Lowlands 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.315
6.514
Hele dag gratis eten en drinken stel ik wellicht te sterk. Maar ik weet van bekenden dat ze in de persruimte ook eten en drinken kregen. Maar dat verhaal is van een jaar of vijf geleden. Dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat dat nog steeds zo is.
Spijker me er niet op vast. Volgens mij is daar idd een bar en een voedselkraampje maar moet je daar gewoon mt muntjes betalen voor de normale prijs. Het enige wat ik wel eens heb gezien (niet op LL, want daar niet geweest) is een koelkast met water, maar verder geen eten of drinken die journalisten zo kunnen pakken zonder kosten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Mijn uitgebreide wishlist:

Aan de bovenkant hebben we

Tyler the Creator of Kid Cudi als hiphop headliner
Muse op rock
Swedish House Mafia of gewoon lekker Fred Again als electronic headliner.

Realistisch? Wellicht niet. Maar zou tof zijn.

Verder zie ik graag deze, ietwat realistischere namen:

Denzel Curry
Die Antwoord
JID
2manydjs
Sef
Sticks
Spinvis
Kyteman
Justice
Dropkick Murphys
MGMT
Peggy Gou
De Staat

Lees je mee Erik?
 

Stefan Post

Playlistbediener
23 aug 2022
10
9
Wat ik graag zou willen:

Foo Fighters touren in '24, dus hoop dat zij de grote rock act gaan worden volgend jaar. Sum 41 lijkt me leuk voor de Bravo of de Heineken. Is hun afscheidstour dus zullen wel of op Pinkpop staan of op Lowlands. Soft Play (voorheen Slaves) zullen ook wel gaan touren. Hoop dat Sam Fender weer komt als zijn derde album klaar is. The National zou ik ook weer super vinden. Misschien Wunderhorse voor de herkansing.

Coldplay zou ook wel geinig zijn, maar die zitten dat weekend al vol in Duitsland. Spelen de donderdag, zaterdag en zondag. Vrijdag dus een gaatje al lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze dan naar Biddinghuizen komen.

Taylor Swift tourt met Paramore en zijn dat weekend in de UK. Zondags vrij, maar net als Coldplay lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Mijn uitgebreide wishlist:

Aan de bovenkant hebben we

Tyler the Creator of Kid Cudi als hiphop headliner
Muse op rock
Swedish House Mafia of gewoon lekker Fred Again als electronic headliner.

Realistisch? Wellicht niet. Maar zou tof zijn.

Verder zie ik graag deze, ietwat realistischere namen:

Denzel Curry
Die Antwoord
JID
2manydjs
Sef
Sticks
Spinvis
Kyteman
Justice
Dropkick Murphys
MGMT
Peggy Gou
De Staat

Lees je mee Erik?
Van de Nederlandse namen kun je Spinvis, Sticks en De Staat met 3 verschillende shows rustig met potlood opschrijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Wat ik graag zou willen:

Foo Fighters touren in '24, dus hoop dat zij de grote rock act gaan worden volgend jaar. Sum 41 lijkt me leuk voor de Bravo of de Heineken. Is hun afscheidstour dus zullen wel of op Pinkpop staan of op Lowlands. Soft Play (voorheen Slaves) zullen ook wel gaan touren. Hoop dat Sam Fender weer komt als zijn derde album klaar is. The National zou ik ook weer super vinden. Misschien Wunderhorse voor de herkansing.

Coldplay zou ook wel geinig zijn, maar die zitten dat weekend al vol in Duitsland. Spelen de donderdag, zaterdag en zondag. Vrijdag dus een gaatje al lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze dan naar Biddinghuizen komen.

Taylor Swift tourt met Paramore en zijn dat weekend in de UK. Zondags vrij, maar net als Coldplay lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
Zou wat zijn. Pagina's vol hier dat de diversiteit in het geding is, en dan vervolgens Foo Fighters als '24 headliner hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Sticks en Kubus was op Paaspop ook top. Een van de weinige tenten waar je op dat moment wel naar binnen kon.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
476
822
Wat ik toch ook elk jaar weer mis is in de nacht een tent waar je gewoon kan meeblerren met festival hits. Een beetje wat ze op de PP camping hebben. Een DJ neerzetten die Arctic Monkeys, Fred Again weer afwisseld met djvt, Muse, the prodigy. Gewoon onbezorgd nog even de laatste energie eruit springen.

Het voelde snachts in de Julliet zo fijn om voordat de cabaret show begon een kwartier lang op de stoelen te dansen en mee te zingen met bekende hits dat ik dacht, waarom hebben ze dat nou nergens anders op het terrein.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
481
714
Wat ik toch ook elk jaar weer mis is in de nacht een tent waar je gewoon kan meeblerren met festival hits. Een beetje wat ze op de PP camping hebben. Een DJ neerzetten die Arctic Monkeys, Fred Again weer afwisseld met djvt, Muse, the prodigy. Gewoon onbezorgd nog even de laatste energie eruit springen.

Het voelde snachts in de Julliet zo fijn om voordat de cabaret show begon een kwartier lang op de stoelen te dansen en mee te zingen met bekende hits dat ik dacht, waarom hebben ze dat nou nergens anders op het terrein.
Was Future Classics in de Heineken daar niet voor dit jaar? Niet geweest maar volgens mij wel wat van die nummers gehoord.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en pietmoeskops

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
251
367
Wat leuk om te lezen dat een paar mensen hier DJ Rush op Lowlands willen zien. Dat zou een verdiende Bravo/Alpha dance afsluiter act zijn op elektronisch gebied.
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Foo Fighters - Travis Scott of Tyler the Creator - Olivia Rodrigo - Fred Again.. - Swedish House Maffia of the Chemical Brothers zou wel een droom line-up zijn hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en wsslvrwrt

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
Mijn uitgebreide wishlist:

Aan de bovenkant hebben we

Tyler the Creator of Kid Cudi als hiphop headliner
Muse op rock
Swedish House Mafia of gewoon lekker Fred Again als electronic headliner.

Realistisch? Wellicht niet. Maar zou tof zijn.

Verder zie ik graag deze, ietwat realistischere namen:

Denzel Curry
Die Antwoord
JID
2manydjs
Sef
Sticks
Spinvis
Kyteman
Justice
Dropkick Murphys
MGMT
Peggy Gou
De Staat

Lees je mee Erik?
2ManyDJ’s was echt slaapverwekkend op Pukkelpop…
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
481
714
Ik heb het gevoel dat een band als The Offspring ook anno 2023 de bravo volledig zou vullen, of overschat ik hier het Lowlandspubliek momenteel? Toch wel wat hits die hedendaags nog wel relevant zijn. Laat maar komen in ieder geval.
Ik heb zo mn twijfels om eerlijk te zijn. Welke bands dan wel? Foo Fighters sowieso wel, als ze die kunnen krijgen. Verder weet ik het niet zo goed. Denk dat Dropkick Murphys aardig ver komt. Arctic Monkeys, maar die waren er vorig jaar al. Green Day (twijfel) of wellicht ooit een Oasis reünie.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ik heb zo mn twijfels om eerlijk te zijn. Welke bands dan wel? Foo Fighters sowieso wel, als ze die kunnen krijgen. Verder weet ik het niet zo goed. Denk dat Dropkick Murphys aardig ver komt. Arctic Monkeys, maar die waren er vorig jaar al. Green Day (twijfel) of wellicht ooit een Oasis reünie.
The Offspring is anno 2023 ook maximaal een middagact naar mijn beleving, waar alles wat jij noemt - Dropkick Murphy's headlinet op Lowlands.

Tja, Liam Gallagher had de Alpha zo vol als First Aid Kit dat had. Ik weet het, geen Oasis, enorme hoosbui vooraf, maar toch..
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Foos volgens mij ooit kunnen boeken als buitenkans, omdat die al een inhaalshow op pkp hadden en daarom in de buurt waren. Als reguliere show lijkt het me niet binnen het budget te passen. Liever Lorde dan Dua Lipa. Vond ik op Primavera interessanter. Van mij mogen Fontaines en Idles ook weer doorkomen. En Sam Fender ook welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Molis040, @Marc en Athos

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
481
714
Foos volgens mij ooit kunnen boeken als buitenkans, omdat die al een inhaalshow op pkp hadden en daarom in de buurt waren. Als reguliere show lijkt het me niet binnen het budget te passen. Liever Lorde dan Dua Lipa. Vond ik op Primavera interessanter. Van mij mogen Fontaines en Idles ook weer doorkomen. En Sam Fender ook welkom.
Leuke namen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.214
10.629
The Offspring is anno 2023 ook maximaal een middagact naar mijn beleving, waar alles wat jij noemt - Dropkick Murphy's headlinet op Lowlands.

Tja, Liam Gallagher had de Alpha zo vol als First Aid Kit dat had. Ik weet het, geen Oasis, enorme hoosbui vooraf, maar toch..
Daar onderschat je de The Offspring wel mee hoor. Trokken onlangs binnen een paar dagen de Afas vol en de paar keer dat ik ze op festivals ben tegengekomen staat het hele veld vol. Die hebben nog wel aantrekkingskracht
Geen headliner of sub, dat niet. Net de positie eronder maar geen middagact.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bauckel en Nelios

Gebruikers die dit onderwerp bekijken