Pinkpop 2016

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Neem aan dat op de site van Pinkpop ook wel melding gemaakt gaat worden als er iets mis is gegaan met de Pinkpopkaarten bij de diverse Primera's. Tot nu toe geen bericht op de site van Pinkpop
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Neem aan dat op de site van Pinkpop ook wel melding gemaakt gaat worden als er iets mis is gegaan met de Pinkpopkaarten bij de diverse Primera’s. Tot nu toe geen bericht op de site van Pinkpop

Dat zegt niets! Pinkpop maakt van meer dingen geen melding! Er zijn ook vandaag nog weekendkaarten te koop bij VVK's. Verstandig en goed van die Primera maar al met al kan men stellen dat 'Project Primera' geen succes was. Veel problemen bij veel Primera's. Beverwijk had na 20 minuten nog geen ticket geprint. Gulpen heeft ruim 10 minuten geprint en 20 kaarten verkocht voordat de printer de geest gaf. Overigens had deze meneer 50 tickets geprint maar hij vond dat hij er 30 voor eigen gebruik kon reserveren (lees: eigen vrienden en bekenden). Sportief dat hij daar eerlijk over was maar het geeft een nare nasmaak. Primera? Nooit meer.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.642
701
Dat zegt niets! Pinkpop maakt van meer dingen geen melding! Er zijn ook vandaag nog weekendkaarten te koop bij VVK’s. Verstandig en goed van die Primera maar al met al kan men stellen dat ‘Project Primera’ geen succes was. Veel problemen bij veel Primera’s. Beverwijk had na 20 minuten nog geen ticket geprint. Gulpen heeft ruim 10 minuten geprint en 20 kaarten verkocht voordat de printer de geest gaf. Overigens had deze meneer 50 tickets geprint maar hij vond dat hij er 30 voor eigen gebruik kon reserveren (lees: eigen vrienden en bekenden). Sportief dat hij daar eerlijk over was maar het geeft een nare nasmaak. Primera? Nooit meer.

Nou Landgraaf...ze willen Primera als enge voorverkoopadres aanhouden. Althans dat staat o de site. De andere verkooppunten komen te vervallen...Yeaahhhhhh
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
187
48
En tickets op naam zal ook wel nooit gaan gebeuren volgens deze beste man aangezien dit niemand (lees 75%) wil. Kolder verhaal !!

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/Februari/Mark-Yovich--Ticketmaster----96--van-de-concertkaartjes-wordt-niet-doorverkocht-.html
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.358
4.314
Ik hoop nog altijd dat Jack Garrat nog aan het programma wordt toegevoegd
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
Ik hoop op de toevoeging van temperance movement. 2 jaar geleden op Werchter gezien en ontdekt als aangename verrassing. Staan by the way ook op Download
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik hoop op de toevoeging van temperance movement. 2 jaar geleden op Werchter gezien en ontdekt als aangename verrassing. Staan by the way ook op Download

Ik hoop er ook op! Had wel ergens gelezen dat ze zouden touren met Black Sabbath...
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Nou Landgraaf…ze willen Primera als enge voorverkoopadres aanhouden. Althans dat staat o de site. De andere verkooppunten komen te vervallen…Yeaahhhhhh

Land Graaf :)

Ze hebben een jaar de tijd om zich voor te bereiden op de volgende PP vvk.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Nog even over de 3FM-stage spots die over zijn op zaterdag en zondag.
Ik heb het vermoeden dat dit de afsluitspots gaan zijn.
Ik kan maar niet vinden, waar exact staat, dat Puscifer en Skunk Anansie de 3FM-stage afsluiters zijn.
Daarbij als ik op de programma pagina van Pinkpop kijk, staat op vrijdag Major Lazer als 3FM-afsluiter naast RHCP.
Op zaterdag en zondag staan de mainstage sub's genoemd, en op het 'ALLE' dagen gedeelte staan Puscifer en Skunk wel een eind naar beneden.
Vaak komt de volgorde op de programma-site wel enigszins overeen met de timetable.
Waar ik eigenlijk naar toe wil in dit verhaal....
Dit kan een kanttekening zijn dat mijn theorie dat Nightwish 3FM-stage zaterdag kan afsluiten en Biffy Clyro 3FM-stage zondag wel onderstrepen.
Nightwish en Biffy CLyro hebben nog wel wat hoge spots gevuld op een aantal festival affiches.
Daarbij, als ik de line-up van 3FM-stage op deze dagen bekijk (en ik laat Tm Odol) even weg) dan passen ze daar ook qua genre wel tussen.
Ik weet het, ik val in herhaling, maar de open 3FM-stage spots zijn heel interessant om in de gaten te houden.
Worden dat idd, late time-slots of juist vroege??
Voor de spots in Brand en Stage 4 is het lastiger te beredeneren vind ik.
http://www.pinkpop.nl/2016/nl/programma/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2016

