Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
nou, geen pijn in mijn hart om Arcade Fire te skippen, ik heb echt heel weinig ermee. Btw ik skip Gogol Bordello voor een goeie plek bij Metallica.
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Grappig dit!

Ik de nieuwe Pinkpop 2014 app gedownload en geïnstalleerd en ook meteen de nieuwe data geladen. Wat blijkt? Bij de plattegrond geeft ie de map van Pukkelpop aan :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Woow, Jesse en Dennis, jullie gaan allebei Arcade Fire helemaal skippen? Dat is voor mij echt dé naam van het weekend.

Met pijn in mijn hart ga ik hetzelfde doen. Keuzes….

Ouchhh. Nou ja, dan staan ze op Pinkpop tenminste voor een veel kleiner publiek dan op andere festivals. Kom ik weer gemakkelijker vooraan haha. Ik moet er ook A7x voor skippen die ik anders wel was gaan bewonderen. Achja, keuzes ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
http://clashfinder.com/s/pinkpop2014/?hl1=arcade,arctic,bastil,biffyc,chefsp,editor,edshee,floggi,haim,jakebu,jettre,johnma,kodali,paolon,rollin,rudime,taymir,thekoo,whitel,youngt&hl2=bombay,edkowa,johnne,limpbi,metall,stroma,twenty&

Dit word hem voor ons
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Woow, Jesse en Dennis, jullie gaan allebei Arcade Fire helemaal skippen? Dat is voor mij echt dé naam van het weekend.

ja, ben één van de weinige die niet veel heeft met Aracade Fire hier. heb ze ook nooit live gezien dus misschien is dat het want hoor wel dat ze verschrikkelijk goed zijn. Maar ik wil dus echt Avenged niet missen :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar ik raad degenen die de band gewoon niet goed genoeg kennen wel aan om eventjes te gaan kijken. Arcade Fire heeft altijd wel een gave liveshow.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Voor mij zijn dé namen van het weekend de volgenden: John Mayer, Editors, A7x, Biffy Clyro, John Newman, Bastille & Natuurlijks DE STONES!

Mijn muziekstijl verschilt echt supererg, vandaar dat ik zoveel verschillende dingen naar uit kijk :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Op Metallica by Request kan niet meer gestemd worden, de 16e was de láátste stemdag. De nummers staan dus al vast, komt nog 1 dag verzoek bij.
http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=57
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
ach wel tevreden. al mocht The Day That Never Comes wel, enige nummer van 00's van Metallica dat echt goed is. ook wel grappig dat Whiskey In the Jar vooral in West Europese landen zo hoog staat :D
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
Om toch nog even door te gaan op de Arctic Monkeys discussie, dit zou ik een hele goed setlist vinden.

1. Do I Wanna Know?
2.Brianstorm
3.Dancing Shoes
4.Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair
5.Teddy Picker
6.Crying Lightning
7.Snap Out of It
8.Brick by Brick
9.Old Yellow Bricks
10.Fireside
11.Arabella
12.Pretty Visitors
13.I Bet You Look Good on the Dancefloor
14.One for the Road
15.Cornerstone
16.Fluorescent Adolescent
17.Why'd You Only Call Me When You're High?
18.R U Mine?

Encore:

19.Suck It and See
20.505

Dit is de setlist van hun optreden op het iTunes festival 2013
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Nog een opwarmertje voor Pinkpop aanstaande zondag.

zondag 18 mei | Nederland 3 (VARA)<br>
00:00 – 01:40<br>
100 min<br>
Opwarmen voor Pinkpop

Geniet nu al van de bands die dit jaar op Pinkpop staan. Een vooruitblik met bands die op Pinkpop 2014 staan maar die we al eerder opnamen op de grote Nederlandse festivals en clubs. Met o.a. Chef’Special (Pinkpop 2012), The Kooks (Melkweg 2008), Kodaline (Eurosonic 2013) Young The Giant (Lowlands 2011), Bombay Bicycle Club (London Calling 2008) en Pinkpop 2012, Bastille (Eurosonic 2013).

http://www.veronicamagazine.nl/tv-gids/overig/opwarmen-voor-pinkpop?bcd_id=imi-gda42179798

Oke ik vond het echt een vreemde selectie. Hoe krijgen ze het verzonnen om The Rolling Stones, Arcade Fire en Stromae niet uit te zenden. Daarbuiten nog wel wat persoonlijke bezwaren maar dit zijn drie van de grootste acts dit jaar.
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
http://clashfinder.com/s/pinkpop2014/?hl1=arctic,avenge,biffyc,birtho,brothe,chefsp,edkowa,floggi,ghost,gogolb,joebon,johnma,mastod,metall,northm,paolon,portug,robert,rollin,thekoo,twenty,youngt&hl2=bastil,bombay,edshee,epica,interg,jettre&hl4=cleanb,johnne,kraant,rudime,stroma&

Ben alleen bang dat ik te weinig eet/drink/plas pauze heb :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Opwarmertje... Nog maar 3 weken... Gemist? Dan hier een linkje:

http://www.npo.nl/opwarmen-voor-pinkpop/18-05-2014/NPS_1247205
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Hoe krijgen ze het verzonnen om The Rolling Stones, Arcade Fire en Stromae niet uit te zenden.

Ik denk dat ze alleen nederlandse beelden uitzenden van concerten en niet echt recente beelden hebben van deze acts. Maar waarom ze dan niet gewoon buitenlanse beelden gebruiken snap ik ook niet. De meeste van deze beelden zijn ook al 100x uitgezonden.

Maar heb toch wel weer even genoten van AM.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Goede Morgen...
Iemand net als ik al aan 't checken wat het weer in Landgraaf gaat doen komende weken?
http://www.weerplaza.nl/nederland/landgraaf/12285
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
@dennis

Jup, ziet er nog niet zo goed uit, maargoed. Ze kunnen amper het weer voor deze week goed voorspellen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
@dennis

Jup, ziet er nog niet zo goed uit, maargoed. Ze kunnen amper het weer voor deze week goed voorspellen

idd, nou is de voorspelling tot nu toe tot de 1ste juni, er kan nog heel veel gebeuren tot de 7de juni...
Maar als ik veel wolkjes met druppels zie, begin ik al aan pocho's te denken ;)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
ohhh daar lig ik nog niet wakker van.
en als die voorspelling goed is voor 1 juni dan nog steeds niet. kijk maar naar deze week. nu top weer, vorig weekend echt dramatisch met alleen maar regen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken