Lowlands 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.839
1.748
Bambounou b2b Mama Snake, Benwal, Anetha, Europarking, Moodymann, Narciss, Skin on Skin, Benwal, Blawan (stond er al toch?) en Interplenatary Criminal in ieder geval blij mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.740
2.323
Had eigenlijk gehoopt op meer dan alleen nachtnamen. Wel heel blij met Horsegiirl. Dat kan een leuk feestje worden. Mall Grab altijd wel fijn en nog wat andere dingen die prima zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.839
1.748
Oh zie nu Young Marco pas, da's toch nog best een populaire nu, als ze die nou niet een keer midden op de zaterdag neerzetten verspreiden ze het nog een beetje.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
224
378
Benieuwd wie de zaterdag de Bravo aan gaan doen. Zal verder voor de drukte niet uitmaken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Jaaaaa Narciss! Afgelopen DGTL echt een heerlijke show, ik hoop op een mooie timeslot. Heel blij met Joy Orbison ook.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Benieuwd wie de zaterdag de Bravo aan gaan doen. Zal verder voor de drukte niet uitmaken.
Young Marco, Sedef Adasi en evt Benwal/Blawan.

Edit: en een andere dag Blck Mamba > Skin on Skin > Patrick Mason.
 
Laatst bewerkt:

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Anti up schijnt een hele dikke set gedraaid te hebben op Coachella met nieuwe muziek en ze gaan weer touren. Lijkt me heel dik in de nacht in de bravo. Zou een leuke toevoeging kunnen zijn op wat er nu bekend gemaakt is.
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
82
94
Echt geweldig! DJ Europarking, Skin on Skin, en nog wat anderen zijn sowieso al chill, en de rest gooi ik vandaag even aan op Spotify/Soundcloud om te ontdekken. Nu al zin in de nachten ☺️
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Oh Moodymann helemaal gemist?! Ik las Moody Mehran. Wat een parel in deze drop!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.839
1.748
Anti up schijnt een hele dikke set gedraaid te hebben op Coachella met nieuwe muziek en ze gaan weer touren. Lijkt me heel dik in de nacht in de bravo. Zou een leuke toevoeging kunnen zijn op wat er nu bekend gemaakt is.
Dit gaat het wel zijn qua nachtnamen. Hier en daar nog iets voor de x-ray of india misschien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken