Pinkpop 2016

Lucas

Nieuw lid
6 feb 2016
2
0
De Nederlandse acts zijn volgens mij vrij makkelijk te voorspellen, maar de buitenlandse... Wat denken jullie?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Zoooo iemand de reacties op fb gelezen. Lijkt wel een lynchpartij.

Al die teleurgestelde tienermeisjes etc.

Blijf lekker thuis zeg ik dan

Het grappige is dat bij Rock Werchter het enthousiasme vanuit studenten komt en de zure reacties door mensen boven de 25 gepost worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De Nederlandse acts zijn volgens mij vrij makkelijk te voorspellen, maar de buitenlandse… Wat denken jullie?
welkom...
Je bedoelt in Paradiso bij de persconferentie?
Reken maar op Nederlands acts hoor, de kans op buitenlandse inbreng is vrij klein of de act moet heel toevallig heel erg in de buurt zijn en beschikbaar.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
bcmrmaybe wrote:
Zoooo iemand de reacties op fb gelezen. Lijkt wel een lynchpartij.

Al die teleurgestelde tienermeisjes etc.

Blijf lekker thuis zeg ik dan


Het grappige is dat bij Rock Werchter het enthousiasme vanuit studenten komt en de zure reacties door mensen boven de 25 gepost worden.

Dat viel mij ook al op ja. Sowieso een stuk minder negatieve reacties. Zal wel wat te maken hebben met het 3fm volk wat op Pinkpop af komt. Gok dat er dit jaar wat meer traditioneel Pinkpop volk op de wei zal staan en de tienerhype beetje weg is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
In UK op Download een paar toevoegingen.
All Time Low en Royal Republic eens in de gaten houden hoe ze zich dat weekend gaan inpassen, misschien wel een kansje Pinkpop?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het grappige is dat bij Rock Werchter het enthousiasme vanuit studenten komt en de zure reacties door mensen boven de 25 gepost worden.

Grappig is het wel. Je zou verwachten dat de echte jonkies zoals hier in nederland een Biebert, Swift Cyrus of zoiets zouden willen zien headlinen. Maar nu heeft Belgié ook Pukkelpop.

Mbt Pinkpop eigenlijk onverklaarbaar om zo te klagen want daar is bijna nog niks bekend....hoe kun je dan dat compleet afbranden
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
In UK op Download een paar toevoegingen.
All Time Low en Royal Republic eens in de gaten houden hoe ze zich dat weekend gaan inpassen, misschien wel een kansje Pinkpop?

The Temperance Movement ook misschien? Hebben verder nog geen festivals aangekondigd voor zover ik weet
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Lucas wrote:
De Nederlandse acts zijn volgens mij vrij makkelijk te voorspellen, maar de buitenlandse… Wat denken jullie?


welkom…
Je bedoelt in Paradiso bij de persconferentie?
Reken maar op Nederlands acts hoor, de kans op buitenlandse inbreng is vrij klein of de act moet heel toevallig heel erg in de buurt zijn en beschikbaar.

Dennis, ik zie net dat Walk the Moon morgen in de Melkweg staat.

Volgens mij had je die ooit eens genoemd omdat ze in Juni in de buurt waren.
Misschien zien we die nog wel terug woensdag.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Woensdag verwacht ik:
- De Staat
- Haevn
- The Brahms
- Causes
- Storksky

En misschien nog Common Linnets..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dat viel mij ook al op ja. Sowieso een stuk minder negatieve reacties. Zal wel wat te maken hebben met het 3fm volk wat op Pinkpop af komt. Gok dat er dit jaar wat meer traditioneel Pinkpop volk op de wei zal staan en de tienerhype beetje weg is.

Ik duim er voor :) :) ..die kunnen Kensington, The Script etcetc wel ergens anders bekijken
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Dat "tienervolk" ligt er helemaal aan hoeveel Major Lazers, James Bays en Years & Years er aangekondigd worden woensdag. Ik gok erop dat de McCartney dag op 3FM vrijwel volledig op deze acts gericht gaat worden. Voordeel is wel dat er geen headliner is die "poppy" is, en de grote populaire Nederlands bestsellers, Dotan, Typhoon, Kensington, Anouk, vorig jaar geweest zijn. Al is de kans op Jett Rebel en Chef' Special ook nog altijd aanwezig. We gaan het zien.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
– De Staat
– Haevn
– The Brahms
– Causes
– Storksky

En misschien nog Common Linnets..


Ik hoop op de Staat en Haevn...de rest maakt me niet veel uit.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Oke, ik ben net langsgegaan bij de plaatselijke Primera in Hilversum, en ik ben een probleem tegen gekomen (afgezien van dat Primera absoluut niet is voorbereid op een run op kaarten). Maar de Primera hier in Hilversum ligt in een winkelcentrum; Het Hilvertshof, dat pas om half 10 open gaat op zaterdag. Wat denken jullie, zullen de mensen dan in plaats van voor de winkel voor het winkelcentrum gaan staan wachten? Of veranderd dit het?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Oke, ik ben net langsgegaan bij de plaatselijke Primera in Hilversum, en ik ben een probleem tegen gekomen (afgezien van dat Primera absoluut niet is voorbereid op een run op kaarten). Maar de Primera hier in Hilversum ligt in een winkelcentrum; Het Hilvertshof, dat pas om half 10 open gaat op zaterdag. Wat denken jullie, zullen de mensen dan in plaats van voor de winkel voor het winkelcentrum gaan staan wachten? Of veranderd dit het?

Zelfde principe in Almelo......maar mijn oude fysieke voorverkooppunt is er ook nog en is gehandhaafd. ik weet hoe zij het doen, met nummertjes werken, alles opschrijven. Alles netjes in de rij. Kwartier van te voren alle bestellingen opnemen, dan met 5 man erachter. 1 voorlezen, 1 intikken en uitprinten en 3 man voor het afrekenen. Werkt als een tierelier.

Die Primera bij ons...die ga ik het vrijdag wel uitleggen maar ben bang dat die het gaan onderschatten....lieve mensen...maar dit kennen ze niet
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Oke, ik ben net langsgegaan bij de plaatselijke Primera in Hilversum, en ik ben een probleem tegen gekomen (afgezien van dat Primera absoluut niet is voorbereid op een run op kaarten). Maar de Primera hier in Hilversum ligt in een winkelcentrum; Het Hilvertshof, dat pas om half 10 open gaat op zaterdag. Wat denken jullie, zullen de mensen dan in plaats van voor de winkel voor het winkelcentrum gaan staan wachten? Of veranderd dit het?

Zelfde principe in Almelo……maar mijn oude fysieke voorverkooppunt is er ook nog en is gehandhaafd. ik weet hoe zij het doen, met nummertjes werken, alles opschrijven. Alles netjes in de rij. Kwartier van te voren alle bestellingen opnemen, dan met 5 man erachter. 1 voorlezen, 1 intikken en uitprinten en 3 man voor het afrekenen. Werkt als een tierelier.

Die Primera bij ons…die ga ik het vrijdag wel uitleggen maar ben bang dat die het gaan onderschatten….lieve mensen…maar dit kennen ze niet

@bcmrmaybe staat het op de site dat jou voorverkooppunt is behouden, of heb je dat nagevraagd?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Dennis, ik zie net dat Walk the Moon morgen in de Melkweg staat.

Volgens mij had je die ooit eens genoemd omdat ze in Juni in de buurt waren.
Misschien zien we die nog wel terug woensdag.
Correct, staan op Rock am Ring / Rock im Park.
Je hebt idd gelijk, de 17e nog vrij in de agenda... (verwacht het niet, we zien wel)
Ik vind het lijstje van eloelo ook wel geloofwaardig hoor.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@baas als je naar de site gaat staan ze bij de voorverkoop adressen. Dus op fysieke punten klikken en scrollen
 

KK

Playlistbediener
25 feb 2015
6
0
Ben zelf woonachtig in Limburg en wil m'n kaartje bij t VVV kantoor halen. Hoelaat zou ik 's morgens in de rij moeten gaan staan?

Heb hier totaal geen idee van eerlijk gezegd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken