Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.555
Tijd niet op Lowlands geweest, maar nu ivm het door omstandigheden missen van Werchter is deze toch weer als enige festivalwaardige alternatief een optie.
Zijn er nog bezigheden zoals de titty twister of die juke-joint.

Zou PJ Harvey nog op het biljet komen? Ze heeft ruimte, het zou op de Qotsa dag wel een mooie aanvulling zijn...
De Titty Twister bestaat helaas al heel lang niet meer. Je zou de Adonis als opvolger kunnen zien in de zin dat het een gay/queer night bar is maar is ook weer totaal anders qua muziek. Een volwaardig alternatief voor de TT is er mijns inziens niet.

PJ Harvey zou ik niet meer op rekenen om eerlijk te zijn.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.555
Mijn top 3 per dag van wat er nu bekend is:

Vrijdag
1. QOTSA
2. Bob Vylan
3. Sleaford Mods

Zaterdag
1. Fat Dog
2. The Smile
3. Fred Again..

Zondag
1. IDLES
2. Dead Poet Society
3. Wargasm
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
939
1.702
Mijn top 3 per dag van wat er nu bekend is:

Vrijdag
1. QOTSA
2. Bob Vylan
3. Sleaford Mods

Zaterdag
1. Fat Dog
2. The Smile
3. Fred Again..

Zondag
1. IDLES
2. Dead Poet Society
3. Wargasm
Wij gaan elkaar denk ik vaak tegenkomen. Die zaterdag wordt trouwens wel echt heel erg vol voor mij. Zullen wel moeilijke clashes tussen gaan zitten.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Tijd niet op Lowlands geweest, maar nu ivm het door omstandigheden missen van Werchter is deze toch weer als enige festivalwaardige alternatief een optie.
Zijn er nog bezigheden zoals de titty twister of die juke-joint.

Zou PJ Harvey nog op het biljet komen? Ze heeft ruimte, het zou op de Qotsa dag wel een mooie aanvulling zijn...
Nee, stond op Best Kept Secret
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
QOTSA zegt verschillende shows af ivm een operatie van Josh. Lowlands zit er niet bij, hoop niet dat dit effect gaat hebben.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Ik zie nu op insta voorbij komen dat QOTSA door een nood-operatie van Josh Homme terug moet naar de US en alle shows in Juli heeft gecancelled... Ik hou mn hart vast voor Lowlands maar dan mogen ze wel al gaan kijken voor een vervangende act (Florence nog beschikbaar voor een inhaalshow?)
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
391
Ik zie de bui al hangen, dat zou echt HEEL qudt zijn. Stond voor mij op 1.
Heeft iemand het nummer van Dave?
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
391
Ik zie nu op insta voorbij komen dat QOTSA door een nood-operatie van Josh Homme terug moet naar de US en alle shows in Juli heeft gecancelled... Ik hou mn hart vast voor Lowlands maar dan mogen ze wel al gaan kijken voor een vervangende act (Florence nog beschikbaar voor een inhaalshow?)
Het liefst iets uit hetzelfde genre: bel Dave!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.485
Duurt nog dik 5 weken, nog geen reden tot paniek toch? Als ze ook shows in augustus gaan cancelen wordt het anders. Ik denk wel dat LL al aan het rondbellen en polsen is.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Duurt nog dik 5 weken, nog geen reden tot paniek toch? Als ze ook shows in augustus gaan cancelen wordt het anders. Ik denk wel dat LL al aan het rondbellen en polsen is.
Verwacht ik ook. Zit een verschil in of je het 2 dagen van te voren hoort zoals vorig jaar of 1,5 maand zoals nu.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.927
3.301
Duurt nog dik 5 weken, nog geen reden tot paniek toch? Als ze ook shows in augustus gaan cancelen wordt het anders. Ik denk wel dat LL al aan het rondbellen en polsen is.
Ja je hebt eerst nog die festivals in Scandinavie begin augustus. Zolang ze daar niet wegtrekken zit het nog wel goed
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
108
99
Zonder Qotsa is de kans klein dat ik LL interessant genoeg vind... FF ooit nog wel gezien op LL, maar volgens mij zijn ze al jaaren niet geboekt, te grote headliner? En hebben ze het dan niet te druk in de states met de tour?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Zonder Qotsa is de kans klein dat ik LL interessant genoeg vind... FF ooit nog wel gezien op LL, maar volgens mij zijn ze al jaaren niet geboekt, te grote headliner? En hebben ze het dan niet te druk in de states met de tour?
Zo'n grote headliner gaat echt niet meer gebeuren. Dan moet je maar hopen dat ze met andere festivals iets tevoorschijn kunnen toveren. Maar waarschijnlijk krijgen we dan een editie met 2 Nederlandse headliners ofzo.

Lowlands heeft nog genoeg interessante dingen buiten QOTSA om verder.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.555
QOTSA zegt verschillende shows af ivm een operatie van Josh. Lowlands zit er niet bij, hoop niet dat dit effect gaat hebben.
Owww dat zou echt wel een aderlating van jewelste zijn zeg. Echt wel een van de top 3 shows waar ik het meest naar uitkijk...
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Zo'n grote headliner gaat echt niet meer gebeuren. Dan moet je maar hopen dat ze met andere festivals iets tevoorschijn kunnen toveren. Maar waarschijnlijk krijgen we dan een editie met 2 Nederlandse headliners ofzo.

Lowlands heeft nog genoeg interessante dingen buiten QOTSA om verder.
Eefje als headliner na de goeie show van afgelopen weekend?
 
  • Haha
Waarderingen: Joe en LLoww

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.555
Ik zie nu op insta voorbij komen dat QOTSA door een nood-operatie van Josh Homme terug moet naar de US en alle shows in Juli heeft gecancelled... Ik hou mn hart vast voor Lowlands maar dan mogen ze wel al gaan kijken voor een vervangende act (Florence nog beschikbaar voor een inhaalshow?)
Wat voor operatie?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.555
Volgens Reddit gaat het om een hernia. Op thuisarts.nl vond ik daarover:

U mag tot uw controle bij de neurochirurg, 6 weken na de operatie, niet werken, niet zwemmen en geen zwaar huishoudelijk werk doen. De eerste 4 weken is het advies niet zwaarder te tillen dan 3 kg. Na 4 weken mag u stapsgewijs het aantal kilogrammen opvoeren binnen de pijngrens. U mag de eerste 6 weken niet sporten.

Dus zeg t maar...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken