Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Hier zijn 2 recente dingetjes van Pinkpop, voor mij niet interessant, maar misschien is er 1 van jullie wel blij mee?
Wat moet je doen om een Pinkpopretourtje te winnen? Heel weinig! Mail je naam en adres naar [email protected], wij loten onder de inschrijvingen 30 winnaars uit. Deze 30 personen winnen elk 2 Pinkpopretourtjes en krijgen bericht per mail.

Meer info over het Pinkpopretour vind je op: http://tinyurl.com/cwyoj8e

en "Glamping" op camping B:
http://www.pinkpop.nl/2014/glamping-op-camping-b/
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
http://clashfinder.com/s/pinkpop2014/?user=01pab0.a8&

Groen = must see
Blauw = weet ik nog niet zeker
Paars = Helaas missen om ergens anders vooraan te kunnen staan.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">eloelo wrote:</div>
@dennis

Jup, ziet er nog niet zo goed uit, maargoed. Ze kunnen amper het weer voor deze week goed voorspellen


idd, nou is de voorspelling tot nu toe tot de 1ste juni, er kan nog heel veel gebeuren tot de 7de juni…<br>
Maar als ik veel wolkjes met druppels zie, begin ik al aan pocho’s te denken
icon_wink.gif

Kijk daar maar niet naar hoor.
Het weer kan niet zo ver vooruit voorspeld worden.
Klimaat kunnen ze jaren op voorhand voorspellen, maar eigenlijk maar 30 komende jaren echt juist, de rest komt in de buurt.
Het weer daarentegen kunnenz e een 3-tal dagen op voorhand voorspellen, de rest, daar lullen ze maar wat!
Dit brengt u een student geografie/aardrijkskunde :) dus ik weet er genoeg vanaf.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
...
Kijk daar maar niet naar hoor.
Het weer kan niet zo ver vooruit voorspeld worden.
...
idd, maar een klein beetje het weertje in de gaten houden voor 3 dagen in open veld... daar kan ik me voorlopig ff mee zoet houden ;)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
http://clashfinder.com/s/pinkpop2014/?user=01pbv1.lw&

Groen= sowieso
Blauwpaars= misschien
Paars= waarschijnlijk wel maar dan alleen omdat vrienden het willen zien
Rood= Had ik willen zien maar valt helaas af
 

Dennis

Playlistbediener
1 apr 2014
12
0
Hoi,

Misschien beetje offtopic, maar ik ga dit jaar voor het eerst camping proberen. Ik zit te kijken naar Camping C, lijkt me lekker rustig. Is deze camping aan te raden en moet je er al vroeg zijn om een plekje te hebben?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Hoi,

Misschien beetje offtopic, maar ik ga dit jaar voor het eerst camping proberen. Ik zit te kijken naar Camping C, lijkt me lekker rustig. Is deze camping aan te raden en moet je er al vroeg zijn om een plekje te hebben?
Hallo Dennis ;)

Camping C, dit zal de laatste camping zijn die volstroomt volgens mij. Meeste zullen camping A (later op de dag zelfs te vergeefs) of camping B met feesttent proberen. Of de camping aan te raden is weet ik niet, ik denk wel idd de meest rustige van de campings. Iets verder van het festival terrein af maar wel dichter bij het station dan camping A.
Info, Kenmerken, Faciliteiten en Loopafstanden van de campings op:
http://www.pinkpop.nl/2014/festival-info/campings/
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
precies Camping C zal niet snel volzitten, dus dat is geen probleem. en voor de rest heb ik nooit op Camping C gezeten dus aan te raden is dan lastig, maar denk wel dat het veel rustiger is 'snachts dan andere campings ;)

Verder, ivm met parkeergelegenheden, hoe kom je het makkelijkst met de auto bij welke camping, iemand die dat weet? want de organisatie stuurt je altijd de kant op die zij willen namelijk ;)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Als je met de auto bent kan je het beste (Als je voor A of B gaat) je maten met het spul bij de kiss and ride afzetten, anders sjouw je het allemaal mee..

Vorig jaar waren we met de auto en wouden we op camping A (Wat luktte) maar parkeren moest bij C/D dus je kan wel nagaan dat het een pokke end is voor je dan bij A bent :p

A is echt een aan te raden camping, prima feestje daar gehad vorig jaar, Vrijdag en Zaterdag mooi in de sporthal, de Zondag mooi bier gedronken op het pleintje (Wat je 24/7 kan halen ook de Zondagnacht) en vervolgens deden we met 50 man Schipper mag ik overvaren :p Dikke lol gehad!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Verder, ivm met parkeergelegenheden, hoe kom je het makkelijkst met de auto bij welke camping, iemand die dat weet? want de organisatie stuurt je altijd de kant op die zij willen namelijk
icon_wink.gif
Parkeren is idd bij camping C en aan de overzijde van de straat tegen camping B aan, ook aan de andere zijde van camping B naast de ingang van Mondo Verde. Aankomst op zaterdag 7 juni kost € 25 per auto voor 3 dagen. Aankomst zondag of maandag kost € 10,00 per auto per dag. Vraag altijd naar een parkeerbewijs.
camping-c.jpg

Ook is er parking op eigen terrein van attractiepark Mondo Verde tegenover camping B ingang OP de rotonde, gelegen aan de Mensheggerweg, geldt een ander parkeertarief (30 euro 3 dagen dacht ik). De organisatie van het parkeren is hier in handen van Mondo Verde.
In de Einsteinstraat, Hofstraat en Mensheggerweg geldt een parkeerverbod, wat je ook niet moet proberen is in de wijken rondom parkeren. De gemeente Landgraaf kent een wegsleepregeling die duur is.
Bezoekers die met een motor komen, kunnen het beste parkeren op de parking van d’r Sjtiel, hier is een verharde ondergrond.
(dit is niet allemaal uit mijn hoofd opgesomd, heb wat dingetjes opgezocht... :wink: )
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.358
934
Plattegrond 2014 (incl. Stage 4) staat online.

http://www.pinkpop.nl/2014/wp-content/themes/pinkpop2014/images/festival-terrein.pdf
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782

Sybren_J

Playlistbediener
13 mrt 2014
13
0
Fijn dat er nu ook een WML-stand bij de 3FM Stage komt, dat miste ik de afgelopen jaren eerlijk gezegd wel :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Fijn dat er nu ook een WML-stand bij de 3FM Stage komt, dat miste ik de afgelopen jaren eerlijk gezegd wel
icon_smile.gif
Die was vorig jaar al, op de hoek bij de hijskraan / nooduitgang 2, is nu enkel verder naar achteren verplaatst.
edit: dat was drinkwaterstand nr 3, die mensen stonden boven aan de heuvel daar. Was idd wat dicht op elkaar voor beide stands.

Wat is een WMG-stand :p? [misschien domme vraag]
WML, voluit NV Waterleiding Maatschappij Limburg, is de drinkwaterleverancier voor alle huishoudens in Limburg.
Dat wil zeggen gratis drinkwater.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Let op mensen, wil je merchendise (inclusief de poster) al in huis VÓÓR het Pinkpopweekend zodat je er niet mee hoeft te slepen tijdens Pinkpop en je tent vol ligt en je de auto/of treinreis lastiger maakt. Ben dan snel, want de webshop gaat donderdag tijdelijk dicht tot en met Pinksteren.
Wil jij je Pinkpop zonnebril, tasje, screencleaner, sleutelhanger of ander leuk souvenir nog vóór Pinkpop 2014 in huis hebben? Bestellen kan tot a.s. donderdag 22 mei 17:00, dan sluiten wij de webshop!
Uiteraard zijn al deze leuke spulletjes straks ook op het terrein te koop!

www.pinkpopsouvenirs.nl
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Documentaire over Pinkpop-baas Jan Smeets bij L1
Documentaire over Pinkpop-baas Jan Smeets bij L1
In het Pinksterweekeinde stromen voor de 45e keer duizenden popfans naar Limburg om te genieten van Pinkpop. Een jubileumjaar dat festivaldirecteur Jan Smeets viert met een record snelle kaartverkoop en een line-up om trots op te zijn.
Om een beeld te schetsen van deze muziekfanaat volgden Wiel Beijer van Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad en documentairemaker Karin Hillebrand de festivalbaas tijdens Pinkpop 2013voor de film ‘De drie dagen van Jan’.

Jan Smeets is de man van het eerste uur, hij heeft het festival mede opgericht. Hij staat stralend op het podium in de succesvolle jaren en liep met een diepe pieker-plooi rond toen Pinkpop ten onder dreigde te gaan in de jaren tachtig. Wat drijft een man om 45 jaar van zijn leven te investeren in een popfestival? Hoe brengt hij de energie op als artiesten lastig doen, buien van het veld een modderpoel maken of medewerkers niet doen wat is opgedragen. En hoeveel energie haalt hij uit de zee van roze hoedjes en de doorbraak van artiesten na een optreden in Landgraaf.

Sommigen typeren Smeets als een brompot met gebrek aan relativeringsvermogen, anderen zien een enthousiaste popliefhebber. In ‘De drie dagen van Jan’ blijkt Mister Pinkpop een geïrriteerde organisator, maar ook de warme vaderfiguur voor zenuwachtige artiesten.

Uitzendingen:
Zondag 25 mei10:00 | 11:00 | 12:00 | 17:00 uur

http://www.l1.nl/algemeen/255675-documentaire-over-pinkpop-baas-jan-smeets-bij-l1

L1 is ook te volgen via de pop-up gratis live-stream...
http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tv

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken