Lowlands 2024

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
58
56
Ongelooflijk wat een brevet van onvermogen dit voor de boekers is. Die Justice show ziet er zo vet uit...
Ik had eigenlijk verwacht dat Justice op Lowlands zou staan en The Smile op Best Kept als headliner, maar weet niet zeker of dat voor jullie beter zou zijn geweest
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
681
617
Fontaines DC komt met nieuwe muziek morgen. Ik verwacht alleen niet meer dat ze komen, wat echt heel jammer zou zijn.
In theorie kan alleen de zondag nog: 15/8 in Frankrijk, 16/8 PKP, 17/8 in Portugal.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.393
Uit de nieuwsbrief van Record Store Day:

"
Win twee Lowlands tickets
Ga jij van 16 t/m 18 augustus een heel weekend naar Lowlands met shows van onder meer Queens of the Stone Age, Fred Again.. en Nas? Laatstgenoemde brengt op RSD zijn LP ‘Illmatic: remixes and rarities’ uit. In één van de exemplaren zijn twee weekendtickets verstopt!
"

Dus mocht je vinyl verzamelen en een gokje willen wagen...
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en @Marc

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
473
817
Voor mij is het juist andersom, zelf enorm fan van Thom Yorke en zijn projecten/bands. Toch wel de parel op de line-up voor mij. Met Justice heb ik juist weer een stuk minder.

Mijn gevoel zegt wel dat the Smile misschien wel beter op BKS had gepast, maar ben heel blij dat Lowlands dit soort acts blijft boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.321
1.331
Wat vonden jullie van zijn Coachella show? Vond het persoonlijk niet zijn sterkste, oninteressante live setup met weinig sterke nummers die gemixt worden, die van 2019/2020 was sterker.
Heb het even terug gekeken en wat doorgespoeld, maar veel minder interessant is het niet toch? Gewoon 2 gepimpte booths met Mike Levy ertussen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Voor mij is het juist andersom, zelf enorm fan van Thom Yorke en zijn projecten/bands. Toch wel de parel op de line-up voor mij. Met Justice heb ik juist weer een stuk minder.

Mijn gevoel zegt wel dat the Smile misschien wel beter op BKS had gepast, maar ben heel blij dat Lowlands dit soort acts blijft boeken.
Had ze het liefst beiden gehad. Justice nog nooit gezien, wel nieuwsgierig naar. Maar Thom Yorke met wat voor project ook is altijd favoriet. Vind het ook heuglijk dat Lowlands zo'n naam toch weer boekt.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.762
Uiteindelijk ook blij dat Lowlands lekker acts als the Smile blijft boeken. Maar kan ook niet ontkennen dat die show van Justice heel mooi was geweest in de Alpha. Bovenal ook zonde dat Justice Best Kept waarschijnlijk gedeeltelijk in het licht staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken