Paaspop 2023

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
580
522
M'n dochter stond naast me ook al behoorlijk te stressen inderdaad 😉.
Maar voor haar zijn de early birds ook binnen!!!
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
731
435
𝗨𝗜𝗧𝗩𝗘𝗥𝗞𝗢𝗖𝗛𝗧!
🔥
Al onze 31.500 Super Early Bird én Early Birds zijn binnen 39 minuten uitverkocht. What the… ongekend. Blij. Geen woorden, maar toch iets willen vertellen. Zo zitten we er ongeveer bij. Na een prachtig mooi Paaspop 2023 - dankzij jullie! - belooft de 2024-editie zo mogelijk nóg mooier te worden. Zoveel liefde voor jullie allemaal. We zijn er stil van, maar zeggen nog één laatste woord.

Helaas heb ik geen kaarten
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
165
234
De kaartjes zijn binnen hier :). De super early birds waren al uitverkocht. Voor €10 meer per kaartje kon ik nog wel early bird tickets kopen. Bizar dat Paaspop nu ook al zo'n ticket stress opleverd.
Hier hetzelfde,het was echt doortikken en verversen maar het is gelukt.Lange wachtrijen en tijden.Verkoopt zonder namen gewoon weer ff uit.31.500 kaarten weg in 39 minuten...Blij erbij te zijn maar iedere jaar dus meer druk op de tickets.Ging ook altijd graag naar Hellfest maar dat is ook gewoon niet meer te doen om daarvoor kaarten te krijgen.
 
Laatst bewerkt:

eva84

Dagopener
30 jan 2019
531
570
Was nr 21.200 in de wachtrij.

Kreeg een appje van een buurman die had al 11 tickets gekocht. Hij had er 10 gekocht. Kon daarna zo weer terug de ticketshop in en nog 1 extra gekocht.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
531
570
Ik hoop van harte dat iedereen die zwarthandel links laat liggen. Dat is de enige manier om die handel de nek om te draaien. Maar goed dat zal vast niet gebeuren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Damn, Lowlands tafarelen.

Dit festival doe het gewoon bijzonder goed. Ik ben voor het eerst in jaren niet meer geweest, en zal er ook niet hee snel meer komen als ik de snelheid van kaarten bekijk. Maar ze weten het prima neer te zetten daar in Schijndel. Dit soort concept festivals werken toch het beste in NL.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
531
570
Damn, Lowlands tafarelen.

Dit festival doe het gewoon bijzonder goed. Ik ben voor het eerst in jaren niet meer geweest, en zal er ook niet hee snel meer komen als ik de snelheid van kaarten bekijk. Maar ze weten het prima neer te zetten daar in Schijndel. Dit soort concept festivals werken toch het beste in NL.
Ze hebben flink groei potentieel met hun festival. Jammer dat het terrein de groei niet toe laat.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
368
201
Hier dan ook even mijn ongezouten mening. Ben alleen op de vrijdag geweest. 13:00 uur vanuit huis vertrokken met de auto (is normaal iets meer als een uurtje naar Schijndel), omdat er al werd aangegeven dat het druks zou zijn en de weilanden van boer Anton wat modderig konden zijn. Uiteindelijke stapten we om 16:30 uur uit de auto! Misschien dat ik verkeerd ben gereden maar het leek erop dat er maar 1 weg naar de parking was....

Dit was voor mij de eerste (en de laatste) keer Paaspop, maar props voor degene die dit bedacht en opgebouwd hebben. Er is echt serieus aandacht aan besteed. Alle verlichting deed mij echter denken aan de Vegas strip of een grote kermis (is Vegas eigenlijk ook). En voor mij persoonlijk was dat een beetje too much. Qua indeling had ik het gevoel dat er óf teveel mensen waren óf dat het terrein er niet op berekend was. Je kon eigenlijk nergens lopen zonder je door de mensen massa te moeten wurmen. Wel goed van de organisatie dat er overal platen lagen zodat je niet door de modder hoeft te ploeteren.

De optredens dan. We waren mooi op tijd voor Flemming, is niet persé mijn ding, maar hij heeft me toch weten te verassen. Daarna een poging gedaan om naar Triggerfinger te gaan, maar ik was de enige in ons groepje die ze wilde zin en de tent stond toen al zo goed als vol. Daarna even wat gegeten, genoeg keuze! en nog even een laatste stukje Mr. Belt & Wezol mee kunnen pakken. Stonden toen al hooguit 2 meter van de uitgang als sardientjes omdat kennelijk iedereen La Fuente wilde zien. Die stelde zeker niet teleur, maar omdat het zo druk en daar door erg warm was zijn we naar 15 minuten naar buiten geschuifeld. Gelukkig konden we daardoor wel Frank Carter en the Rattlesnakes zien, tent was bij aanvang voor de helft gevuld. Begon gelijk goed, Frank besloot al na het eerste nummer het publiek in te duiken om vervolgens op handen gedragen het volgende nummer in te zetten. Inmiddels was het goed donker geworden en kwam de extravagante verlichting nog beter tot zijn recht, voor de organisatie missie geslaagd, voor mij begon het me langzaam aan te overprikkelen.

Na een voldaan gevoel van Frank en zijn Ratelslangen langzaam aan richting Apollo met een tussen stop bij Loco Royale voor Stuk XXL (er waren idd mensen bij die dit leuk vonden). Bij de meeste van ons was het daarna op... we hadden graag Di-rect en Limp Bizkit willen zien (sterker nog daarom had ik een kaartje), maar ik was compleet overprikkeld en helemaal klaar. Zonde, maar Paaspop is denk ik dan maar niet mijn festival....

Nog even respect voor Boer Anton en z'n vrinden. Die hard hebben gewerkt om iedereen weer uit de modder te krijgen. Was uiteindelijk binnen een kwartier van het terrein af.

Dus plus:
+ Opzet van het festival terrein. Ik snap 'm helemaal, maar gewoon niet mijn ding.
+ Programmering ook top, er is voor iedereen wat te zien en beleven.

min:
- de opzet van het terrein. komt op mijn heel claustrofobisch over. Wat dat betreft vind ik de opzet van het Pinkpop terrein beter. Groot en open.
- de bereikbaarheid met de auto, maar zoals ik al zei misschien de verkeerde route gekozen.

Conclusie: 1 keer, maar volgend jaar gewoon weer naar Pinkpop.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.187
710
ik snap dat het voor sommigen een beetje TE VEEL is, maar om nou te zeggen dat je de opzet van pinkpop beter vind, dat vind ik echt bizar.

als je op pinkpop bent en je vind de band, die op dat moment op de main speelt, toevallig nx, dan verveel je je een uur.
dat is op paaspop niet het geval.

ik ben wel van mening dat het op paaspop vaak teveel om de feestjes gaat.
teveel herrie door elkaar en teveel "lege"acts

ik heb warhaus gezien en dat was echt heel goed,
de Tool coverband stelde ook niet teleur.
maar voor de rest heb ik kwalitatief weinig gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
ik snap dat het voor sommigen een beetje TE VEEL is, maar om nou te zeggen dat je de opzet van pinkpop beter vind, dat vind ik echt bizar.
Dat staat er niet. Het gaat meer ok de ruimtelijke opzet van het festival terrein. En al die jaren dat ik er wel was kan ik dit wel beamen. Het is altijd erg druk geweest op ieder hoekje van het terrein. Soms is het ook fijn om wat ruimte te hebben. Dat had Lowlands misschien een beter voorbeeld geweest, alleen heb je daar veel grotere loop afstanden.
 

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Paaspop en pinkpop zijn m.i. niet te vergelijken. Er is bij Paaspop zoveel te doen dat je je gewoon echt niet hoeft te vervelen. Dit kan bij Pinkpop wel het geval zijn als er op de podia geen act staat die je aanstaat.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
531
570
Persoonlijk denk ik dat er ongeveer 10.000 man teveel rond loopt per dag. De enige tent waar we niet voor rode kruizen stonden was in ons geval de Roxy en soms de Apollo. Echt veel optredens gemist die ik had willen meemaken.

Maar goed voor komend jaar hoef ik mij niet druk te maken om Paaspop. Heb toch geen kaartje 😅😅
 

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Hmm enige tent waar ik voor rode kruizen heb gestaan is bij de warehouse. Zelfs toen liepen er meer mensen naar buiten maar het hek ging niet open.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Ik ben ondertussen ook weer bijgekomen en heb ook een verslagje getypt voor de napret. Ik ben het hele weekend geweest en dit was mijn 5de keer dus ik wist waar ik op af ging.


Ik vind de aankleding en diversiteit juist een kracht van Paaspop. Als dit to much voor je is kun je inderdaad beter naar Pinkpop gaan. Dat er zowel serieuze optredens zijn, als feestjes, als cabaretiers en randprogramma vind ik erg tof. Je hoeft je zoals hierboven al geschreven staat nooit te vervelen en komt ogen te kort. Ik houd wel van afwisseling en heb een brede muzieksmaak dus dat ik zowel Metal, pop, punk, hardcore, dance als Nederlands talige muziek op 1 dag kan zien vind ik alleen maar leuk. Enige nadeel is inderdaad wel dat je soms de ene beukende tent tijdens een rustige popact door hoort. De drukte en doorstroming op het terrein is inderdaad ook een aandachtspunt. Vooral tussen de Thunderbolt en de Fuze tea oase stropte het erg op. Ook heb ik niet eerder zoveel volle en dichte tenten gezien. Als zelfs je hoofdpodium de Apollo niet meer groot genoeg is dan mag je iedereen toch wel wat minder tickets gaan verkopen wat mij betreft. Nu moest ik tijdens optredens telkens op de klok kijken en eerder weg om er zeker van te zijn om nog binnen te kunnen bij het volgende optreden en dat moet je natuurlijk eigenlijk niet willen. Je wilt juist de tijd kunnen vergeten tijdens een toffe show. Ook was de mix tijdens sommige optredens echt ontzettend off en had ik moeite om daar doorheen te luisteren. Dit leek voor mijn gevoel slechter dan vorig jaar. Nemen bands eigenlijk hun eigen geluidstechnici mee naar een festival of word het geluid verzorgd door personeel van Paaspop? Jammer dat sommige optredens hierdoor in het water vielen. Ook nog even wat pluimen voor het personeel, ik heb nergens lang in de rij hoeven te staan. Bij het krijgen van mijn bandje niet en bij de bar en eetstandjes ook niet. Super fijn. Bij het optreden van De Staat viel de stroom uit en dat werd ontzettend snel weer gefikst waardoor ze toch nog 2 nummers konden spelen voor de tijd om was. Chapeau om dat zo snel te op te lossen terwijl er een tent vol mensen staat toe te kijken. Het einde van dit optreden was hierdoor juist extra gaaf omdat het niet zeker was of alles op tijd weer zou werken. Dus toen dit wel het geval bleek gaf dit een extra toffe climax. Hierbij nog in willekeurige volgorde mijn muzikale hoogtepunten per dag.

Vrijdag: Gallus, Triggerfinger, Frank Carter & The rattlesnakes en John Coffey

Zaterdag: Casyette, Son Mieux, DITZ en George Ezra

Zondag: The Lathums, Enter Shikari, De Staat en Prins S. en de Geit

Ik heb weer erg genoten van dit geweldige festival en ik ben blij dat het festivalseizoen weer begonnen is. Proost op een geweldig festivalseizoen voor ons allemaal met hopelijk heerlijk zonnig weer en veel mooie nieuwe muzikale ontdekkingen en oude bekenden die er nog steeds een feest van weten te maken 🍻
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
731
435
Volgens mij is er nog geen nieuw draadje voor Paaspop 2024.

Ik had de vraag gesteld of er nog weekendtickets in de verkoop gaan (ik heb er helaas nog geen), dit was het antwoord:

Bedankt voor je bericht. Meer informatie hierover komt binnenkort op onze socials en website te staan. Houd deze dus goed in de gaten!
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
787
2.205
Volgens mij is er nog geen nieuw draadje voor Paaspop 2024.

Ik had de vraag gesteld of er nog weekendtickets in de verkoop gaan (ik heb er helaas nog geen), dit was het antwoord:

Bedankt voor je bericht. Meer informatie hierover komt binnenkort op onze socials en website te staan. Houd deze dus goed in de gaten!
Op de site staat nu dat de reguliere kaartverkoop medio november vervolgd zal worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Gebruikers die dit onderwerp bekijken