen.
Feit is, er waren veel meer ingangen die niet gebruikt werden, het zal een bezetting en beschikbaarheid factor van security zijn denk ik.
Zelf hadden wij er vorig jaar ook mee te maken, mijn vrouw was allang binnen met haar dagkaart en ik heb er zeker 15 tot 20 minuten langer over gedaan terwijl achter mij de rijen alleen maar langer werden.
De security zal er ook niet blij mee zijn dat er een grote mensenmassa 'in the open' voor de poorten staat.
Je moet het 'veranderen van de ingang' dus meer zien in bezettingen van de doorgangen dan over letterlijk aanpassen van de ingang.