Lowlands 2023

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
Als je de 300 euro nog niet duur genoeg vond kun je het dunnetjes over doen tussen de containers zo te zien.
Ik heb mezelf in mijn eerste jaar Lowlands laten verleiden tot het kopen van een hippe trui in één van deze containers met het idee dat dit een leuke Limited Edition zou zijn. Een week later lag 'ie voor de helft in de webshop. Mij niet meer bellen dus.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
151
296
In het verlengde daarvan, ik vind het ook ongekend dat ze al sinds jaar en dag vasthouden aan websitedesigns waar je niet alleen een spontane rolberoerte van krijgt, maar die ook nog eens totaal onbruikbaar zijn op je mobiel. Geef me gewoon een duidelijk overzicht met de artiesten en festivalinfo, met goed contrast en een leesbaar lettertype. Meer heb ik niet nodig! Ik hoef geen gave animaties die kapotgaan als ik meer dan twee minuten op de pagina doorbreng. Ik hoef ook geen navigatiemenu met een lettertype dat bij vlagen meer op een stel hiërogliefen dan op Nederlands lijkt. En ik hoef al helemaal geen homepage met een mega logo dat als een gelatinepudding heen en weer begint te schudden als je door de website navigeert!
Bring back Lowlove. ;-)
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Ik dacht heel even dat dit over de leeftijdsdiscussie ging 😄
Haha nee. Al zit ikzelf met mijn 53 jaar al boven dat getal.
De teller voor de aangeboden kaartjes loopt intussen rustig op naar richting de 60.
Ik moet dan toch stiekem even lachen om mezelf als ik terug denk aan de stress die ik had in februari na het mislopen van een kaart🤣.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Eposia

Nieuw lid
12 dec 2019
3
3
Wij hebben de slaapzakken en kussentjes vorig jaar gedoneerd voor Oekraine (terug inleveren bij de EC receptie). We hadden niet het idee dat we deze nog gingen gebruiken.
Beloofd niet veel soeps, maar we gaan het meemaken! Is inderdaad ook geheel afhankelijk van het weer. Extra fleecetrui of dekentje mee kan nooit kwaad
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik heb mezelf in mijn eerste jaar Lowlands laten verleiden tot het kopen van een hippe trui in één van deze containers met het idee dat dit een leuke Limited Edition zou zijn. Een week later lag 'ie voor de helft in de webshop. Mij niet meer bellen dus.
Zo zonde van die schaarse vierkante meters op het festivalterrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Sjakie de Wit

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
26
19
Mijn eerste Lowlands was in 1997. Toen was ik 23....
En intussen dus oud genoeg om de app ook niet te snappen. Ik vind nergens een plattegrond. Aan de andere kant, ik kan het terrein inmiddels dromen dus who needs a plattegrond. Wil alleen graag weten waar de gllamcampingparking is tov de campings.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
Mijn eerste Lowlands was in 1997. Toen was ik 23....
En intussen dus oud genoeg om de app ook niet te snappen. Ik vind nergens een plattegrond. Aan de andere kant, ik kan het terrein inmiddels dromen dus who needs a plattegrond. Wil alleen graag weten waar de gllamcampingparking is tov de campings.
Naast de gllamping, daar waar ook de campers staan, links bovenin de kaart.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en LLsince97

Gebruikers die dit onderwerp bekijken