Lowlands 2023

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Vorig jaar voor het eerst last gehad de zondag op maandag, kwam echt van uurtje of 12 tot 5 uur keihard gedreun uit de Bravo. Maar had ook wel te maken met het feit dat ik er echt doorheen zat.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
248
314
Ben wel altijd bang dat ik ze niet meer uit mijn oor krijg.
Had eerst altijd de Alpine Sleep Soft, die zijn oké maar niet super dempend. Sinds dit jaar de Alpine Sleep Deep en daarmee heerlijk geslapen op DTRH.
Eens! Team alpine deep sleep! Je moet even de instructies lezen qua indoen en dan kun je je oor echt goed afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MissNut en teunajax

JLA

Nieuw lid
9 aug 2023
4
1
Def P. mag je daar toch minimaal wel verwachten? Daar gingen de haringen uit de tent vroeger. Wat was het? 1995?
Wie zegt dat het per se om Nederlandse hiphop zou gaan... ik vermoed vooral een tribute aan hiphop
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Oh ik vind deze echt zo onwijs kut. Vallen steeds uit en dempen amper.
Dit zijn de beste. Dan gebruik je ze niet goed. Goed de instructie volgen, dan hoor je haast niets meer.
Al vanaf LL 2007 goed voor mijn paar uurtjes slaap😄
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Kan oprecht de volgende oordoppen aanraden voor het slapen:


Ik heb jaren gezocht naar oordoppen die lekker zitten en elke keer toch een naar gevoel in je oor. Uiteindelijk begonnen met deze en ik moet zeggen ideaal. Vormt naar je oor en dempt bijna al het geluid.
De beste! Al jaren garantie voor stille slaap. Even wennen en goed de instructies volgen. Toppers! En een Fresh&Black tent erbij maakt je slaap(je) compleet.
 

Een Zekere Romance

Playlistbediener
6 okt 2016
21
20
Iemand enig idee op welke camping je terechtkunt als je laat op de avond (21.00 uur ofz) op het terrein bent? Waarschijnlijk hebben we maar één of twee tentjes, dus veel ruimte is ook niet nodig. Of wordt het dan echt een onmogelijk karwei??
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Iemand enig idee op welke camping je terechtkunt als je laat op de avond (21.00 uur ofz) op het terrein bent? Waarschijnlijk hebben we maar één of twee tentjes, dus veel ruimte is ook niet nodig. Of wordt het dan echt een onmogelijk karwei??
Aan bekenden vragen of ze nog een plekje in de buurt hebben werkt ook altijd goed, zeker als het begint te schemeren kan een plekje vinden nog wel eens lastig zijn. Vaak is er voor één tentje altijd wel ruimte lijkt me
 
Laatst bewerkt:

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Heeft iemand wel eens de mosselen geprobeerd bij Zijpe Stijl en zoja; hoe waren deze? Ben zelf erg benieuwd. Mossels, lekkerste wat er is.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
248
314
Heeft iemand wel eens de mosselen geprobeerd bij Zijpe Stijl en zoja; hoe waren deze? Ben zelf erg benieuwd. Mossels, lekkerste wat er is.
Ik durf dat nooit op een festival. 1x ziek geweest van mosselen en ze zullen vast goed zijn maar als je er ziek van wordt is je festival zo erg verpest haha
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

festivalsspeler

Playlistbediener
2 feb 2023
6
7
Even voor mijn beeldvorming ook nog een vraagje. Ik wil me ook graag vroeg melden op het terrein voor een mooie plek, zodat we met een aantal tentjes bij elkaar kunnen staan. Hoe laat moet ik in de rij aansluiten voor de parkeerplaats en vanaf hoe laat is die uberhaupt geopend?
We zitten er zelf aan te denken om daar rond half 8/8 uur te zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken