Lowlands 2023

Ongekend, ik zie nu 31 tickets in de verkoop staan. Vanmorgen zijn er toch ook weer mensen geweest die kaarten gescoord hebben om weer met winst door te verkopen lijkt het wel.

• Grrr
  • Thinking
Waarderingen: eva84 en fiesta
Wij vonden vorig jaar de slaapzakken (Nomad) vrij dun en erg synthetisch.

Bij ons ligt het aan de voorspelling of we een dikkere slaapzak meenemen.

Nu hebben we ook als voordeel dat we de gllamping parkeerticket erbij hebben, dus makkelijk spullen bij de auto kunnen halen.
Bekijk bijlage 6028
Ook mijn ervaring.
Je krijgt er tevens een dun kussentje bij. Beide mag je mee naar huis nemen.

• Leuk
Waarderingen: Eposia en Molis040
Punt is dat iedereen er een beetje op berekend moet zijn. Dat voorkomt ongelukken. Mensen met een gewicht van 90+kg zullen overigens niet snel crowdsurfen. Het zijn juist de knokerige lichtgewichten met zwaar schoeisel die voor ongelukken zorgen.
Ik wil gewoon van de artiest op het podium kunnen genieten zonder dat ik berekend moet zijn op mensen die zonodig van achter hun lompe poten in mijn nek of achterhoofd willen planten. In de jaren 90 was het helemaal erg met al die lui die legerkistjes met stalen neuzen aan hadden. Het is de ultieme 'how can I make this (concert) about me???' daad uitgevoerd door egoisten die zichzelf belangrijker vinden dan de rest van het publiek en de artiest. Wat mij betreft geeneens een waarschuwing meer maar gelijk verwijderen.

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: eva84, Bob105 en daily
Als ik het zo lees hier, zijn er best veel “oudere” mensen op het forum. Niet echt een afspiegeling van de LL populatie lijkt…..
Ik denk dat de leeftijd wat mee stijgt per editie. Veel groepen die al jaren gaan en dat ook blijven doen, ook al komen ze de volgende dag wat lastiger hun tentje uit. En zeker met de stijgende prijzen kan niet iedereen even 300 euro + bonnen op tafel leggen. Maar grootse groep zal wel twintigers blijven.

• Leuk
Waarderingen: eva84, @Marc en anniek

Users who are viewing this thread