Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
The ging dood, daarom zat daar echt een gevoel achter. Muzikaal is Doe Maar vele malen groter dan The Scene. Meer hits, meer airplay etc.

Het past ook op Mainstage.....

The Scene dat was iets voor in de tent
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Doe Maar zal wel rond een uur of 18:00 op de Mainstage staan. Beetje de plek van Anouk en de Jeugd van Tegenwoordig vorig jaar.

Prima tijdstip, want vind je het niets, dan is het een mooi moment om wat te gaan eten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Nou, ik gooi er nog 1x een gok uit voor morgen:

Vrijdag
Main: Walk The Moon – Stereophonics – Tenacious D – RHCP
3FM: Causes – Gavin James – New Order
Brand: Storksky – The Brahms - Oh Wonder - All Time Low

Zaterdag
Main: Balthazar – Billy Talent – Bring Me The Horizon – Biffy Clyro – Rammstein
3FM: Indian Askin – De Staat – Frank Turner & Sleeping Souls – Everything Everything– Damien Rice
Brand: Haevn – Twin Atlantic – MØ – Lukas Graham – Lost Frequencies

Zondag
Main: Lucas Hamming – Common Linnets – James Morrison – Doe Maar – Paul McCartney
3FM: Dazzled Sticks – Blossoms – The 1975– Years&Years – Major Lazer
Brand: Tout Va Bien – Jack Saverotti – Twin Atlantic – Zara Larsson – Jack Garratt

Zeker, sommige namen zijn aan te twijfelen, zo zie ik Tenacious D, Damien Rice en New Order niet zo snel komen. Blossoms staat al op BKS, maar is dat weekend wel in de buurt.
Voor die 4 namen zou je ook: James Bay, Simple Plan, Rudimental en Douwe Bob kunnen invullen. Ik denk trouwens dat ik alsnog te hoog zit qua grote namen, als je kijkt naar voorgaande jaren zou Years&Years ook zelf 3FM headliner kunnen zijn, ook zouden De Staat, The 1975, Billy Talent, en zelfs Common Linnets groter op het affiche kunnen staan.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Leuk lijstje 3FM :)
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/363964/Deze-vijftigplussers-rockten-Pinkpop
10. Slash (1965)
9. Till Lindeman (1963)
8. James Hetfield (1963)
7. Anthony Kiedis (1962)
6. Jack Poels (1957)
5. Bruce Springsteen (1949)
4. Iggy Pop (1947)
3. Mick Jagger (1943)
2. Paul McCartney (1942)
1. Seasick Steve (1941)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Leuk lijstje 3FM
simple-smile.png

http://www.3fm.nl/nieuws/detail/363964/Deze-vijftigplussers-rockten-Pinkpop

10. Slash (1965)
9. Till Lindeman (1963)
8. James Hetfield (1963)
7. Anthony Kiedis (1962)
6. Jack Poels (1957)
5. Bruce Springsteen (1949)
4. Iggy Pop (1947)
3. Mick Jagger (1943)
2. Paul McCartney (1942)
1. Seasick Steve (1941)

Compleet is die lijst natuurlijk niet, zo zonder recent nog Robert Plant, Robert Smith, Chris Goss van Masters Of Reality, Urbanus, Adam Duritz en wijlen Thé Lau op de affiche. :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Vrijdag
Main: Walk The Moon – Stereophonics – Tenacious D – RHCP
3FM: Causes – Gavin James – New Order
Brand: Storksky – The Brahms – Oh Wonder – All Time Low

Zaterdag
Main: Balthazar – Billy Talent – Bring Me The Horizon – Biffy Clyro – Rammstein
3FM: Indian Askin – De Staat – Frank Turner & Sleeping Souls – Everything Everything– Damien Rice
Brand: Haevn – Twin Atlantic – MØ – Lukas Graham – Lost Frequencies

Zondag
Main: Lucas Hamming – Common Linnets – James Morrison – Doe Maar – Paul McCartney
3FM: Dazzled Sticks – Blossoms – The 1975– Years&Years – Major Lazer
Brand: Tout Va Bien – Jack Saverotti – Twin Atlantic – Zara Larsson – Jack Garratt

Zeker, sommige namen zijn aan te twijfelen, zo zie ik Tenacious D, Damien Rice en New Order niet zo snel komen. Blossoms staat al op BKS, maar is dat weekend wel in de buurt.
Voor die 4 namen zou je ook: James Bay, Simple Plan, Rudimental en Douwe Bob kunnen invullen. Ik denk trouwens dat ik alsnog te hoog zit qua grote namen, als je kijkt naar voorgaande jaren zou Years&Years ook zelf 3FM headliner kunnen zijn, ook zouden De Staat, The 1975, Billy Talent, en zelfs Common Linnets groter op het affiche kunnen staan.




Degene die donker gemaakt zijn verwacht ik niet...Skunk Anansie, the Offspring..Die verwacht ik sowieso nog
 

Linda1617899555

Playlistbediener
16 feb 2016
9
0
Vrijdag
Main: Walk The Moon – Stereophonics – Tenacious D – RHCP
3FM: Causes – Gavin James – New Order
Brand: Storksky – The Brahms – Oh Wonder – All Time Low

Zaterdag
Main: Balthazar – Billy Talent – Bring Me The Horizon – Biffy Clyro – Rammstein
3FM: Indian Askin – De Staat – Frank Turner & Sleeping Souls – Everything Everything– Damien Rice
Brand: Haevn – Twin Atlantic – MØ – Lukas Graham – Lost Frequencies

Zondag
Main: Lucas Hamming – Common Linnets – James Morrison – Doe Maar – Paul McCartney
3FM: Dazzled Sticks – Blossoms – The 1975– Years&Years – Major Lazer
Brand: Tout Va Bien – Jack Saverotti – Twin Atlantic – Zara Larsson – Jack Garratt

Zeker, sommige namen zijn aan te twijfelen, zo zie ik Tenacious D, Damien Rice en New Order niet zo snel komen. Blossoms staat al op BKS, maar is dat weekend wel in de buurt.
Voor die 4 namen zou je ook: James Bay, Simple Plan, Rudimental en Douwe Bob kunnen invullen. Ik denk trouwens dat ik alsnog te hoog zit qua grote namen, als je kijkt naar voorgaande jaren zou Years&Years ook zelf 3FM headliner kunnen zijn, ook zouden De Staat, The 1975, Billy Talent, en zelfs Common Linnets groter op het affiche kunnen staan.


Degene die donker gemaakt zijn verwacht ik niet…Skunk Anansie, the Offspring..Die verwacht ik sowieso nog
ik verwacht Walk the moon morgen eigenlijk wel, ze staan vanavond in de melkweg en pas vrijdag in Engeland. En ze hebben nog een plekje tijdens pinkpop!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Jake Bugg op Northside, misschien wel iets voor vroeg op de 3FM?
Stond ook al ergens anders rond Pinkpop, weet even zo snel niet waar....
Verwacht hem wel idd. Vroeg 3FM stage of middag in Brandstage zie ik wel gebeuren hoor.
Hoort wel bij de verwachte B-artiesten hé, zoals James B en Kenny B...

edit 11 juni Wild Life Festival UK
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Kenny B....kom op dat zou wel compleet armoede zijn...leuk reggeasetje maar dat is het ook wel.....is wel iets voor Bierpop of zoiets
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Morgen géén livestream/Tv uitzending.. Alleen de mensen die erbij zijn kunnen dus echt live alles volgen. Voor mij word het dus twitter en de fora in de gaten houden.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ik heb even een snel vraagje, ik heb dus tickets gewonnen voor de persconferentie. Ik heb een mailtje gekregen en daar kan je bovenin het logo downloaden, maar is dat de bedoeling of moet ik gewoon het hele mailtje uitprinten?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
En echt niemand wil die extra kaarten tssss………zelfs Jeroen niet……erg jammer….

Oh, niet echt tijd voor morgen. En is het ook niet echt waard om helemaal voor naar Amsterdam te gaan, maar bedankt voor het aanbod.
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
28
5
Goeiemiddag allen,

Ik ben Matthijs uit Purmerend en nieuw op dit forum. Ik lees het Pinkpop deel van het forum al meedere jaren en vond het tijd om ook maar eens in te schrijven als actief forumlid. Vanaf 2009 was ik er ieder jaar bij, met een vaste kern (vriendengroep varierend van 15 tot 20 mensen, altijd op camping B). Hopelijk dit jaar weer :) 50% van de beleving is voor mij de sfeer, als de lineup goed is is dat helemaal meegenomen.

Wellicht tot ziens! :)

PS: bcmrmaybe, Ik heb wel interesse in de perskaarten voor Paradiso morgen, ik en mijn vriendin zijn beiden vrij. Ik heb je Ge-PM-ed
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
@mgslisser heb je pm terug gedaan. Kaarten staan op naam. Je moet dus met mijzelf en mijn vriendin naar binnen. Dus makkelijkst is afspreken op CS. We pakken dan de tram naar paradiso
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken