Vooruit, en ik zal het positief houden
.
Ik ben met mijn zoon van 8 geweest. We deden vorig jaar al wel een dagfestival, maar nu voor het eerst 1 overnachting proberen. Uiteraard heeft hij het programma bepaald en heb ik vooral top 40 artiesten gezien.
Eenmaal bij de camping aangekomen was het top. De camping is niet helemaal logisch ingedeeld en we moest vrij ver lopen naar toiletten en wasbakken. De voorzieningen waren wel ruim voldoende, geen rijen gezien.
Het centrale gedeelte was geweldig: coverbandjes, silentdisco, een zwembad (met DJ en bar), fitness, spinningzaal, kapper, beauty salon, spellen (space invaders, candy crush) en een grote supermarkt. Dat laatste is echt een goed idee en voorkomt rijen, met een mandje pakken wat je wil en dan afrekenen.
Het terrein is perfect beschreven door
@tom93, je komt ogen te kort. De zoon is het nu nog aan het verwerken
. Enige toevoeging, bijna in alle tenten waren ook meerdere barren (hier dus wel voorbereid op regen).
Vrijdag net op tijd voor Meau, vervolgens Tabitha, Flemming en Antoon. Muzikaal misschien mwoh, maar vooral de laatste 3 waren gewoon goede shows. Heb me geen seconde verveeld. Daarna wat aanpassingen in het schema moeten doen ivm drukte, uiteindelijk STUK gezien. Tja…gelukkig bleek het bedtijd te zijn rond 22:00. Limp Bizkit was nog wel te voelen op de camping qua trilling. Slapen ging
, dus vanaf nu kunnen we gaan uitbreiden.
Zaterdag begonnen met Wies, blijft een leuk bandje. Daarna Ronde, brrr dat trek ik niet, komt arrogant en gemaakt over. Vervolgens S10, vorig jaar elke keer gemist, dat was top. Nieuwe show met vooral het laatste album. Door naar Duncan Laurence, goede zanger helaas met 1 (misschien 2) goed nummer. Tot slot mijn eigen keuze gezien: Elephant. Dit was wel heel gezapig. Goed begin van een festivaldag, maar ik had er al een hele dag opzitten.
De koek was op, dus richting huis. Dat ging zonder problemen. Ik vraag me wel af hoe P1 vandaag leeg komt. Veel auto’s tot halverwege de wielen in de modder…
Benieuwd of de organisatie terugkomt op de chaos van de heenreis. Ze gooien het op overmacht, wat mij betreft is dat onterecht. Een beetje regen is geen overmacht. Er is gewoon geen plan (B). Behalve dat het vervelend is, is het levensgevaarlijk, wat als er iemand onwel wordt?
Ik verwacht dat er geen reactie komt, dan was dit helaas mijn laatste Paaspop. Er zijn genoeg alternatieven.