Wat denken jullie, zit er wat in, of veel te ver gezocht?
Roept u maar...
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
469
173
Zit wat in dennisvdbr! Snap sowieso niet hoe iedereen erbij komt alleen doe maar voor rammstein is een feit volgens jan! het kan nog alle kanten op puscifer zie ik ook echt niet headlinen op de 3fm hetzelfde geldt voor James bay denk eerder dat Bastille subheadliner is dan jb
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.642
701
Wat denken jullie, zit er wat in, of veel te ver gezocht?
Roept u maar…

Skunk en Puscifer zijn idd niet zoo groot in vergelijk met bijv Arcade Fire in 2014 dus het zou heel goed kunnen. Ik had er zelf nog niet over nagedacht. Dacht echt dat het oipvulling zou zijn
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.517
1.708
Gezien de kaartverkoop zal het er Mojo weinig aan gelegen zijn om nu nog dure acts te boeken voor de plekken op de 3FM Stage, kans groot dat je jezelf dan blij maakt met een dode mus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Gezien de kaartverkoop zal het er Mojo weinig aan gelegen zijn om nu nog dure acts te boeken voor de plekken op de 3FM Stage, kans groot dat je jezelf dan blij maakt met een dode mus.
Of de acts liggen al (zo goed als) vast maar zijn enkel nog niet aangekondigd... Dan kan het nog wel.
Als het idd om de Afsluitspots gaat, dan is een "dure" act een te verwaarlozen begrip. Het kan er wel voor zorgen dat met 'fatsoenlijke' toevoegingen op zaterdag en zondag (ten minste verwacht ik wel op 3FM-stage) er nog wel een kleine duizend kaarten verkocht kunnen worden voor deze dagen.
Als ik dat even afspiegel om mijn persoonlijk verwachting van Nightwish en Biffy Clyro. Dan denk ik dat ze nog wel makkelijk meer dan 1000 dagkaarten kunnen verkopen.
Dan is de overweging van 'dure act boeken' ook weer wel een overweging waard denk ik...
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Zou inderdaad wel kunnen, maar de naam onder Major Lazer (Years & Years) staat dan weer onder Pucifer en Skunk Anansie en ook onder Bring me to the Horizon. Dus zo straight forwards is het nou ook weer niet.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
469
173
Helemaal mee eens! En is de kaartverkoop nou zo denderend?! Alle dagen nog beschikbaar nog weekend tickets beschikbaar! Dat is heel wat anders dan de laatste 2 jaar. Ook snap ik niet waarom 15 euro erbij op? Wat is er dit jaar duurder dan de laatste 2 jaar niet de line-up of komt dat nog :p
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.358
4.314
Het gaat gewoom niet gebeuren, het zou nergens op slaan om die namen dan achter te houden. De hype is nu een beetje weg en mensen hebben al besloten op grond van de perspresentatie. Als Pinkpop daadwerkelijk Biffy had gehad, hadden we die vorige week al gekregen. Die namen zijn gewoon openers van de podia, ik denk aan Haevn in de tent, Causes op 3FM, etc.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Als Pinkpop daadwerkelijk Biffy had gehad, hadden we die vorige week al gekregen. Die namen zijn gewoon openers van de podia, ik denk aan Haevn in de tent, Causes op 3FM, etc.

Ben ik met je eens tenzij men nog in onderhandeling is. Puscifer en Skunk vind ik beiden niet 3FM afsluitwaardig maar goed het is en blijft Pinkpop en
aangezien de programmering dit jaar ook niet verbaasd heeft zou dit me ook niet verbazen. Ik was echt zeker van Nightwish daar ze Europese festivals doen en nog geen NL festival hadden en hebben en
ik vind PP het meest geschikte festival voor ze. Zeker ook nog eens met een Limburgse zangeres.

Ik hoop dat Puscifer niet afsluit voor op 3FM want dat betekent een minder goede plek voor mij bij Rammstein.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.545
5.394
Puscifer lijkt me gewoon afsluiter als je de poster(s) bekijkt.

Opvallend wel dat Skunk Anansie er inderdaad kleiner op de poster vermeld staat dan Major Lazer, Puscifer, Doe Maar, Lionel Richie, James Bay en ook Kygo.

Zou me ergens verbazen dat er nog een 3FM stage afsluiter bij zou komen. Maar helemaal uitsluiten doe ik het niet gezien de poster.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Ik hoop dat Puscifer niet afsluit voor op 3FM want dat betekent een minder goede plek voor mij bij Rammstein.
...zelfde probleem bij mij...
Zaterdag zal ik het meest op en neer lopen tussen Mainstage en 3FM-stage.
Maar Rammstein van dichtbij, ver vooraan, kunnen zien is wel een voorkeur.
Zondag zal ik diezelfde overweging maken.

Maar of ik echt een spot vooraan ga proberen te vinden, laat het nog even afhangen van de situatie (waar heb ik op dat moment zin in, honger, dorst, te veel naar toilet aan het rennen en/of de weersomstandigheden).


Conclusie van de 3FM-spots is eigenlijk, de mening over de overgebleven 3FM-spots is nog verdeeld. Wij kunnen niet echt achterhalen of het de afsluitspots zijn of slechts vullers. Dan moet mijn verwachting van Nightwish en Biffy Clyro maar in de koelkast... Jammer...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken