Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bambounou b2b Mama Snake, Benwal, Anetha, Europarking, Moodymann, Narciss, Skin on Skin, Benwal, Blawan (stond er al toch?) en Interplenatary Criminal in ieder geval blij mee.
Had eigenlijk gehoopt op meer dan alleen nachtnamen. Wel heel blij met Horsegiirl. Dat kan een leuk feestje worden. Mall Grab altijd wel fijn en nog wat andere dingen die prima zijn.
Oh zie nu Young Marco pas, da's toch nog best een populaire nu, als ze die nou niet een keer midden op de zaterdag neerzetten verspreiden ze het nog een beetje.
Anti up schijnt een hele dikke set gedraaid te hebben op Coachella met nieuwe muziek en ze gaan weer touren. Lijkt me heel dik in de nacht in de bravo. Zou een leuke toevoeging kunnen zijn op wat er nu bekend gemaakt is.
Echt geweldig! DJ Europarking, Skin on Skin, en nog wat anderen zijn sowieso al chill, en de rest gooi ik vandaag even aan op Spotify/Soundcloud om te ontdekken. Nu al zin in de nachten
Anti up schijnt een hele dikke set gedraaid te hebben op Coachella met nieuwe muziek en ze gaan weer touren. Lijkt me heel dik in de nacht in de bravo. Zou een leuke toevoeging kunnen zijn op wat er nu bekend gemaakt is.